Gå til innhold
Hundesonen.no

Dyreportretter

Grim

Recommended Posts

Forte meg før det er førti andre som svarer og vil ha :whistle:

Jeg syns sjelden tegninger av hunder med barter og pels blir noe realistiske. Kan du tegne en ulvehund?

http://i41.photobucket.com/albums/e252/iwm...28/IMG_3385.jpg

mona2.jpg

En rask tegning. Pleier ikke å tegne hunder, og har aldri prøvd bartehunder, men tror ikke at det er noe for meg :cry: Beklager dårlig bildekvalitet. Arket ER egentlig hvitt :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar
mona2.jpg

En rask tegning. Pleier ikke å tegne hunder, og har aldri prøvd bartehunder, men tror ikke at det er noe for meg :cry: Beklager dårlig bildekvalitet. Arket ER egentlig hvitt :whistle:

oj så flink du og var :rolleyes2:

Den var råfin du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mona2.jpg

En rask tegning. Pleier ikke å tegne hunder, og har aldri prøvd bartehunder, men tror ikke at det er noe for meg :cry: Beklager dårlig bildekvalitet. Arket ER egentlig hvitt :whistle:

Wow, det er Mona jo! :rolleyes2: Kan du spare på den tegningen til litt senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mona2.jpg

Den var jo fin! :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
i136752971985975ru8.jpg

Den var nydelig!

Jeg skulle gjerne prøvd! ;) Jeg må bare ha mere tegneark først. Men du må gjerne sende bildet, så tegner jeg når jeg får handlet mere ark. :P (men ingen garantier altså, rynkefjes er VANSKELIG!)

Døh atte, jeg kjøper gjerne tegneark til deg for å få en skikkelig rynketryne-tegning, altså :)

Ellers var det mange flinke tegnere her! Jeg holder meg til fyrstikk-menn, jeg.

Likte også islendingen din godt, Caroline!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tengell: Stilig! Spennende å se utviklinga! Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

Landy: Bestill i vei!:P Tegner gjerne - Toiwo er jo så flott! Har sendt deg PM!:(

Ellers har jeg i alle år tegnet masse labradorer (underlig når man har hatt to i hus, hihi), så nå er det på tide med litt andre raser:) Her er en liten mops fra i går:

post-4764-1231885504_thumb.jpg

Får jeg spørre HVEM den mopsen er? For h*n var VELDIG lik min Boris.. Dog litt større ører.. Men ellers så var den "skummelt" lik.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Får jeg spørre HVEM den mopsen er? For h*n var VELDIG lik min Boris.. Dog litt større ører.. Men ellers så var den "skummelt" lik.. :lol:

Har jammen ikke sett denne før nå! Det var et tilfeldig bilde jeg fant. Var artig å prøve seg på en litt annen slags snute!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jammen ikke sett denne før nå! Det var et tilfeldig bilde jeg fant. Var artig å prøve seg på en litt annen slags snute!:lol:

aaaah! Var hverfall utrolig lik gutten min. Den hadde det milde uttrykket som så få mopser har igjen. :P De ser ofte litt "galere" ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...