Stinebolset Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Skrevet 9. Januar 2009 Nå er vi i 2009 og Ki har blitt 4 mnd og 2 uker gammel. Her kommer noen bilder fra han var 4 uker til 4 mnd. 4 uker gammel hos oppdretter i Sverige 8 uker gammel og på stranda 26.10.08 9 uker 05.11.08 11 uker 20.11.08 14 uker 12.12.08 14.uker 13.12.08 25.12.08 Vi har begynt å trene fram mot første utstilling 31.januar 2009
Red Merle Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Skrevet 9. Januar 2009 Nydelige Ki! Ser at han har vokst, håper dere får gode resultater på valpeshowet. Ki er jo utrolig flott! Håper vi kan møtes igjen snart
Mailin Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Skrevet 9. Januar 2009 Fin han har blitt! På tide å klippe litt hale ser jeg;) Tror det er det eneste jeg er nøye med på min kar av pelsstell... *ler*
Pion Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Skrevet 9. Januar 2009 14 uker 12.12.08 Åhai, herligste bildet jeg har sett på lenge
Mirai Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Skrevet 9. Januar 2009 Bildet med gjerdet var herlig ja Kanskje vi ha ha et miniaussietreff snart, Yatzy, Ki og Siri eller noe
ann.myaussies Skrevet 9. Januar 2009 Rapporter Skrevet 9. Januar 2009 Åh, så fin han er :-)! Det blir spennende og følge utviklingen!
Stinebolset Skrevet 9. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2009 Ja, det hadde vert moro å treffes IW Hele gjengen med de gale aussiene haha
Gjest Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Skrevet 10. Januar 2009 Så vakre bilder av en utrolig herlig kjempesøt hund
PsychoLynx Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Skrevet 10. Januar 2009 Ja, det hadde vert moro å treffes IW Hele gjengen med de gale aussiene haha åååå, meg vil og! Nydelige Ki! Har ventet på bilder Og det der med gjerdet, det var virkelig flott altså!
Mirai Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Skrevet 10. Januar 2009 åååå, meg vil og! Nydelige Ki! Har ventet på bilder Og det der med gjerdet, det var virkelig flott altså! Du er i mindretall, så da er det du som må reise
PsychoLynx Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Skrevet 11. Januar 2009 Du er i mindretall, så da er det du som må reise hehe okei! Skal rope om jeg er i distriktet jeg, men da stiller dere opp altså!
Tapper Skrevet 23. Januar 2009 Rapporter Skrevet 23. Januar 2009 Herlig og supersøt liten hund! Men.... Ventet så at noen andre skulle spørre, men... Hvorfor har han ikke hale? *føle seg dum*
Mirai Skrevet 23. Januar 2009 Rapporter Skrevet 23. Januar 2009 Genene som gir merlefarger kan gi stumphaler/halve haler også. Det er helt vanlig på aussien
Aussieglis Skrevet 25. Januar 2009 Rapporter Skrevet 25. Januar 2009 Genene som gir merlefarger kan gi stumphaler/halve haler også. Det er helt vanlig på aussien Tror det er et eget gen som gir stumphalene da, må huske på at aussier kan ha stump selv om de ikke er merlefargede vet du *host* My *host* EDIT: Og Ki er søøøøt som alltid, men syns doggis kan få se nye bilder snart vi og :angel:
Stinebolset Skrevet 3. Februar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Februar 2009 Nå har Ki blitt 5 mnd og vi var på vår første utstilling 31.januar 2009. Vi nådde ikke konkurransen, man var heldig å få en kritikk alikevell :rolleyes2: Her er kritikken hans: 5 mnd gammel hann av meget god type. Velformet maskulint hode. God manke/sterk rygg med gode kroppsforhold. Meget velutviklet bryst. Vidtrekkende bevegelser. Møtte desverre for sent. Serdeles velgående. NYE BILDER:
civga Skrevet 3. Februar 2009 Rapporter Skrevet 3. Februar 2009 Rett og slett NYDELIG er han ! :rolleyes2:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar