Gå til innhold
Hundesonen.no

Old english sheepdogen Lunah

Kristina

Recommended Posts

Skrevet

Helledussen for en herlig kosebamse!! *Klememassepå*

Hun er jo bare skjønn da :)

Er det lov å ha hunden løs i parker i oslo? Det er jo flott da i såfall. Da trenger ejg ikke grue med så mye til å bo i by med hund.

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Helledussen for en herlig kosebamse!! *Klememassepå*

Hun er jo bare skjønn da :)  

Er det lov å ha hunden løs i parker i oslo?  Det er jo flott da i såfall. Da trenger ejg ikke grue med så mye til å bo i by med hund.

alle har de løs så tror ikke det er noe problem. så om du ikke har en hund som biter alle i rompa så ser jeg ikke noe grunn til å ikke ha den løs;)

Skrevet

Lunah er, som tidligere sagt, bare helt fabtastisk.. hun er så søt og sjarmerende! Liker veldig godt hestehalen i panna :)

• 1 month later...
Skrevet

Noen bilder fra i dag (og noen fra i går).

Lunah har så merklig uttrykk :twisted:

DSCN2233.jpg

DSCN2227.jpg

DSCN2224.jpg

DSCN2222.jpg

å så flink :lol:

lunah_apport.jpg

Rudolf!?

DSCN2310.jpg

DSCN2296.jpg

DSCN2294.jpg

Tror det er no gæli med beina hennes

DSCN2292.jpg

Skryte litt av apport treninga :lol:

DSCN2275.jpg

DSCN2273.jpg

DSCN2270.jpg

Haha

DSCN2264.jpg20desember/DSCN2270.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Herlige bilder :D Var på tide med noen bilder av Lunah igjen :lol: (sier jeg som ikke har lagt ut på sikkert to måneder - folk kommer til å skrike over forandringen)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...