Gå til innhold
Hundesonen.no

Var du medlem på Canis før du ble medlem på hundesonen/doggis?


HHC

  

116 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      79
    • Nei
      37


Recommended Posts

Er bare litt nysgjerrig. Husker canis var mitt første hundeforum, nå er jeg bare innom der en tur i ny og ned og glor. Føler det er både rotete og mye feilkunnskap ute å går. Men syntes det virker som om mange har vært medlem der før de ble medlem her, så er litt nysgjerrig på om det stemmer :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var forsåvidt medlem på Canis før jeg ble medlem på sonen, men jeg har aldri brukt forumet på Canis - kun sjekket innom ungdomsforumet et par ganger, og det er vel to-tre år siden jeg gjorde det sist...

Derimot var jeg mer aktiv på Dyrenett, før jeg ble med over hit da Heidi opprettet dette forumet. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg var medlem av Canis før Doggis, og fulgte mye på forumet der. Men nå titter jeg vel kun innom nettbutikken i ny og ne (en sjelden gang innom forumet).

Og nå husker jeg ikke hvordan jeg kom meg inn på sonen heller. Noen må ha anbefalt meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var medlem på Canis først, ja, men det var noe forferdelig bråk der en periode, og da ble jeg med "bølgen" av Canis-medlemmer over hit. Husker at det ikke var alle her inne som var like begeistret for det (det var nok en vassere tone blant mange tidligere Canis-medlemmer), men det roet seg fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på canis før jeg ble medlem av sonen. Men syntes det var rotete og utrolig mye krangling der. Jeg var også på sonen nesten ett år før jeg ble medlem! Lurer på om det er mange som gjør det?, det er jo alltid mange gjester her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var jeg, og jeg er det fremdeles. Men jeg hang nok mest på dyrenett. Dessverre følte jeg det ble litt for barnslig der til tider, og at kunnskapsnivået her var en god del høyere enn på dyrenett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også Canis-medlem først.. Husker definitivt ikke hvorfor jeg "ble med" over til Hundesonen, men troligvis fordi mange av de "skikkelige" hundefolkene flyttet over... Men jeg er fortsatt blant "top 40" på Canis (mht innlegg, "poeng" eller hva de nå teller).

Synes det er veeeldig forskjell mellom Canis og Doggis i forhold til "aldersnivå" på de to forum'ene. Canis ser ut til å være langt mer "fjortiss" enn Doggis, og det er langt, langt mer moro å sette "deres" kunnskaper på prøve enn de som er her... (dvs. provoserende innlegg)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som provoserer meg litt på canis er de som svarer på spørsmål når de ikke har peil. F.eks noe så enkelt som valpeshow, så begynte noe med at de kunne stilles i 4-7 mnd og 7-10mnd, også ble det litt "jeg er ikke helt sikker jeg". Stakkars fra før forvirra folk som spurte sier jeg bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var medlem på Canis først, ja, men det var noe forferdelig bråk der en periode, og da ble jeg med "bølgen" av Canis-medlemmer over hit. Husker at det ikke var alle her inne som var like begeistret for det (det var nok en vassere tone blant mange tidligere Canis-medlemmer), men det roet seg fort.

Ja, jeg kom vel over til sonen i samme rennet som Bardmand. Det var noe sinnsykt med bråk der, husker igrunnen ikke helt hvorfor. Men hadde kanskje noe med moderering eller noe? Æsj, husker ikke. By gones nå iaf. Sjelden innom der om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig aktiv på Canis i mange år inntil modereringen gikk helt av skaftet og folk ble utelukket og bannet fra forumet bare fordi man ikke pakket inn sine meninger i rosa tyll... Jeg synes også at det forumet bærer preg av at kun en håndfull debattanter har noe som helst peiling på det de skriver om, og jeg er kun innom for å lese stort sett nå for tida. Det hender jo man slenger seg med i en burdebatt i ny og ne, men som regel gidder jeg ikke :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skrev en del der før og en stund etter at jeg fikk førstehunden (så det begynner jo å bli noen år siden). Deretter hadde jeg en lang forumpause, jeg ble rett og slett litt lei... Når foruminteressen kom tilbake tittet jeg innom Canis, samtidig som jeg lette etter andre forum. Etter et kjapt Google-søk snublet jeg over Hundesonen, og her har jeg blitt. Jeg liker ikke Canis-forumet, men titter innom innom i ny og ne for å le litt av enkelte debatter :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på Susanne og Siri.

Vanket mange år på Canis før det ble tullball der og mange gikk over til sonen, så da slang jeg meg med.

Var på Canis jeg leste om hunde sonen og siden det har jeg stort sett vært her. Titter innom Canis i ny og ne ( og lurer på hvordan jeg fortsatt kan være VIP medlem når jeg aldri er der ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ganske aktiv på Canis ganske lenge, men ble med på Hundesonen etter en stund. Når Canis endret layout ble på mange måter siste spikern i kista for min del. I tillegg til mye "fjortiss"prat syns jeg det er en rotete side. Men det hender at jeg benytter meg av nettbutikken deres enda en og annen sjelden gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...