Grim Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Jeg syntes det er aaaalt for lite belgerbilder her Og er det noe man aldri blir lei, så ær'e nettopp det. -Så. Spam i vei! I å med at den eneste jeg kjenner, er min egen, så får jeg vel starte med han da. Litt gøy å sammenlikne bildene fra da jeg fikk han, og nå. Nå ser man at han har hals å greier. Litt uretferdig lysfordeling, men han har blitt finere i fargen.
Kathja Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 flott vovve..elsker de fargene der.. (leon har lignende )
ElinT Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Supra (Imagecopy Flying Finish) Molly (Imagecopy Mystic Arriba) Easy (Brakeless Balistic Bandida)
ToneS Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Helt enig, for lite bilder. De er så fine
MariaN Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Er det noe jeg har, så er det BILDER av min svarte Skal prøve å begrense meg.hehe. Jeg er enig i at det er for lite belgerspam her ja! Disse to ble tatt i går. Jeg knipser når sjangsen byr seg, samme pokker hvilken bakgrunn det er Et av de fineste hodebildene jeg har Nå har dere sett hvor fin han er. Her er rampebildene Schæfer???? En belger på jobb! HMS er i fokus (helse, miljø og sikkerhet). (legg merke til at han hviler overleppa på vinduet. haha) PS: Join gruppen på facebook: Belgisk Fårehund
Ingvild Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Eks-sonenhunden Lyra vår Letsager på WDS-08. Et par andre krølledyr på WDS-08:
MariaN Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Molly (Imagecopy Mystic Arriba) "Hei på deg, Molly" Så stilig Lyra er! Ikke hver dag man ser bilder av en slik
M.J Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Chili (BH Montmorenja's Elleville Chili):
Stine Pernille Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Jeg synes Grim ligner sånn på Ace at det er skummelt: Red Wolf's Amazing Ace:
MariaN Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Ace er bare knall ! :) Det er ansiktet jeg først faller for hos hunder.
Grim Skrevet 7. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Jeg synes Grim ligner sånn på Ace at det er skummelt: Oi, shit. Ja det får'n si. Bare at Ace ser enda mer staselig ut. Utrolig flott kar! Hvor gammel er han?
Stine Pernille Skrevet 8. Februar 2009 Rapporter Skrevet 8. Februar 2009 Han er født i juli 2005. Altså 3 1/2 år.
Bambi Skrevet 9. Februar 2009 Rapporter Skrevet 9. Februar 2009 Her er da Speedy Nå husker jeg aldri hvor han kommer ifra, men ett eller anna sted i eidsvoll tror jeg det var. Er svigerfars hund, franske labber, men å så vakker (øynene er ikke fullt sånn.. bare jeg som fikk veldig veldig blitzøyne )
Grim Skrevet 9. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2009 Extra er bare helskjønn. Grim syntes egentlig ikke det er så innmari stas at hageflekken er drukna vekk. Endte med at han gnei av seg snøen på leggen min og stillte seg ved inngangsdøra.
Marthe Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 Takk for tilbakemeldinger Jeg vil se enda flere bilder
MariaN Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Hjemme hos oppdretter. Det to første skikkelige bildene jeg tok av han. En liten tøffing Diesel er valpen, og har nå vokst fra hannhunden han står ved siden av! Her er han ti måneder gammel med alt for lite refleksvest Høst(han står i en liten nedoverbakke). vår/Mai i fjor. Dårlig bilde, men dette er Diesels første møte med ei Groenenadeltispe Avslutter med dette (noe redigert, bildet var noe lyst og ble gjort mørkere.hihi).
Carina Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Det bildet der er sååå søtt! Her er gutten min fra liten til stor: Alltid vært glad i å bade
Stine Pernille Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Er noe med disse belger-gutta. De er en helt annen rase, omtrent.
Tervfrøkna Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Mens jeg venter på vaskemaskina får jeg slenge til noen belgerbilder i tråden jeg også... Woodshine`s Turboneger Et skikkelig gå på tryne bildet av Galtvort`s Awesome DreamCatcher Nitro i hagen til 2ne Galtvort`s Awesome HoneyBee, Awesome Attitude & Awesome DreamCatcher Galtvort`s Awesome JungelFever Vi skal TA deg vi pusekatten... Imagecopy Active Carousel (mor til valpene på bildene, bl.a Norris & datter av Elin`s Molly)
trevi Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Lett stabile belgerjenter: Og så noen normale bilder: Roma: Roma + søster Kahrma: Roma 9 mnd: Roma 2 år: Gigi: har sine "vakre" stunder:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar