Gå til innhold
Hundesonen.no

Belgiske Fårehunder


Grim

Recommended Posts

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Om det er sånn at man er lei oppstilte bilder så har vi da andre biloder på lager også :rolleyes:

mix220.jpg

ColgateDrama :rolleyes:

tone179.jpg

Her ser dere hva Dina mener om at 2ne mente hun skulle bade :(

hunder457.jpg

Herremannen i svevet

hunder427.jpg

Dramadama

stange344.jpg

Herremannen ved Mjøsa

Turstitch015.jpg

Nitro kan fly han faktisk :sint_01:

bading199_2.jpg

Drama elsker vann henne :sint_01:

bading197_2.jpg

Fine Dramatikken

Sånn da har jeg bidratt en hel del i denne tråden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, 2ne, må jo vise de mer lekne sidene av hundene våre også vettu! :sint_01:

Ja, det er jo mest sånn de er, ikke fine, oppstilte saker (og jeg veit, for jeg har stilt opp flertallet av de oppstilte belgerene i denne tråden, tror jeg.. Og kjenner jeg BP rett, så må jeg til pers igjen på lørdag om det blir vær til det - da får du sånt bilde av Cane og, tipper jeg.. *O'glede* :( )

Her ser dere hva Dina mener om at 2ne mente hun skulle bade :(

hehe - Hun var ikke videre imponert over det, nei.. Så vi kan vel fastslå at Dina ikke er sååå glad i å bade :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo mest sånn de er, ikke fine, oppstilte saker (og jeg veit, for jeg har stilt opp flertallet av de oppstilte belgerene i denne tråden, tror jeg.. Og kjenner jeg BP rett, så må jeg til pers igjen på lørdag om det blir vær til det - da får du sånt bilde av Cane og, tipper jeg.. *O'glede* :sint_01: )

Weee, det hadde jo vært skjiiitkult, dere er jo proffser på sånt. Har jo prøvd jeg og Marthe, men vi kom vel frem til at det ikke ble så innmari bra. :sint_01:

Edit:

Tervfrøkna: Digger de badebildene av Drama, sto du uti vannet og tok dem eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee, det hadde jo vært skjiiitkult, dere er jo proffser på sånt. Har jo prøvd jeg og Marthe, men vi kom vel frem til at det ikke ble så innmari bra. :sint_01:

hehe - Det er ikke så kult som det høres ut som, skal jeg si deg, det er mye jobbing er det - ikke bare for meg eller BP nei, dere kommer til å bli kommandert frem og tilbake sånn at bikkja står sånn eller slik :( Og det forutsetter som sagt fint nok vær :(

Edit:

Tervfrøkna: Digger de badebildene av Drama, sto du uti vannet og tok dem eller?

Jeg tipper hun sto sånn omtrent der Dina "datt" uti *ler* Det er et lite tjern :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit:

Tervfrøkna: Digger de badebildene av Drama, sto du uti vannet og tok dem eller?

Det går ut et sånt fjellberg hvor jeg sto med kameraet mens Olemannen heiv pinner ut mot det stedet..

Jeg tipper hun sto sånn omtrent der Dina "datt" uti *ler* Det er et lite tjern :sint_01:

Jepp jeg sto der Dina "datt" uti som du kaller det *flirer fortsatt ondt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jeg sto der Dina "datt" uti som du kaller det *flirer fortsatt ondt*

Hun datt jo uti, hun fikk bare litt hjelp :sint_01:

OT: 2ne - hva er det nå sønnen (?!) din har skrevet på finger'n :(

Åh, det er ikke han som har skrevet det vettu, han er bare søt og uskyldig og snill han :closedeyes: Jeg skulle til å si at det sikkert var hans onde tvilling som hadde skrevet det, men så kom jeg til å tenke på at det antageligvis ville vært sønnen min det og :sint_01: Men det er nok en skriveleif, han mente sikkert å skrive FUKC :(

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roma er så pen! Hvem er typen hennes? Må jo bare bli flotte valper det. :sint_01:

Takk Tengell :( Typen hennes er en vakker og utrolig herlig gutt fra Belgia, han heter Grimmendans Fourlan. :P

Ble litt mye oppstillingsbilder her. :P

*klippe vekk bilder av biteglad Cane*

Kule bilder... Fikk tatt et par sånne i Belgia av et par terver fra de som jeg var og paret Roma hos :sint_01:

Skal prøve å få lagt dem ut når jeg har tid :(

Weee, det hadde jo vært skjiiitkult, dere er jo proffser på sånt. Har jo prøvd jeg og Marthe, men vi kom vel frem til at det ikke ble så innmari bra. :hmm:

Du vet det at om det er ok vær når du kommer til Nordhordland, så må nok Cane-mann til pers da og :o Tante Elling-Andrea skal få holde hunden, og så står mor og roper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - Det er ikke så kult som det høres ut som, skal jeg si deg, det er mye jobbing er det - ikke bare for meg eller BP nei, dere kommer til å bli kommandert frem og tilbake sånn at bikkja står sånn eller slik :wub: Og det forutsetter som sagt fint nok vær :P

Joda, men om det blir noe av så er det sikkert verdt strevet, for de bildene dere pleier å ta blir jo dritbra. :icon_confused:

Kule bilder... Fikk tatt et par sånne i Belgia av et par terver fra de som jeg var og paret Roma hos :P

Skal prøve å få lagt dem ut når jeg har tid :blink:

Du vet det at om det er ok vær når du kommer til Nordhordland, så må nok Cane-mann til pers da og :P Tante Elling-Andrea skal få holde hunden, og så står mor og roper :P

Jaaa, weee, vil se bite-terver. :P

Cane-mann er klar for det meste han, og eieren hadde blitt superglad for noen fine oppstillingsbilder, sånt er det manko på her i gården. Vi kom, vi prøvde, vi feilet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, weee, vil se bite-terver. :icon_redface:

Bite-terv coming (har bildene av søsteren hans på den eksterne harddisken, som ligger hjemme)

Han heter Grimmendans Eamon, og er helbror til Roma's utkårede (samme kombinasjon gjort 1,5 år før)

Roma's utkårede fikk ikke være med på trening den dagen, så derfor ingen sånne bilder av han :)

eamon-atwork3.jpg

eamon-atwork1.jpg

eamon-atwork2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule bilder! Så det er altså kombi-terver du skal lage? :)

Det blir jo litt kombi sånn sett, siden alle disse hundene fungerer til det meste, og er ganske stødige og biter hardt :) Beauty AND brains :icon_redface:

I Belgia må de konkurrere i Pakwerk for å bli Belgisk Champion :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo litt kombi sånn sett, siden alle disse hundene fungerer til det meste, og er ganske stødige og biter hardt :P Beauty AND brains :)

I Belgia må de konkurrere i Pakwerk for å bli Belgisk Champion :)

Kjempespennende! Blir gøy å følge med på dette kullet.. *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å ta bilder med et dårlig kamera av en valp som kommer løpende imot så fort man setter seg på huk, men her er noen.

*klipp*

Der var mallesaken i hus ja?

Lykke til de 3 første årene.. *hirr hirr*

Vi kommer sikkert til å ses på trening.. *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...