Grim Skrevet 2. Januar 2009 Rapporter Skrevet 2. Januar 2009 Hvor ligger forresten Eidsvollsgaten i forhold til togstasjonen? Er detta i sentrum eller? - Jeg tenkte jeg skulle tusle en tur til Lillestrøm området senere i kveld uansett, så da kan jeg jo være på utkikk.
Benedicte Skrevet 2. Januar 2009 Rapporter Skrevet 2. Januar 2009 Hvor ligger dette? Langt fra buss/tog etc? Jeg kan se om jeg kommer meg dit i morgen
M.J Skrevet 2. Januar 2009 Rapporter Skrevet 2. Januar 2009 Uff, for et mareritt. Får håpe hun kommer til rette snart.
tonjev Skrevet 2. Januar 2009 Rapporter Skrevet 2. Januar 2009 Nå er ikke jeg så veldig godt kjent i Lillestrøm, men det er hvertfall et kart på denne linken: http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D664849...26tab%3Daddress
turbogutten Skrevet 2. Januar 2009 Rapporter Skrevet 2. Januar 2009 Jeg og Benedicte reiser til Lillestrøm i morgen formiddag, håper virkelig hun blir funnet snart
Caroline Skrevet 2. Januar 2009 Rapporter Skrevet 2. Januar 2009 Reiser gjennom Lillestrøm og retning Olavsgaard/Nittedal i morgen, og holder utkikk..
tonjev Skrevet 3. Januar 2009 Rapporter Skrevet 3. Januar 2009 Jeg håper det. Denne mailen ble hvertfall sendt ut på bl.a. agilityforumet: Tara er Hjemme. Hun kom hjem av seg selv i natt og ble funnet utenfor huset på sitt teppe som de hadde lagt ut ved hoveddøren. Elizabeth takker for all hjelp og støtte disse dagene. På vegne av Elizabeth med familie og Jon G. Olsen
ToneC Skrevet 3. Januar 2009 Rapporter Skrevet 3. Januar 2009 Jepp Tara er i god form og er veldig glad for å være hjemme Hun luktet litt bensin, så man kan jo lure litt på om hun har vært i en garasje. Uansett; 1 stk lykkelig sheltievalp er kommet hjem!
Tonjeogjeppe Skrevet 3. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Januar 2009 Vi er kjempeglade for at dette gikk bra!
Fanny Skrevet 3. Januar 2009 Rapporter Skrevet 3. Januar 2009 Oj, vad skönt! Jag har varit så orolig.
tulip Skrevet 3. Januar 2009 Rapporter Skrevet 3. Januar 2009 Så fint at hun kom seg hjem, og på egen hånd atpåtil. Flinke vofsen!
Ylva Skrevet 3. Januar 2009 Rapporter Skrevet 3. Januar 2009 Åå så bekymret og urolig man kan bli over en helt ukjent liten valp som man vet er vettskremt og alene der ute et sted. Kan så levende forestille meg hva eierne har gjennomlevd. Det er jo virkelig det aller verste marereritt! Utrolig deilig at det endte så bra! Og så er det bare å håpe på at hun ikke har fått alt for store traumer av opplevelsen.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar