Gå til innhold
Hundesonen.no

Boxer fòr fra Royal Canin.


Identity

Recommended Posts

Hadde en vennine som hadde boxeer som skulle prøve dette foret..

Han slo ut i pelsen, med byller, mista pels osv..

Dyrlegen sa at det mest trolig var foret,og at de rasespesifikke forene ofte hadde mye midd osv i seg, fordi de ikke ble solgt like fort,og derfor ble liggende mye lengere enn de vanlige forene..

Har også hørt fra andre at hunden har reagert på foret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Identity det er greit jeg stiller spørsmål i tråden din angående boxerforet fra royal canin?:)

Som noen vet så sluker aussiegutten min Kenzo foret uten å tygge. Så jeg prøvde å gi en sånn kule til han, og den tygde han veldig godt faktisk. Tror dere at det går greit å blande litt sånn for inn i det vanelige foret hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ærlig talt det ikke har noen betydning. Så etter min mening skal du bare blande fôret ditt med boxerfôret.

Jeg fôrer ikke så mye med tørrfôr, bruker mest Norwegian Polar. Men i perioder når jeg bruker tørrfôr har jeg vært fornøyd med boxerfôret fra Royal Canin. Og det beste med det er akkurat det du sier. Bitene er så store at de må tygge istedet for å sluke de. Det gjør nemlig særlig hanhunden min. Han suger de til seg med luft omtrent så hører du hvordan han harker de ned gjennom halsen. Høres noen ganger helt ****** ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Boxerfóret på min boxer og Scháferfóret til min aussie og er veldig fornøyd med RC.

Det er store biter som de liker godt og tar seg tid til å tygge. Aussien har fått mye bedre tenner etter to uker på dette nye foret, all antydning til tannstein er borte. I tillegg kommer det lite ut... fra begge to...

Jeg blander V & H i tørrfóret så de får litt av hvert.

(Legger til at jeg brukte spesialfóret fra Eukanuba i en periode og er ikke like fornøyd med det. Små biter som hundene slukter og VELDIG mye som kom ut... Jeg byttet tilbake til RC.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ok, er det så lurt å bruke det på andre raser en det er tilpasset for?

Jeg lurer på hvor man får kjøpt fòr tønne fra royal canin til å ha fòret oppi..?

Det er helt greit at du spør om fòret i denne tråden (civga).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...