Svint Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Hei, jeg skal få en pointervalp i begynnelsen av påsken, men må sende inn papirene snart... Det er et R-kull så navnet må begynne på R... Sliter veldig med å finne på et kult og fint navn på R så trenger veldig mye hjelp. Det er en hannhund og den skal brukes til hundekjøring og jakt. JEG TRENGER HJELP!
Wilma Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Rambo? Ramin, Ramon, Ray, Remo, Reni, Renz (Rens), Reni, Rici, Rico, Rindo, Rob, Raban, Rado, Rago... R er en litt vanskelig bokstav synes jeg
Birte Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Rask / Rasko Ric / Rik Rhino Riff Risk
Blondiemamma Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Alle jakthunder jeg kjenner heter Rapp hehe..
Ia Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Rapp Rusken Rasken Rover Reidar Rakker Roy Roman Ruggen
Wilma Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Er det noe spessiell betydning du ønsker? Norsk/engelsk?
bardmand Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Raga Rocker! Både norsk og engelsk ...
eple Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Her er en lang liste: http://www.canis.no/hundenavn/navn.php
Nowisclee Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Rambo, Reiki, Ron, Rick, Ruben, Rasmus, Royal, Robin, Rufus, Rufs, Rakk, Rast, Rakk, Radig, Rally, Reik, Rent, Rest, Real, Rend, Rand, Rio, Risk, Rindo, Rox, Rob, Roz, Ruff, Rugg, Rubb, Rust, Ryan, Ryper, Ryss, Rykk, Ryx, Ryddig, Ræl, Ræddik, Ræbb, Røst, Røsk, Rølp, Røff, Råar, Rådd.
Svint Skrevet 6. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 vet ike helt om jeg vil ha norsk eller engelsk... spiller egentlig ikke så stor rolle bare det er et bra navn
Nowisclee Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 vet ike helt om jeg vil ha norsk eller engelsk... spiller egentlig ikke så stor rolle bare det er et bra navn Men ser du noe du kunne tenke det i de svarene du har fått, eller må vi prøve noe annet? Vil du ha et 'typisk' jakthundnavn, eller mere annet hundenavn, eller menneskenavn? Rider, Ronny, Rex, Rudi, Roadster, Ruffen, Ricco, Reilly, Rock, Ross, Render, Raiwo, Riek, Revilo, Reed, Reppo, Raynno, Riss, Rodney, Reufen.
Yodel Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 Rally var blomsterpotte meg kjempe tøft (merker at jeg liker å "banne" nå ) Ønsker du et langt oppdretternavn, et kallenavn, eller et kort kallenavn som også skal være oppdretternavn?
laikamor Skrevet 6. Februar 2009 Rapporter Skrevet 6. Februar 2009 ronaldo og rooney er også fine (fra manchester united)
HHC Skrevet 7. Februar 2009 Rapporter Skrevet 7. Februar 2009 Om du er usikker kan du jo bare finne på noe på R, og tenke litt på daglignavn frem til du får den? Det er mange som har hunder som heter f.eks "Reach for the opportunity", "Ready Steady Go", "Revolution", "Royal ettellerannet" på stamtavlen fordi de måtte ha R i begynnelsen av navnet, men som til daglig heter "Tassen", "Kompis" ovs...
Svint Skrevet 10. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 Jeg kunne egentlig tenke meg et navn som har med fart å gjøre
millis Skrevet 10. Februar 2009 Rapporter Skrevet 10. Februar 2009 Har jo hørt navnet Freeway, så hvorfor ikke Roadrunner Mange som heter Ask, gjør om det til Rask Reodor felgen Rally? Rex Rodney
Tapper Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Fart sa du? Hva med Ramborghini (Lamborghini..bilen altså ). Kan jo til dagli forkortes til Rambo, Ghini eller noe slikt
Kristiin Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Ricco, Rick, Ronny, Roy, Rotaks, og Rill
Nowisclee Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Racer, Road, Rally, Rask, Ryper(uttales som hyper, bare med r), Råkjører'n, Racket, Rocket, Respa(som Vespa, bare med r), Rotor, Råner'n. De jeg kommer på som har noe med fart å gjøre, sånn i øyeblikket.
Kristiin Skrevet 11. Februar 2009 Rapporter Skrevet 11. Februar 2009 Ser for meg at mann står i skauen og roper " RÅÅÅÅNER'N!"
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar