Gå til innhold
Hundesonen.no

Et valpekull blir til!

SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet

Tuuusen takk, de er søøtingene, de! Jeg er forelska i den jeg kaller Prikken, som ligger på rygg, med beina rett opp, og med prikker på magen. Er egentlig forelska i alle, men får neeesten litt lyst på valp selv. To stykker. Prikken og Leppa.

• Svar 204
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Åh, hællandussen!!!!!

Noe så herlig :lol:

Gratulerer!

Enig i at prikk var alldeles nudelig, har de lov til å ha slike flekker?

Skal du beholde noen mon tro?

Hvordan går det med "leppa"?

Skrevet
Åh, hællandussen!!!

Noe så herlig :wub:

Jaaaa :lol:

Gratulerer!

Takk!

Enig i at prikk var alldeles nudelig, har de lov til å ha slike flekker?

Jaaa, han er søøøøt. De kan vel ha det, så lenge de ikke har mer enn 30%hvitt eller noe sånt?

Skal du beholde noen mon tro?

Neeei, nå må folk slutte å spørre. Jeg skal IKKE ha noen! Ikke! Mamma skal ha den ene tispa som ikke er Leppa (ja, det har blitt navnet hennes :P ).

Hvordan går det med "leppa"?

Det går fint, har begynt å støttefôre, bare for å være sikre.

Skrevet

Gratulerer :lol: Wæææ så synsk jeg var! Jeg sa 4 eller 5 valper, det ble jo 4, men den femte døde om jeg ikke tok feil? Jeg sa også 3 tisper og 1 eller 2 hanner, hvilket kjønn var den døde?

Så søøøøøøte!

Skrevet
Gratulerer :lol: Wæææ så synsk jeg var! Jeg sa 4 eller 5 valper, det ble jo 4, men den femte døde om jeg ikke tok feil? Jeg sa også 3 tisper og 1 eller 2 hanner, hvilket kjønn var den døde?

Så søøøøøøte!

Jeg vil vite om jeg var synsk :(!

Den døde var tispe, så det var to tisper og to hanner som vi tok med oss hjem. Leppa måtte vi også la gå, siden ho ikke la på seg uansett hvor mye ho spiste, så nå er det En tispe og to hanner der.

Skrevet
Den døde var tispe, så det var to tisper og to hanner som vi tok med oss hjem. Leppa måtte vi også la gå, siden ho ikke la på seg uansett hvor mye ho spiste, så nå er det En tispe og to hanner der.

Huff så trist, da var jeg overhode ikke synsk sånn egentlig :/

Skrevet

NeinåneiÅneiÅneiÅnei...

Jeg synes jeg så en liten tass med hvitt bless, sort maske, hvitt bryst å litt hvitt på potene?? :lol::(:P

Jeg har ikke NÆRVER til sånt Soppen! Buhuuuuuu Jeg vil ha boxeeeeer...!!

Jeg legger ned veto mot flere bilder av de.. Hvertfall 6-7 ukers bilder.. Jeg nekter..! Vil ikke se! :P

Skrevet
NeinåneiÅneiÅneiÅnei...

Jeg synes jeg så en liten tass med hvitt bless, sort maske, hvitt bryst å litt hvitt på potene?? :lol::(:P

Jeg har ikke NÆRVER til sånt Soppen! Buhuuuuuu Jeg vil ha boxeeeeer...!

Jeg legger ned veto mot flere bilder av de.. Hvertfall 6-7 ukers bilder.. Jeg nekter..! Vil ikke se! :P

6-7ukersbilder skal du få slippe å se, de er bare en uke. :P

Skrevet

Her en en-ukesbilder av valpene! Lille Leppa overlevde dessverre ikke, så nå har vi igjen en tispe, Bella, og to hannhunder, Prikken og Baloo. Her er bildene, dere kan også se åssen det ser ut inni munnen til Nemi, for spesielt interesserte. :lol:

IMG_7965-1.jpg

IMG_7968.jpg

IMG_7969.jpg

IMG_7966.jpg

IMG_7962.jpg

IMG_7964.jpg

IMG_7960.jpg

IMG_7961.jpg

IMG_7957-1.jpg

IMG_7952.jpg

IMG_7956.jpg

IMG_7948.jpg

IMG_7949.jpg

IMG_7946.jpg

IMG_7924.jpg

IMG_7933.jpg

IMG_7921.jpg

IMG_7922-1.jpg

IMG_7919.jpg

IMG_7920-1.jpg

IMG_7913.jpg

IMG_7917.jpg

IMG_7909.jpg

IMG_7912.jpg

IMG_7906.jpg

*dele opp*

Skrevet
ååå... for noen søte små tjukke bebiser :rolleyes2:

Jahahaaaa :D

:rolleyes2: :) kjenner den søte valpeånden helt hit!

Eew, valpeånde. Stinky. ValpePELS, derimot! *sniffesniff* Og de er så myyyyyyke!

*ler* de er søøte! Viste bilder til mamma her nå.. hun sitter her med blanke øyne! :P

Mwahahahah!

Fine bebiser det :rolleyes2: Trist at Leppa måtte gå også...

Jaa, de er søtingene. Det var trist ja, men vi var ganske forberedt på det, dessverre.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...