Gå til innhold
Hundesonen.no

Coyote og Arn i september


Poter

Recommended Posts

Tok noen bilder i høst som jeg først nå har ordnet på. Det er av aussien vår Arn og vår tidligere aussie Coyote. Man kan ha mye morsomt med ball!

38529f08.jpg

Fineste Coyote!

255fa572.jpg

Så er vi i gang! Arn må bjeffe litt ;)

d0507e60.jpg

Det er vel få ting som er så vakkert som hunder i bevegelse

bb89da3a.jpg

:)

db16a020.jpg

Arn Banan Marsipan

b1fbb592.jpg

Mannen og Coyote

d4be6426.jpg

Fine, fine!

749cbcd2.jpg

Han blir 10 år i mars, han her

36d3f01b.jpg

Alderen merkes ikke!

75c6ad81.jpg

Jorre litt til fotografen

612d0448.jpg

Jeg måtte bare ta dette med *ler*

ac251545.jpg

Hehe, sjekk uttrykket!

7d284ad5.jpg

Det er noe eget med denne typen aussie som Coyote er. Utrolig atletisk.

3661db5f.jpg

98c56049.jpg

41d983c8.jpg

Dette er ett av mine favorittbilder. De er så lykkelige her.

85c6a2d5.jpg

Haha

dc7f391f.jpg

f12d9fae.jpg

b505ea3e.jpg

8326bbe8.jpg

Det er flere bilder på siden min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aussier skal ikke bli gamle før de nærmer seg 15 år ;)

Nydelige bilder av de flotteste hundene! Coyote har virkelig glimt i øyet og Arn minner meg bare sykelig mye om My :) Ser ut som de har akkurat samme bevegelsene også! Makan til halvsøsken-likhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder av flotte hunder! Det synes virkelig ikke at Coyote er såpass gammel som han er ;)

Nei, virkelig ikke. Han er skikkelig sprek og flott. Det eneste er tennene som skranter, men når de fikk seg en fiks gikk alt så meget bedre. Han kommer fra en veldig frisk og atletisk slekt, så jeg tror han holder lenge med god helse.

Ellers er jeg jo enig i at blue merle er penest, da :) Savner å ha en med den fargen i hus! Det er noe helt eget med blue merler med stump :) Men ikke for det, Arn er jo vakker han også!

Og, ja, Anniken, er det ikke sprøtt med denne halvsøskenlikheten?! Jeg trodde faktisk ikke at hunder kunne ligne så på hverandre, men har jo sett det flere ganger opp igjennom årene nå, med slektninger av mine hunder. Gøy :P Mormor Flizan og Coyote er jo halvssøsken og jeg ser godt at de er like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotteste dyrene! Coy er så flott og spesiell i kroppen. Han er liksom ikke som noen andre aussier jeg har sett!

Også Arn da.... *sukk*

Ja, det er noe helt eget med Coyotes kropp. Oppdretter sa selv at hun aldri hadde sett en aussie med så flott og naturlig løpesett som han. Han bare flyter fremover når han traver, slik som gode trekkhunder gjør. Men jeg tror han har kroppstypen til de gamle arbeidsaussiene.

Arn er ikke så værst han heller :) Han er sprek han også, men det blir ikke på langt nær så atletisk som Coyote.

Utrolig flotte hunder :)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veitu jeg synes faktisk at blikket til Arn noen ganger kan minne meg om Marco sin, det er sikkert en av grunnene til at jeg liker han så godt! Utrolig fine hunder begge to!

:)

Ja, når du sier det. Ser på bildet du har av ham her som avatarbilde og det ser bra likt ut med Arn sitt ;) Morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...