Svint Skrevet 5. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2009 haha likte Ryper:) hva synes dere om Rakkaz? pappa vil at han skal hete det, men jeg vet ikke helt... faller liksom ikke helt i smak...
Svint Skrevet 25. Mars 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mars 2009 Navnet blir Rudolf Det er jo ganske mye fart i det
malingull Skrevet 25. Mars 2009 Rapporter Skrevet 25. Mars 2009 Rabalder, Raptus, Risko, Rune, Ramo, Regatti, Rozzo, Ready, Ralfy, Roffen, Robbie, Racket, Rocket og Risk
nuffe0709 Skrevet 26. Mars 2009 Rapporter Skrevet 26. Mars 2009 hehe, katten min heter Rally! hehe;) Det er kjempe greit navn som jeg ikke angrer på Lett å rope på det, så vel som å kjefte og dulle:) hehe
Argon Skrevet 5. April 2009 Rapporter Skrevet 5. April 2009 Ene hunden min har Rappfot i stamtavlenavnet sitt. Nå er ikke det hverdagsnavnet da og vet ikke helt om jeg ville løpt rundt og ropt Rappfot hver dag:) Men som det er nevt så trenger en ikke ha stamtavlenavnet til daglig. Da kan en finne på et navn til stamtavle også ha litt ekstra tid til å finne et praktisk hverdagsnavn. ...Ready to run ...Ready to go ...Run around ...Ready for speed ...Rask av natur ...Ramp med fart eller lignende
Gry83 Skrevet 6. April 2009 Rapporter Skrevet 6. April 2009 her er en liste med navn som er ganske genial: http://www.behindthename.com/nmg/masculine7.php trykker du på navnet,så får du opp info som opphav/betydning også,og det er jo litt kjekkt.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar