armagnac Skrevet 11. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2009 men jeg skal si til ho når jeg får program i posten, så finner vi ut av det med dager;) er mange kjente som skal dit, så blir spennende å se hvordan det går med alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 12. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2009 ja siden det ikke har skjedd så mye nytt de siste dagen kan jeg jo si at den helga i april vi skal på utstilling skal vi prøve å få tatt et "famileportrett" av de tre valpene som bor her i Norge det vil si Ylbert (Pupziz sin), Yippie og min sin ellers koser vi oss om dagen lillemor er også blitt veldig flink til å pipe å skrape ved/på døra når ho må ut på do er med på jobb om dagen, noe som går kjempefint! ikke redd for høye lyder og nye ting var med når jeg skodde hesten min etter jobb i dag, de er bare så søte sammen så har vi fått litt mer søvn om nettene nå, er ikke oppe i 4 tida lenger, eller halv 6 for den saks skyld nå sover ho somregel til halv 7 og da ligger ho bare og driver med leikene sine ikke vekke mamma:P må le for meg selv nå, ho snorker og sover skikkelig tungt og plutselig så logrer ho skikkelig i sovne har tydeligvis trivelige drømmer lillemor -_- mer oppdattering til helga etter vi har vært på utstillingskurs med blondiemamma privatkurs jeg se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 12. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2009 mer oppdattering til helga etter vi har vært på utstillingskurs med blondiemamma privatkurs jeg se kurs og kurs fru blom.... Har du utstillingsbånd forresten? jeg tar med meg de jeg har jeg, så kan vi se hva som passer best på henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 12. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2009 kanskje jeg stikker bortom dere på stange å sier hei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 12. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2009 kurs og kurs fru blom.... Har du utstillingsbånd forresten? jeg tar med meg de jeg har jeg, så kan vi se hva som passer best på henne det kjøpte jeg før jeg hentet ho, så både det og halsbånd er i boks men du må gjerne ta med noen kanskje jeg stikker bortom dere på stange å sier hei ja hadde vært koselig det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 12. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2009 det kjøpte jeg før jeg hentet ho, så både det og halsbånd er i boks men du må gjerne ta med noen ja hadde vært koselig det:) hvis ikke mamma er opptatt med frida, så tar jeg med hu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 12. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2009 Fant vist noen bilder fra sist helg her nå Yakita og Sivert er ute og koser seg i det fine været Yakita er meget opptatt med den pinnen og sivert følger ivrig med på den store valpisen som noen ganger er bittelitt skummel Her er Yakita på tur over gjerdet inn til brønnen fikk heldigvis tak i ho rett på andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 13. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2009 Hey, bildene mine igjen jo! Ser jo nesten ikke Sivert oppe i buska der da.... og den valpen er litt av ei fjellgeit når ho først setter i gang... godt du fikk fort tak i ho... brønnen er nok ikke det smarteste alternativet nå som isen smelter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 14. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2009 i ettermiddag har vi vært på kurs med blondiemamma lærte nyttig ting som å tenke på hva slags klær man skal ha på (i forhold til fargen på hund) noe jeg ikke hadde tenkt på ellers trente vi på hvordan halsbåndet skulle sitte og hvor på halsen det skulle ligge trene også litt på å stille opp, noe som må trenes litt mer på mangler litt før ho står like fint som Blondie heldigvis har vi noen mnd å ta det igjen på skal nok se at vi lærer etterhvert;) Blondiemamma: Tusen takk for tips og råd fikk forresten kjøpt et smalt halsbånd i sverige på 38cm, som jeg synes sitter veldig fint, og et smalt fint svart bånd har trena litt i kveld stilt opp, hatt halsbåndet opp bak øra og flytta på bein jeg får ta noen treningsøkter med ho HVER dag fram til utstillinga skal prøve å få lagt ut noen nye bilder i løpet av helga:) der vi står på teppe (så ho ikke synes det er glatt) oppstilt med utstillingsbånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2009 Å hjelpes så flink du er til å trene... Men det høres kjempegøy ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 14. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2009 hehe prøver i hvertfall få til nok trening, så lille valpis skal føle seg trygg når vi skal stille da bør det være i boks med å stå pent å flytte bein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 14. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2009 da prøver vi igjen her med nytt halsbånn og bånn og på teppet får se om det blir bedre etterhvert ser vi må prøve å få nesa litt lenger opp så ikke ho "henger" slik i båndet men vi har ikke trent SÅ mye, så synes ho er flink jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 14. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2009 hmm blei av det første bildet da tro?? får prøve igjen! ikke nesa fult sååå langt ned her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 14. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2009 OJ! Det gjorde seg skikkelig med det båndet ja! Se hvor mye bedre hun står på de to siste bildene! Flinke dere er Vet nå ikke helt hvor mye nytte dere fikk av treningen i dag, men det ble da noen tips i hvertfall Synes Yakita er superflink jeg til å være bare 12 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 14. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2009 OJ! Det gjorde seg skikkelig med det båndet ja! Se hvor mye bedre hun står på de to siste bildene! Flinke dere er :icon_redface: Vet nå ikke helt hvor mye nytte dere fikk av treningen i dag, men det ble da noen tips i hvertfall Synes Yakita er superflink jeg til å være bare 12 uker... hehe ja det var snasent det vært og sett på "oppstillingbilde-tråden"?? var til mye nytte for meg i hvertfall, så veit jeg hva som må terpes på ja er en tålmodig "lita" jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 15. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2009 må nesten legge ut det beste bilde av oppstilling da det er forløbig best i hvertfall, med tanke på hode og vinkler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 15. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2009 Super flinkisene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 15. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2009 Så flinke dere er da!Går rett vei til utstillingen dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 15. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2009 takk takk får bare håpe ho står rolig mer enn 5 sekunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marit32 Skrevet 15. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2009 Kor fin og flink ho er... Nydeleg <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 15. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2009 Kor fin og flink ho er... Nydeleg <3 Takk takk vi ligger i hardtrening fram til vår første utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 15. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2009 Så flink du er Der ser man jo godt at øvelse gjør mester, og at det ikke er så mye som skal til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 15. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2009 hehe sant det:) hjelpe mye at folk som har peil kommer med tips og råd tipper jeg kommer til å bli dritnærvøs den dag jeg skal stille så vi får bare krysse fingra å håpe det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marit32 Skrevet 15. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2009 Takk takk vi ligger i hardtrening fram til vår første utstilling Ja de er kjempeflinke begge to Me e begynnt å snuse litt på sitt og kom,, ho har no berre vore her i to dagar då, men e kjempeflink.. Yakita og mi er omtrent på samme alder så eg håpar mi vert like flink, men eg kjem nok ikkje til å gå på utstilling då.. Håpe det går fint med treninga fram over og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 15. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2009 Ja de er kjempeflinke begge to Me e begynnt å snuse litt på sitt og kom,, ho har no berre vore her i to dagar då, men e kjempeflink.. Yakita og mi er omtrent på samme alder så eg håpar mi vert like flink, men eg kjem nok ikkje til å gå på utstilling då.. Håpe det går fint med treninga fram over og lykke til ja det er morro å se når de lærer så fort har din valpis egen tråd også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar