trevi Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Og så må jeg få snike inn noen av Roma's vakre tilkommende mann Bundessieger-08 Grimmendans Fourlan, bildene ble tatt for ett år siden da jeg var nede og hentet Gigi. Da var han ca. 16 mnd.
Guest Belgerpia Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 I believe I can flyyyyyyyyy ...søteste Beavis og Butthead ...og det får være nok...
tuppetroll Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Ace - Izgara's Acapella Ganske søt som bebis også da Når hun var liten elsket hun å spurte frem og tilbake inni røret - det gjør hun vel forsåvidt enda.. I Hemsedal 2007 etter opprykket til lp3 - kanskje på tide å starte lp3 snart... Jeg vil trene meeeer!
MariaN Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Her var det mange fiiiine bilder!!!
Guest Snusmumrikk Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Fjortis-Ekko vil også være med i selskap med alle de pene belgerne!
Stine Pernille Skrevet 12. Februar 2009 Rapporter Skrevet 12. Februar 2009 Snøbilder! Psst: alle bildene tatt i går
Tervfrøkna Skrevet 16. Februar 2009 Rapporter Skrevet 16. Februar 2009 Kan jo slenge inn litt belger bilder igjen da, for dem finnes det jo ingen av på doggis Starter med Galtvort`s Awesome JungelFever ( Aragon) Så søster`n hans..Galtvort`s Awesome Attitude (Kaisa) Her er mamma Drama, Imagecopy Active Carousel... Dette er SÅ gøy assa sier hun
Kutta-kio Skrevet 16. Februar 2009 Rapporter Skrevet 16. Februar 2009 Minnesanten meget pene disse belgerne.
Kristiin Skrevet 16. Februar 2009 Rapporter Skrevet 16. Februar 2009 Alltid vært glad i å bade Aldri opplevd en bade-glad belger før! Artig og se!
Carina Skrevet 16. Februar 2009 Rapporter Skrevet 16. Februar 2009 Aldri opplevd en bade-glad belger før! Artig og se! Åh? Kjenner ikke til andre belgere når det gjelder bading, men Cane svømte fra han var noen få måneder gammel han, og han elsker vann.
Tervfrøkna Skrevet 18. Februar 2009 Rapporter Skrevet 18. Februar 2009 Åh? Kjenner ikke til andre belgere når det gjelder bading, men Cane svømte fra han var noen få måneder gammel han, og han elsker vann. Både Drama og Nitro elsker vann, de bader når som helst og hvor som helst.
trevi Skrevet 18. Februar 2009 Rapporter Skrevet 18. Februar 2009 Må bare klistre inn et bilde av Roma og hennes 2-night stand
Stine Pernille Skrevet 18. Februar 2009 Rapporter Skrevet 18. Februar 2009 Så fint bilde av trutelduene Blir sikkert knall valper!
trevi Skrevet 18. Februar 2009 Rapporter Skrevet 18. Februar 2009 Så fint bilde av trutelduene Blir sikkert knall valper! Trutelduene ja *hehe* Ja jeg håper virkelig at det blir like bra valper som jeg tror det blir.. Spennende iallefall
Stine Pernille Skrevet 18. Februar 2009 Rapporter Skrevet 18. Februar 2009 Er nok like spent som deg. Har nok en ide om kordan det utarter seg, og tror nok resultatet blir mer enn tilfredsstillende. Likevel har jo begge hundene gode kvaliteter, så blir utrolig fasinerende å se ka som slår igjennom.
M.J Skrevet 18. Februar 2009 Rapporter Skrevet 18. Februar 2009 Må bare klistre inn et bilde av Roma og hennes 2-night stand Åh, han er så fin!(Roma også da, så klart.) Skal bli spennende å følge med på disse valpene.
trevi Skrevet 18. Februar 2009 Rapporter Skrevet 18. Februar 2009 Åh, han er så fin!(Roma også da, så klart.) Skal bli spennende å følge med på disse valpene. Takk Spennende ja Syns jeg og
Grim Skrevet 18. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Februar 2009 Så stor Grim er Naah, bare heldig med bildet, hehe. Han er 66cm høy, og veier rundt 23-24 kg. Roma er så pen! Hvem er typen hennes? Må jo bare bli flotte valper det.
Carina Skrevet 18. Februar 2009 Rapporter Skrevet 18. Februar 2009 Ble litt mye oppstillingsbilder her.
Guest 2ne Skrevet 18. Februar 2009 Rapporter Skrevet 18. Februar 2009 Jeg får vel legge ut noen bilder jeg og da Baby-Norrisen kamper om kongen.. Dina stjeler kong fra Zizco *flir* Og dreper en pinne.. Hun kan gå spor og, hun.. Norris også (jeg gleder meg til snøen går, jeg) En litt større Norris kamper med guttebarnet.. Og med Margrete.. Dina har stjålet nok en leke.. Egentlig betyr de ikke stort for henne, men det betyr ikke at andre skal få ha det gøy med dem *ler* .. Dele opp..
Guest 2ne Skrevet 18. Februar 2009 Rapporter Skrevet 18. Februar 2009 Norris angriper Margrete Tre fluehuer.. Grunnen til at de var så oppmerksomme.. Får ta noen oppstillingsbilder og da Dinamor og vakre Lilli.. Norris med broder Aragon og søster Kaisa.. Norrisen, bare fordi hun er søt!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar