Kristina Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Skogturen, måtte ha refleks da pga elgjakta. Tar ingen sjangser. Er ikke alle jegere som ser forskjell på en sau og en elg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Så fin'a er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 12. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Zira og Lunah leker i parken på Grønland. Sjekk mynden Lunah Full rulle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 12. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Nybada hund. Hvor ble det av all pelsen!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Maaan den vesten er sexy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Fiiine Lunah!! Digger det litt "gale" uttrykket hennes når hun løper!! HEY Julie ikke mobb vesten! Sånn har mine hunder og! (jeg har faktisk vest jeg og!! hoho) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 JEG må straks ha på meg vest... blæh... må ut i mørket på tur! Gidder ikke bli kjørt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Lunah er tøff hehe skikkelig kul hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 :mrgreen: Skulle ønske jeg kunne treffe henne "live" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 åh.. Duskeduske lunah Kristina, du MÅ stille henne på Hamar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Lunah er tøff! Dritkul hund. Litt gal også, men dritkul. Og kjempenydelig. Og mobbing av refleksvester er fy-fy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 hahaha tøffe bilder.. har du kjøpt for stor hund til vesten eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 12. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Maria: Neeej, orrker ikke Da må vi trene ringtrening og det er såååå kjedlig :roll: Mali: Haha, nei den skal være sånn tenk! Westminster: Ja, Lunah og Tinka er like gale!? Passer perfekt Og ikke mobb de med refleksvest - det er nemlig veldig veldig kult! Og Lunah får såå fin fasong i den Takk for komplimenter alle sammen, skal overføre det vidre til Lunah jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Maria: Neeej, orrker ikke Da må vi trene ringtrening og det er såååå kjedlig :roll: Mali: Haha, nei den skal være sånn tenk! Westminster: Ja, Lunah og Tinka er like gale!? Passer perfekt Og ikke mobb de med refleksvest - det er nemlig veldig veldig kult! Og Lunah får såå fin fasong i den Takk for komplimenter alle sammen, skal overføre det vidre til Lunah jeg Jeg syns Lunah er sexy med vest jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Så fine bilder! Lunah er kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Hvilken skog er det du pleier å gå i a??? Fine bilder... Hvor i oslo bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia Skrevet 12. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2005 Nydelig hund, elsker old english shepdog Vi drev oppdrett av den rasen da jeg var liten, det er noen år siden det nå. Har ikke sett noen av den rasen på lange lange tider og det var rart å se at de nå har hale, det skulle de ikke ha før. (er selvfølgelig for at de skal ha hale) Har ikke sett slike som har så mye mørkt på seg heller, våres hadde halvparten bak sort og resten hvit. Koselig å se en slik vofs igjen, vekker gode minner. På det meste hadde vi 12 slike hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 13. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Hvilken skog er det du pleier å gå i a??? Fine bilder... Hvor i oslo bor du? Enebakks dype skoger Bor i gamlebyn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 13. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Nydelig hund, elsker old english shepdog Vi drev oppdrett av den rasen da jeg var liten, det er noen år siden det nå. Har ikke sett noen av den rasen på lange lange tider og det var rart å se at de nå har hale, det skulle de ikke ha før. (er selvfølgelig for at de skal ha hale) Har ikke sett slike som har så mye mørkt på seg heller, våres hadde halvparten bak sort og resten hvit. Koselig å se en slik vofs igjen, vekker gode minner. På det meste hadde vi 12 slike hunder å så morro. Hva het kennelen? Skulle ønske halen var kupert noen ganger allså. Den rydder bordet ofte :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Fiiine Lunah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 haha, lunah er såå skjønn!! Jeg er helt klar for å overta henne.. P.S apropos Lunah.. Noen som har sett de digre, hårete putene på Ikea?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 å så moro. Hva het kennelen? Skulle ønske halen var kupert noen ganger allså. Den rydder bordet ofte :roll: Jeg var ikke så gammel da vi drev oppdretten så jeg kan ikke huske om vi hadde noe spesiellt navn. Vi hadde vel en tre kull på den rasen. Tror å kunne huske at oppdretten var registrert i Norsk kennelklubb. Husker i allefall navnet på hunden som fikk alle kullene, hun het Shi Bi Show Lady Diana Delux mener jeg, vi kalte henne Dusty. Hun levde i 12-13 år og døde for kanskje 15 år siden så det det begynner å bli veldig lenge siden nå. En veldig koselig rase i allfall, har noen gamle bilder av noen av kullene hennes skal se om jeg finner de så skal jeg prøve å ta ett bilde av de og legge ut om det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 13. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2005 Hun er så herlig!! Hehe, en diger kosebamse full av pels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 14. Oktober 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2005 I dag gikk vi på tur rundt i gamlebyn. Vi vassa i blader! (sorry at det er litt masse like bilder) Lunah gikk som vanlig løs i parken, til det kom noen unger som skulle leke. Da måtte lunah taues inn, for hu tror alltid at hu kan være med å leke. Som dere ser så har lunah måtte posere ganske mye i dag. Hun ble litt lei tilslutt. det her bruker vi båndet til da. så trente vi litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2005 Lunah er kjempeflott. Og som du sa i et annet innlegg her - like gal som Tinka. Helt perfekt. Dessuten er hun jo kjempeflink som kan gå løs i parken! Meget imponerende. Hu er jo ikke et år enda engang, selv om det nærmer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar