Gå til innhold
Hundesonen.no

Scilos og Kahlo


Raksha

Recommended Posts

Scilos og Kahlo fikk løpe og herje i dag. Og noen bilder måtte det jo bli:

"Weeeheee - løpe fra den dustete, langbeinte, ukoordinerte fjortissen!"

3305978769_8a9b511cd4.jpg

"Døh - dama - jeg har tenner jeg."

3306808614_8f296b02dc.jpg

"Oh, du var litt stor du..."

3305979021_8181382234.jpg

"Catch me if you can"

3305978551_5ee74ba786.jpg

"muhaha - du kan ikke ta meg"

3305978331_b719a96605.jpg

Incomming kamikazefjortiss:

3305977935_977482ef2a.jpg

Takk for turen!

Er forøvrig Ida som har tatt de fleste bildene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var stort sett de der som ble brukanes. De du tok av meg og k da jeg satt på bakken aner jeg ikke hvor ble av - de er ikke på kameraet hvertfall. :icon_redface: Resten av meg så så... eh ja. Omtrent som jeg pleier å se ut på bilder - ikkenoe vise frem. :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi tror bildene lyver litt altså - for hun er ikke mer enn 65cm i manken - men ja, det er stort sett bein på henne, og min nye frisyre på henne gjør at beina ser nøyaktig så lange ut som de er. :)

Hun er vakker, lykkelig og mager. Dessuten lurer jegpå om hun har feildimensjonerte batterier, for makan til energi. :rolleyes2: :icon_redface::)

*fnis* Skjønner ikke hva du snakker om. Energisk? Min lille veloppdragne fjortiss? Hun var forøvrig behagelig sliten da vi kom inn. :lol:

Edit: Hun var kjempesulten i går! Hjelper å leke litt med vakre grekere for å få opp matlysta. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi tror bildene lyver litt altså - for hun er ikke mer enn 65cm i manken - men ja, det er stort sett bein på henne, og min nye frisyre på henne gjør at beina ser nøyaktig så lange ut som de er. :rolleyes2:

*fnis* Skjønner ikke hva du snakker om. Energisk? Min lille veloppdragne fjortiss? Hun var forøvrig behagelig sliten da vi kom inn. :lol:

Edit: Hun var kjempesulten i går! Hjelper å leke litt med vakre grekere for å få opp matlysta. :)

Scilos ble jo med på Fibi sin langtur litt senere han, så her har vi også en rolig formiddag i dag. Sålenge vi er så flinke til å styre leken at igrunnen begge to får gode erfaringer, møtes vi gjerne for mer lek. Vi var jo flinke, ikke sant. I grunnen har jeg visst hele tiden at Scilos ville bli en rolig voksen hund. Han har hatt det i seg hele veien. Men vi tenger å finne på litt sprell innimellom, så det er bare å si fra. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scilos ble jo med på Fibi sin langtur litt senere han, så her har vi også en rolig formiddag i dag. Sålenge vi er så flinke til å styre leken at igrunnen begge to får gode erfaringer, møtes vi gjerne for mer lek. Vi var jo flinke, ikke sant. I grunnen har jeg visst hele tiden at Scilos ville bli en rolig voksen hund. Han har hatt det i seg hele veien. Men vi tenger å finne på litt sprell innimellom, så det er bare å si fra. :rolleyes2:

Heldig Scilos! Masse tur på han. Ja, jeg tror vi var ganske flinke - selv om jeg fikk skrekkelig vondt av Scilos da K løp han ned så han hylte. Tror K også ble rimelig paff da. Funka greit å gå tur med dem i bånd og da - selv om k har noen kamikazehopp innimellom så har jeg ikke vondt i armene i dag - så helt ille kan det ikke ha vært. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig Scilos! Masse tur på han. Ja, jeg tror vi var ganske flinke - selv om jeg fikk skrekkelig vondt av Scilos da K løp han ned så han hylte. Tror K også ble rimelig paff da. Funka greit å gå tur med dem i bånd og da - selv om k har noen kamikazehopp innimellom så har jeg ikke vondt i armene i dag - så helt ille kan det ikke ha vært. :rolleyes2:

Scilos er veldig modig inni seg, han. Noen ganger er det best å hyle i tilfelle det kanskje kan komme til å gjøre vondt. På samme måte som det er best å springe i en bue utenom de livsfarlige tønnegrillene som plutselig dukker opp i skogen. Hvem vet, de kan finne på å bli levende og angripe. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scilos er veldig modig inni seg, han. Noen ganger er det best å hyle i tilfelle det kanskje kan komme til å gjøre vondt. På samme måte som det er best å springe i en bue utenom de livsfarlige tønnegrillene som plutselig dukker opp i skogen. Hvem vet, de kan finne på å bli levende og angripe. :icon_redface:

Haha Scilos er jo bare god han! :rolleyes2: En så fantastisk søt og god sjel som bor i han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder av herlige hunder. :D

Og Kahlo har blitt svær, større enn beistet mitt til og med. o.O

(Hvis jeg har målt henne rett i mankehøyden iallefall)

Men Kahlo er en vanvittig søt Bartehund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. :icon_redface: Lille valpen min har blitt stor ja. Men må vel rette litt på meg selv. Jeg har målt henne til 65 cm men det er jo ikke akkurat nøyaktig måling - så hun er vel en plass mellom 63 og 66 cm tenker jeg. Men tynn og smal og med lange bein, så hun har ganske mye igjen før hun er ferdig i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...