Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan er det å være i forhold?


Mirai

Recommended Posts

Ja, siden Huldra laget en singeltråd, så må vi jo ha en for de som ikke er single også :)

Hvor gammel er du?

Hvor lenge har du vært i forhold?

Hvordan er det å være i forholdet - hvordan "går nu dagan"?

Hva tror du ville vært bedre med å være singel?

Hva tror du ville vært verre med å være singel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

jeg har vært sammen med typen i snat 5 år. vi ble sammen i juli, og ringforlovet oss i okt. flyttet sammen i august :) jeg er 32 , han 30. sønnen vår er 3, snart 4 år. vi har en fin fordeling av dager, helger og kvelder, slik at begge kan gjøre sine ting :) det som er positivt med forhold, er at man er to, og kan dele hverdagslige ting . pluss at det er kos å være sammen generelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P

Hvor gammel er du?

25 og et halvt. :P

Hvor lenge har du vært i forhold?

I forhold eller i forholdET? Forholdet jeg er i nå har jeg vært i i snart 14 mnd.

Hvordan er det å være i forholdet - hvordan "går nu dagan"?

Det er for det meste helt fantastisk. Alle forhold går vel litt opp og ned. Men vi er beste venner og vi kan prate om alt fra himmel og jord, han er en fantastisk treningskamerat og vi har jo samme hovedinteresse på fritiden da han er brukshundmann. Jeg har så og si alltid noen å trene med, og vi finner motivasjon og inspirasjon hos hverandre. Han har i tillegg mange av de samme verdiene og ønskene i livet som meg og vi er helt på samme side liksom. Dessuten har han en suuuperdeilig kropp som er god å tafse på. :)

Hva tror du ville vært bedre med å være singel?

Ehm. Eneste jeg kan komme på at jeg kunne gjort som jeg ville liksom, sluppet det å ta hensyn til en annen hele tiden. Men denne 'friheten' er på ingen måte verdt det å være alene.

Hva tror du ville vært verre med å være singel?

Fysisk berøring er utrolig viktig for meg, det hadde jeg fått for lite av dersom jeg ikke hadde hatt mannebeinet. Ingenting er vel bedre enn å ligge på en veltrent brystkasse med et par sterke armer rundt seg? :):P

Ellers er det jo deilig å føle at man er verdsatt og at man betyr mye for en annen, samtidig som det godt å være forelsket inni seg også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? 25

Hvor lenge har du vært i forhold? i snart 7 år

Hvordan er det å være i forholdet - hvordan "går nu dagan"? Det føles helt naturlig og harmoniskt. Vi er endel av hverdagen.

Hva tror du ville vært bedre med å være singel? Hmm, lite egentlig.. Det eneste må være å få ny kjæreste å oppleve nyforelskelses fasen.

Hva tror du ville vært verre med å være singel? Det evige styret med usikkerhet, forvirring, om hvordan man føler seg, opptrer, er jeg god nok eller ikke, hele tiden prøve og feile og møte mange dumme menn, og bli såret av menn som man tror skal bli noe og så blir det ikke noe, følelsene er i uro, man er alene, har ingen å dele ting med, sove alene, ja listen kan fortsette...

Når alt kommer til stykket er det så utrolig mye bedre å være i et bra forhold enn singel. Syns jeg. Savner overhodet ikke singeltiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du ville vært verre med å være singel? Det evige styret med usikkerhet, forvirring, om hvordan man føler seg, opptrer, er jeg god nok eller ikke, hele tiden prøve og feile og møte mange dumme menn, og bli såret av menn som man tror skal bli noe og så blir det ikke noe, følelsene er i uro, man er alene, har ingen å dele ting med, sove alene, ja listen kan fortsette...

Takk da... <_< :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så.. du finner nok snart noen! (er det ikke det alle sier? :) )

Haha, er jo ingen krise! :) Er jo "liten jente" ennå jeg.. Har hele livet, er heller sånn at hvis jeg ikke har type innen jeg er 25 år skal jeg heller begynne å stresse.. :P haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, siden Huldra laget en singeltråd, så må vi jo ha en for de som ikke er single også :)

Hvor gammel er du?

Hvor lenge har du vært i forhold?

Hvordan er det å være i forholdet - hvordan "går nu dagan"?

Hva tror du ville vært bedre med å være singel?

Hva tror du ville vært verre med å være singel?

- Er 21 (og et halvt!).

- Har vært sammen med mannen i fire år sånn cirka straks. Det er fantastisk fint å være i dette forholdet, vi er jevnbyrdige, stabile, på samme sted i livet, kan snakke med hverandre om alt, har samme type fjollete humor og de samme ambisjonene i livet. Akkurat nå er det forøvrig litt trist, fordi vi bor over tre timer fra hverandre for øyeblikket. Heldigvis er det en kortvarig situasjon:)

- Jeg synes det er fryktelig morsomt å flørte og date, og det er jo selvsagt ganske utelukket ... Akkurat det er bedre med å være singel; å dra på byen og kikke rundt på en bar og tenke, hmmm, hvem er mitt neste bytte? :) Ellers er det jo selvsagt vondt når man krangler med den man liker aller best i verden, og innimellom blir man dødslei av å alltid måtte tenke på "oss" og veldig sjelden på "meg, meg, meg".

- Å måtte ta alle avgjørelser alene, å måtte legge meg alene hver kveld (snufs, gjør jeg nå og det), å være uten HAN- hadde det ikke vært for han jeg er sammen med så hadde jeg gjerne ville vært singel. Det er bare han jeg ikke vil være uten, ikke selve forhold-institusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? 24 og et halvt :)

Hvor lenge har du vært i forhold? snart 14mnd

Hvordan er det å være i forholdet - hvordan "går nu dagan"? Det går bra, jeg irriterer meg over alt mulig, og han tar ting med knusende ro. Det er deilig å være to, men jeg er glad vi klarer å være fra hverandre når det trengs. Vi diskuterer en del, men ordner alltid opp, og jeg er imponert over at han fortsatt holder ut med meg, for jeg har noen humørsvingninger som bare er kjipe.

Hva tror du ville vært bedre med å være singel? Da kunne jeg ha gjort akkurat hva jeg ville, når jeg ville det. Sist jeg var singel, så var jeg det i nesten tre år, så det hender jeg savner å bo midt i sentrum og kunne gjøre alt uten at noen brydde seg eller hadde noe med det.

Hva tror du ville vært verre med å være singel? Økonomien, pluss at hvis jeg hadde vært singel så ville jeg ikke hatt dyr, og jeg ville heller ikke vært her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, siden Huldra laget en singeltråd, så må vi jo ha en for de som ikke er single også :)

Hvor gammel er du?

Hvor lenge har du vært i forhold?

Hvordan er det å være i forholdet - hvordan "går nu dagan"?

Hva tror du ville vært bedre med å være singel?

Hva tror du ville vært verre med å være singel?

1. 29 år..

2. snart 9 mnd :P

3. helt herlig! :P:) Jeg har en fantastisk kjæreste :P Han respekterer meg og viser tydelig at han er kjempeglad i meg! :P Dagene går fint (og stort sett veldig fort), går å gleder meg til han kommer hjem, så jeg får se han igjen :P Savner han veldig hvis han er lenge vekke :P Vi har et veldig godt forhold og er veldig like i personlighet. med andre ord, jeg har det kjempebra for tiden :P:P

4. Nja, litt mer frihet til å gjøre ting og man kan styre sine egne dager... men akkurat nå er tanken på å være singel ikke tilstede :P Hehe!

5. Hadde savnet det å ha noen der, en jeg kan fortelle ting til. Hadde savnet å ha noen å sovne inntil om kvelden. Egentlig alt jeg har i forholdet mitt nå, ville jeg savnet.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? 24

Hvor lenge har du vært i forhold? 9 år, vi har vært gift i 4 mnd

Hvordan er det å være i forholdet - hvordan "går nu dagan"? Det er dager hvor jeg skulle ønske at jeg fikk være i fred, at ingen blandet seg og det er dager hvor man føler at man kunne klart seg fint alene. Men når det kommer til stykket så vil jeg egentlig ikke være alene, og mannen min har blitt en bestevenn med åra og det er ingen andre jeg trives så godt med som han.

Hva tror du ville vært bedre med å være singel? Ingen å ta hensyn til

Hva tror du ville vært verre med å være singel? Ingen å dele hverdagen med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

19- 20 i oktober:p *viktig viktig*

Hvor lenge har du vært i forhold?

3 år i mai<3

Hvordan er det å være i forholdet - hvordan "går nu dagan"?

Vi har et ganske "voksent" forhold til hverandre da begge er veldig voksne psykisk for alderen. Han er 23. Vi har det flotters sammen og har bodd sammen i snart 1 år og vi krangler sjeldent. Å være i folhold for meg er det beste som fins for ejg er så siiiiinsykt avhenging av en som hele tiden er der for meg og kan holde rundt meg og trøste meg.

Hva tror du ville vært bedre med å være singel?

Slippe å dele en økonomi og være sin egen sjef

Hva tror du ville vært verre med å være singel?

ingen å dele sorger og en trist hverdag med. Ingen å glede seg til å komme hjem til armkroken til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? 19 år :)

Hvor lenge har du vært i forhold? 6,5 mnd

Hvordan er det å være i forholdet - hvordan "går nu dagan"?

Forholdet går helt supert, til alles store forundring. Jeg har aldri hvert noe forhold menneske og avstandsforhold har jeg aldri kunnet hatt, men nå er det sånn att jeg har en kjæreste i FRANKFURT, og jeg flytter ned til han i august :)

Hva tror du ville vært bedre med å være singel?

Akuurat nå kan jeg ikke komme på noenting :P

Hva tror du ville vært verre med å være singel?

Ikke ha noen å prate med, trøste deg osv. Rett og selet følesen av å være forelsket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?19 og 1/2

Hvor lenge har du vært i forhold? Sånn ca. 1år og 3måneder (mener jeg ihvertfall)

Hvordan er det å være i forholdet - hvordan "går nu dagan"? Det er deilig, den siste tiden har kjæresten min omtrent bodd hos meg. Og det er spesielt deilig økonomisk! Også er det jo supert å ha noen som holder rundt en, men blir jo også litt behov for alenetid da. (som nå!, altså doggis tiden min)

Hva tror du ville vært bedre med å være singel? Hmm, sluppet å ha fristelsen til å bli hjemme fra skole. Kanskje kommet meg ut litt mer, men nå har vi planlagt å gå masse turer med hunden sammen da.

Hva tror du ville vært verre med å være singel? Det økonomiske, og selvfølgelig den følelsen av at noen passer på en. Men nå har jeg hatt kjæreste nesten hele tiden fra jeg var 15 eller 16 tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? 25 år :)

Hvor lenge har du vært i forhold? Nå i desember rundet vi 6 år sammen.

Hvordan er det å være i forholdet - hvordan "går nu dagan"? Det går veldig bra. Vi avtaler uka/dagen på forhånd og har ganske god kjemi. Vi er likestilt i det som det krangles mest om i norske hjem: husarbeid. Vi får hverandre til å le og er enige om alt det viktige.

Hva tror du ville vært bedre med å være singel? Å kunne bestemme selv når jeg skal spise middag. Ellers så er jeg stort sett sjef over meg selv allerede. Det er jo en fantastisk følelse å være nyforelsket, men jeg syns det er like deilig å elske hverandre, se at vi funker i hverdagen og vel så det. Hm, men om jeg var singel ville det ikke være noen som lider fordi jeg roter så mye, bare meg selv :P

Hva tror du ville vært verre med å være singel? Å sove alene i senga, ikke ha noen til å holde rundt meg i sofaen på stille kvelder, ingen til å pjuske, økonomien!, ingen å være glad i, ingen som smiler av meg og dumhetene mine, jeg hadde neppe bodd i et stort hus som vi skal FÅ i forskudd på arv, gå rundt og lete/jakte mannfolk (sorry, men jeg savner ikke den delen), ingen å gi nusselige hjertegaver til på valentines day :) , MAS fra foreldre som vil at jeg skal skaffe meg mann så de kan få barnebarn (hutre), medlidende blikk fra venner og familie ("haaaar du ikke non kjæreste du da?, ååååååh, Stakkars deg!").

Nei, jeg trives bedre i det forholdet jeg er i nå enn å være singel. Tror uansett det viktigste er å finne noen man er ordentlig glad i, ikke nappe til seg det første som går forbi fordi man er redd for å være alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fineste synes jeg (etter å ha lest de to trådene her) er at de fleste som er single trives veldig godt, det samme gjør de som er i et forhold. Er det ikke bra at de alle aller fleste trives og har det bra? :) Jammen går det an å leve fint både som singel og i et forhold, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

25 :)

Hvor lenge har du vært i forhold?

6 og et halvt år

Hvordan er det å være i forholdet - hvordan "går nu dagan"?

Er forlovet med verdens beste :) (han rydder, lager mat, betaler :P og er flink med dyr)

Ellers så småkrangler vi litt, han erter meg masse - vi tuller og ler, og elsker å kose oss sammen med god mat og rødvin.

Men vi har ganske mye å gjøre på hver vår kant, så vi rekker ikke å gå lei av hverandre heller..

Hva tror du ville vært bedre med å være singel?

Jeg kunne vært mer ansvarsløs og sånt :P

Hva tror du ville vært verre med å være singel?

Sånn det føles nå hadde alt vært verre uten han, men hadde vel klart meg da og tenker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

19år

Hvor lenge har du vært i forhold?

Snart 2 år

Hvordan er det å være i forholdet - hvordan "går nu dagan"?

Det går egentlig veldig fint. Vi har våre diskusjoner,men det var egentlig verre i begynnelsen av forholdet når vi ikke kjente hverandre så godt. Men med tiden har vi lært hva som er viktig for den andre og respekterer det. Jeg er nok veldig kravstor selv og ikke minst sta, så jeg synes jeg er heldig å ha funnet meg en som er så tålmodig. Vi er egentlig veldig forskjellige personer, men det er vel det som gjør at vi passer så godt sammen. :)

Hva tror du ville vært bedre med å være singel?

Det må være at jeg heletiden må planlegge i forhold til oss og ikke bare meg.

Hva tror du ville vært verre med å være singel?

Ikke ha noen å lengte etter når man er borte, ingen til å varme meg når det er kaldt under dyna, ingen jeg kan snakke med om absolutt alt og ikke minst å vite at jeg har en som har blitt glad i meg for den jeg er. Selvfølgelig er det jo også økonomisk veldig positivt, jeg tror ikke jeg hadde hatt råd til å bo alene engang og iallefalll ikke bil. Samtidig så hadde jeg gått glipp av mye sosialt med venner fordi da måtte jeg latt hundene være alene for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Jeg er nettopp fylt 21 :)

Hvor lenge har du vært i forhold?

Blir 1år i Mars :)

Men vært sammenhengende i forhold i 3år .. :closedeyes:

(Det ble slutt det forrige forholdet,fordi jeg falt for en annen .. Selve bruddet var vi vel enige om, og jeg var allerede i skyene over en annen,så det gikk fort..Litt for fort,vil noen kanskje si .. Meen.. Følelser kan ikke styres .. :P )

Hvordan er det å være i forholdet - hvordan "går nu dagan"?

Tja.. Vi har vært sammen 24/7 snart et år .. Så selvfølgelig blir det diskusjoner..

Men innerst inne er vi veldig glad i hverandre,så alt ordner seg, sålenge man "føyer" seg etter hverandre.

Vi deler heldigvis interessen for hund,og dyr generelt .. ;)

Hva tror du ville vært bedre med å være singel?

Det å kunne gjøre akkurat som man vil .. Jeg digger å flørte,og være med venner, overnatte hos venner ++

Ha folk hos meg.. Bli kjent med nye folk .. Være hjemme hos mamma og di innimellom ..

Noe som selvfølgelig ikke blir så ofte når man er samboer :P

Hva tror du ville vært verre med å være singel?

Det å være alene.. helt alene .. :shocked:

Legge seg om nettene uten noen å holde rundt.. Å se teite filmer alene..

Le alene .. Gråte alene .. Ting som man gjerne vil gjøre sammen med noen .. :P

Veldig dårlig forklart,men .. :D Hehe ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Jeg er 31, han er 29.

Hvor lenge har du vært i forhold?

8år, gift i snart 5.

Hvordan er det å være i forholdet - hvordan "går nu dagan"?

Her går det bare bra.

Han er flink "husmor" :)

Hjelper til med å rydde og vaske. Det er han som er kokken i huset. Så er han en fantastisk pappa til barna våre på 2 og 4år.

Han er glad i dyr slik som meg.

Vi er enige i ting som er veldig viktige for oss, men kan diskutere mindre viktige ting så busta står.

Man skal ikke være enige i alt, da blir det kjedelig da :)

Vi jobber litt omhverandre og har vær våres ting vi holder på med, så blir aldri lei trynet på den andre.

Hva tror du ville vært bedre med å være singel?

Jeg hadde ikke kommet så ofte forsent til ting :rolleyes:

ellers hadde jeg ikke trengt å få hans synspunkter om det er noe jeg har lyst til.

Hva tror du ville vært verre med å være singel?

Følt meg skrekkelig ensom, ingen å dele livet mitt med å bli gammel sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du ville vært verre med å være singel? Å sove alene i senga, ikke ha noen til å holde rundt meg i sofaen på stille kvelder, ingen til å pjuske, økonomien!, ingen å være glad i, ingen som smiler av meg og dumhetene mine, jeg hadde neppe bodd i et stort hus som vi skal FÅ i forskudd på arv, gå rundt og lete/jakte mannfolk (sorry, men jeg savner ikke den delen), ingen å gi nusselige hjertegaver til på valentines day :) , MAS fra foreldre som vil at jeg skal skaffe meg mann så de kan få barnebarn (hutre), medlidende blikk fra venner og familie ("haaaar du ikke non kjæreste du da?, ååååååh, Stakkars deg!").

Så det er flere enn meg som kaller det pjusk! Kjæresten min mente at jeg måtte ha funnet opp det ordet selv for noe sånt hadde han aldri hørt før! ... men nå elsker han det jo og maser hele tiden om å få litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

23 år

Hvor lenge har du vært i forhold?

4 1/2 år

Hvordan er det å være i forholdet - hvordan "går nu dagan"?

Tja, vi bor sammen og trives i hverandres selskap. Vi har det travelt på hver vår kant med studier og ekstrajobber, så dagene går fort. Vi har mange av de samme interessene som å gå tur sammen, lage gode middager og begge er familiekjære og liker å være sammen med venner osv. Jeg er den som er mest glad i dyr, men han begynner å ta til vettet han også :)

Hva tror du ville vært bedre med å være singel?

Hadde ikke irritert meg over filleting :)

Hva tror du ville vært verre med å være singel?

Jeg trives best i selskap med andre, liker meg ikke på egenhånd. Så de verste ville nok vært å bodd aleine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

20

Hvor lenge har du vært i forhold?

Litt over 2 år

Hvordan er det i forholdet - hvordan"går nu dagan"?

Vi har felles økonomi og det fungerer veldig fint. Det blir jevnt for i perioder tjener vi jo vekselvis minst og mest. Ellers jobber vi skift begge to, så det er ikke alltid vi ser hverandre like mye, men når man bor sammen tror jeg det bare er sunt.

Hva tror du ville vært bedre med å være singel?

Man kan tenke bare på seg selv!! Ikke tenke "hm, er det mat hjemme nå som jeg skal bort", legge seg tidlig fordi den andre må opp neste dag osv. Frihet rett og slett.

Hva tror du ville vært verre med å være singel?

Matlagingen! Å gud som det er kjedelig å finne på og lage mat hver dag :) Spesielt om man er èn person! Samt man har ingen man kan dele ALT med, bestevenninner får jo vite mye men ikke på samme måten. Samt man får faktisk mye hjelp til hundene som man ikke tenker over. Jeg liker å være alene innimellom, men da velger jeg det selv. Jeg liker ikke å vite at når jeg kommer hjem er det stille, og det skal det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Personlig mener jeg det generelt ikke er innafor å velge valp etter farge, men har man preferanser grunnet noe praktisk (alternativt helserelatert) så tenker jeg det er en bedre grunn enn bare en kosmetisk preferanse. Men ser du på foreldrene/linjene så er det kanskje begrenset hvilke farger som kan komme også. 
    • Jeg har SUV med fem seter. La ned baksetene og har stort bur bak forsetene (svært godt stroppet fast) med utgang på sidene. Liker god å ha bur der med tanke på luftsirkulasjon, i tillegg har jeg da hele bagasjerommet fritt til ting og tang 😊  Kommer til å kjøpe stor varebil når hund nr 2 og 3 kommer i hus om noen år, men elsker å kjøre robust bil med god komfort som i tillegg ikke tar all verdens med plass, og ved å legge ned setene fremfor å kjøpe en SUV med to seter ble valgmulighetene mye større.
    • Nå har jeg hatt min Caddy i noen uker og jeg kan absolutt si at den ikke sluker drivstoff. Har kjørt endel småturer og ett par lengre, virker veldig bra enn så lenge😊
    • Uenig med mye av det Quest skriver over her. Valper SKAL sove mye og om de ikke får nokk søvn går det fort over i destruktiv atferd. Å bruke et inngjerdet område er helt topp for de hundene som trives med det og nødvendig for mange. Å behandle en hund som en baby kan være mye mer negativt enn man tror, og dette kommer fra ei som elsker hundene sine helt ekstremt!  Nå har det jo gått litt tid siden du skreiv innlegget og håper dere har god fremgang, men her er litt tips hvis du fortsatt trenger noen😊 Jeg fikk meg en valp på 8 uker i mai og startet med hjemme aleine treningen to dager etter hun kom hjem, når hun da var komfortabel i leiligheten, med meg og min andre hund. Når jeg måtte tilbake på jobb 4 uker seinere kunne hun være hjemme aleine en hel arbeidsdag uten noe uro eller uhell. Selvfølgelig er alle hunder ulike, men med rett trening og struktur får man det fint til mens de er små. Først må du finne et område valpen kan føle seg trygg i. Min har et stort gitterbur som er stripset fast i en barnegrind, slik at hun selv kan velge hvor hun vil sove og har litt ekstra plass. Her er hun for å både unngå uønsket atferd i leiligheten og for å skjerme den voksne, og vi blir nokk å bruke den en god stund fremover. Inni her har hun en seng, skål med vann og et par trygge tyggeleker. Så må du gjøre området trygt og koselig, jeg gjorde dette ved å gi alt av måltider og tygg inne i området, i tillegg til å flytte valpen inn i grinda når hun var trøtt. Når hun våknet tok jeg henne ut før hun rakk å syte om at hun ville ut på do. Du må starte i det små, ha valpen inne i området i korte perioder når den er trøtt og sakte øk tiden og hvor du er/ikke er. Jeg har et kamera som jeg følger med på henne igjennom. Parallelt bør du ikke la valpen følge etter deg overalt og min sover også i bur om natten. De første gangene jeg forlot huset (med den andre hunden) peip og hoppet hun i ca 10 minutter før hun la seg til å sove i 1 time, litt uro er helt normalt i starten. Her må du bare lese din hund og følge med om den faktisk blir stresset og helt fra seg, eller bare syter fordi den vil være med deg. De skal sove mye i løpet av en dag, så utnytt den tiden på å trene på 😊 
    • Jeg var i akkurat samme sitasjon som dere med ganske så lik bakgrunn og ønsker for et par år siden, bare at jeg var aleine om det. Så fikk høre akkurat det samme😂 Fikk meg valp siste året på masteren og det var det beste valget! Vi fikk begge gode rutiner, valpen måtte trene på å sove i grinda si mens jeg skreiv, så tok vi felles lufte- og treningspauser ved behov. Jeg fikk nylig valp nr. 2 og må si at det var mer avslappende å få valp som student enn når man er i fult arbeid og ikke kan ha valpen med på jobb. Det går helt fint det også med målretta trening, men det er hakket mer stressende og krever mer planlegging. Ikke la det at dere er studenter stoppe dere, høres ut som dere vet hva dere går til og har tenkt godt gjennom dette. Så jeg ville gått for det om den perfekte valpen dukket opp.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...