Gå til innhold
Hundesonen.no

Et valpekull blir til!

SoppenCamilla

Recommended Posts

• Svar 204
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Haha, det er vel ikke noe vits i å holde det hemmelig lenger, det kommer nok kun røde valper, ja. :)

Hva jeg får med meg altså :blink:

Skrevet

KAN VI FÅ LITT FLERE TISPER HER SNART?? :) Mamma skal jo ha tispe, må ha litt å velge mellom. :blink:

Edit:

post-589-1248176121_thumb.jpg

Nå går det nesten ikke innover etter ribbeina! :D

Dårlig mobilbilde, og jeg måtte legge det som vedlegg, siden Photobucket ikke funker.

Skrevet

Det kommer nok tre av hvert. :ahappy: og når dere tror fødselen er slutt, kommer det enda en liten hanne. 4 hanner og 3 tisper, altså.

Skrevet
Det kommer nok tre av hvert. ;) og når dere tror fødselen er slutt, kommer det enda en liten hanne. 4 hanner og 3 tisper, altså.

Hermegås :ahappy:

Fiiiineste magen på Nemi, Camilla!

Skrevet
Haha, det er vel ikke noe vits i å holde det hemmelig lenger, det kommer nok kun røde valper, ja. :)

Men Kato er vel brindle, og har såvidt jeg kan se fra hjemmesiden kun gitt brindle valper, også krysset med røde tisper - så det er vel heller sannsynlig at du kun får brindle valper?

Skrevet
Men Kato er vel brindle, og har såvidt jeg kan se fra hjemmesiden kun gitt brindle valper, også krysset med røde tisper - så det er vel heller sannsynlig at du kun får brindle valper?

Nei, for det er ikke Kato som ble brukt på andre parringa.

Skrevet
Nei, for det er ikke Kato som ble brukt på andre parringa.

Aha.. my bad... :)

Bladde tilbake til andre hannhund nå - så flott ut! Når forventer dere valper? Masse lykke til :)

Skrevet
Aha.. my bad... :)

Bladde tilbake til andre hannhund nå - så flott ut! Når forventer dere valper? Masse lykke til :)

Haha, null stress, er ikke så greit å følge med på alle sidene. :)

Vi venter valpene rundt 18. august. :)

Skrevet
Jippii :)

Blir du glad hvis jeg gjetter.. 5 tisper og 1 hann? :)

Jaa, det blir jeg glad for! :) Litt dumt med bare en hann, men men. Vi kunne visst ikke få for mange valper heller, vil jo ha plass til alle på fanget på en gang! :)

Skrevet

Jeg tipper en hann og en tispe.

Hannen skal hete Lars og tispen Venus. Fordi de er de enste som kan konkurrere med dyret ditt når det gjelder å få i seg næring eller noe sånn :)

Lalala.. dårlig forsøk på å være morsom :)

Skrevet
Jeg tipper en hann og en tispe.

Hannen skal hete Lars og tispen Venus. Fordi de er de enste som kan konkurrere med dyret ditt når det gjelder å få i seg næring eller noe sånn :)

Lalala.. dårlig forsøk på å være morsom :)

Haha, det er et B-kull, tispa skal hete Bella (søstra mi er Twilightfrelst). :)

Skrevet

Nye magebilder! Vi er på dag 45 i dag, og jeg ble masjert ut for å ta bilder av Nemi av Stineoppdretteren. Her er tjukkoballen!

Først noen "stå"bilder (jeg tror vi må trene mer på å stå)

IMG_6859.jpg

IMG_6866.jpg

IMG_6870.jpg

Ovenfra

IMG_6871.jpg

IMG_6885.jpg

Ovenfra når ho ligger

IMG_6886.jpg

Undenfra? :icon_confused:

IMG_6887.jpg

IMG_6888.jpg

IMG_6890.jpg