monica_n Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Skrevet 31. Januar 2009 vi kaller henne Enya Kom til oss i dag endelig, etter en stressende tur og urolig mage for hennes del <_< Men ho er kjempesøt og jeg er veldig fornøyd! søta som ikke er så veldig fotogen alltid vinternesa slapperaa ser ut som vi har bitteliten tv nu
Birte Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Skrevet 31. Januar 2009 Så pen hun var:) Lykke til videre med henne!
ToneS Skrevet 31. Januar 2009 Rapporter Skrevet 31. Januar 2009 Hun er vakker! Var det fra Trondheim hun kom fra, eller husker jeg veldig feil nå?
Banshee Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Hun er flott altså, gleder meg til å høre om hvordan dere trives med henne etterhvert
monica_n Skrevet 1. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Tusen takk Hun er vakker! Var det fra Trondheim hun kom fra, eller husker jeg veldig feil nå? ja, ho er trønder. Skal nok få laget sørlending av henne
Djervekvinnen Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Så flott! En rase jeg virkelig kunne ha tenkt meg!
Sissi Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Hun er nydelig! Gratulerer så mye.. håper dere får mye glede sammen
monica_n Skrevet 1. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 tusen takk:) Vi er veldig fornøyd med henne så langt og gleder oss til å få igang treningen! Har ikke trent noe før, men det virker som at hun tar ting fort så lenge det er godis med i bildet. Men nå skal hun få slappe av, uten så mye mat, fortsatt litt uggen i magen.. Men det ser ut til at det går bedre og bedre;)
Ricco Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Fine er ho! Er det omplassering frå Arne og Anne eller? (ho ser voksen ut)
monica_n Skrevet 1. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 ja, arne og anne fikk henne tilbake. Hun blir 2 år 3 juni. Jeg ville ikke ha valp så det passet fint for meg
Peers Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Veldig fin hund Har du noen spesielle planer med henne?
monica_n Skrevet 1. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Det vet vi ikke enda, skal begynne på brukskurs og teste om ho liker det. Har veldig lyst til å prøve sporing, trene opp til redningshund.. Men vi får se hva ho liker og melde oss på noen kurs og teste
Peers Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Det vet vi ikke enda, skal begynne på brukskurs og teste om ho liker det. Har veldig lyst til å prøve sporing, trene opp til redningshund.. Men vi får se hva ho liker og melde oss på noen kurs og teste Høres jo spennende ut det Lykke til!
ToneS Skrevet 1. Februar 2009 Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 Tusen takk ja, ho er trønder. Skal nok få laget sørlending av henne Hehe Det vet vi ikke enda, skal begynne på brukskurs og teste om ho liker det. Har veldig lyst til å prøve sporing, trene opp til redningshund.. Men vi får se hva ho liker og melde oss på noen kurs og teste Spennende ja! Lykke til
monica_n Skrevet 1. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2009 jeg skjønner ingenting av hva trøndere sier fant jeg ut. Gikk helt greit da jeg snakket med en om gangen, men da alle fire snakket samtidig skjønte jeg NADA Tusen takk for kommentarene forresten! *stolt*
Gåsa Skrevet 2. Februar 2009 Rapporter Skrevet 2. Februar 2009 hehe,var det en vanskelig dialekt for deg .Hun er aldeles nydlig,mass lykke til med henne!
potifa Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Skrevet 3. Februar 2009 Hun var nydelig! Du får bli med på treff med henne neste gang, og turer hvis dere vil:)
monica_n Skrevet 3. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Februar 2009 Er gjerne med på treff ja!:rolleyes2: Litt hulter til bulter bilder første hunden jeg går tur med som ikke drar, glad ho er min kaos når alle hundene møttes. Amstaffen tråkket ned veska mi fant rakettgreier staffen utnytter sjansen som eneste gutten i flokken Enya ville helst sitte oppå meg når de andre ble for innpåslitne cherry og en pommerumpe elegante dyret....
monica_n Skrevet 27. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 og eeenda flere bilder.. Synes ho er blitt finere nå, fått svarte nesa tilbake og kjipt at jeg ikke fikk med halen, kunne blitt fint da:)
Grim Skrevet 27. Februar 2009 Rapporter Skrevet 27. Februar 2009 Kjempefin! Hvorfor var nesa lys egentlig? Er det sånn som med Løver, at de blir svarte når de blir voksne, eller er det en annen grunn?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar