Gå til innhold
Hundesonen.no

Opprykk til elite!


Emilie

Recommended Posts

Skrevet

Nå har begge kullsøstrene opprykket til eliten:

zukiogextra.jpg

Zuki (t.v.), mallen til Belgerne her inne, og Marthe sin Extra (t.h.).

Skrevet
Nå har begge kullsøstrene opprykket til eliten:

zukiogextra.jpg

Zuki (t.v.), mallen til Belgerne her inne, og Marthe sin Extra (t.h.).

Flinke og fine jenter det :)

Skrevet

Gratulerer til Marthe og Extra !!

En sann FRYYYD å se dere i ringen i dag. Flott å se en ekvipasje som gir alt og litt til :)

Kjempehyggelig tur, 2009 blir et spennende år :)

Skrevet
Har nettopp fått rapport fra Marthe, som har vært i Stavanger og konkurrert i lp denne helgen, at nå er opprykket til eliten i boks - før Extra er fylte to år! De landet på 284 poeng. Så stolt av de to flinke jentene atte :P Gratulerer så mye begge to!

Grattis jenter, dere er superflinke!

gratulerer:D

Gratulerer så mye - imponerende!

Gratulerer så mye :P

Oj.. wow! Hun må gjerne få låne Blondie et par mnd også altså! :)

Grattis :P

Gratulerer!

Tusen takk! :)

Det er jo kjempe! Da ser vi dem snart på landslaget.. :D

Henger meg på gratulasjonene og tenker det samme som Anita ! Fantastisk bra :P

Takk! Jeg tror aldri jeg blir å se på landslaget ;) Det er skummelt å konkurrere. Vi får gå noen år i elite, å se hva som skjer :P

Imponerernde! Moro! Gratulerer så mye. Gleder meg til å se fortsettelsen av karrieren deres. :D

Utrolig bra!

Wow! Grattis, flinkiser ;)

Gratulerer! :D

Gratulerer så masse, sa jo at dette kom til å gå helt strålende jo :D

Gratulerer så mye ;) Kjempebra.

Gratulerer masse :P

WOW! Så superduper flinke!

:)

Gratulerer! :) Utrolig imponerende!

Imponert! :P

Gratulerer!

Ja, nå har vi virkelig rett til å si "hva var det vi sa?!?!" :P

Gratulerer så mye, dere er kjempeflinke! :P Jeg er dypt imponert *bøyer seg i støvet*

Gratulerer! :D

Gratulerer så mye til dere begge to... ;)

Grattis flinke jenter, husk å skynde seg langsomt resten nå!

Gratulerer! f065.gif

Gratulerer! :D Utrolig flinke!

Gratulerer så mye!

Virkelig imponert!

Tusen takk alle sammen! Utrolig kjekt å få så mange gratulasjoner :D

Nå har begge kullsøstrene opprykket til eliten:

zukiogextra.jpg

Zuki (t.v.), mallen til Belgerne her inne, og Marthe sin Extra (t.h.).

Ja, de er flinke ;)

Gratulerer til Marthe og Extra !

En sann FRYYYD å se dere i ringen i dag. Flott å se en ekvipasje som gir alt og litt til :D

Kjempehyggelig tur, 2009 blir et spennende år :P

Tusen takk :D

Edit: Jeg har oppdatert bloggen med resultatene, forresten :P

Skrevet

Gratulerer så masse!! Så sinnsykt gøy at det gikk så bra. Dere er knallgode! Jeg og Prada bøyer oss i støvet!

Skrevet

Grattis!

Du har ikke lyst til å prøve deg på en grandejente som synes det er oppskrytt å gjøre annet enn å sove, spise og leke i dypsnø ? :)

Skrevet
Takk! Jeg tror aldri jeg blir å se på landslaget :) Det er skummelt å konkurrere. Vi får gå noen år i elite, å se hva som skjer :)

Greia er at dere kommer til å bli headhuntet, serru.. Det samme med Zuki :)

Skrevet
Gratulerer :)

Grattis! :)

Gratulerer så masse! Så sinnsykt gøy at det gikk så bra. Dere er knallgode! Jeg og Prada bøyer oss i støvet!

Godt jobba :cry: Gratulerer så mye, virkelig imponerende!

Flinke jenter det! Gratulerer så mye! :icon_confused:

Masse gratulasjoner fra oss også - imponerende flinke er dere!

Grattis!

Du har ikke lyst til å prøve deg på en grandejente som synes det er oppskrytt å gjøre annet enn å sove, spise og leke i dypsnø ? :D

Grattis igjen, dere er kjempegode!

Marthe og Extra kan det de! Gratulerer såååå masse. Det fortjener dere begge!

Gratulerer :D Vel fortjent.

Gratulerer! :D

Veldig imponert - gratulerer :P

Tusen takk :icon_redface:

Greia er at dere kommer til å bli headhuntet, serru.. Det samme med Zuki :P

*ler* jeg tror ikke det :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...