Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

Skrevet

men jeg skal si til ho når jeg får program i posten, så finner vi ut av det med dager;) er mange kjente som skal dit, så blir spennende å se hvordan det går med alle :ahappy:

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

ja siden det ikke har skjedd så mye nytt de siste dagen kan jeg jo si at den helga i april vi skal på utstilling skal vi prøve å få tatt et "famileportrett" av de tre valpene som bor her i Norge :P det vil si Ylbert (Pupziz sin), Yippie og min sin :ahappy:

ellers koser vi oss om dagen :) lillemor er også blitt veldig flink til å pipe å skrape ved/på døra når ho må ut på do :icon_confused:

er med på jobb om dagen, noe som går kjempefint! ikke redd for høye lyder og nye ting :)

var med når jeg skodde hesten min etter jobb i dag, de er bare så søte sammen :banana:

så har vi fått litt mer søvn om nettene nå, er ikke oppe i 4 tida lenger, eller halv 6 for den saks skyld :ahappy: nå sover ho somregel til halv 7 og da ligger ho bare og driver med leikene sine :P ikke vekke mamma:P

må le for meg selv nå, ho snorker og sover skikkelig tungt og plutselig så logrer ho skikkelig i sovne :) har tydeligvis trivelige drømmer lillemor -_-

mer oppdattering til helga etter vi har vært på utstillingskurs med blondiemamma :ahappy: privatkurs jeg se :):)

Skrevet
mer oppdattering til helga etter vi har vært på utstillingskurs med blondiemamma :ahappy: privatkurs jeg se :):ahappy:

:icon_confused::ahappy: kurs og kurs fru blom.... Har du utstillingsbånd forresten? jeg tar med meg de jeg har jeg, så kan vi se hva som passer best på henne :banana:

Skrevet
:icon_confused::banana: kurs og kurs fru blom.... Har du utstillingsbånd forresten? jeg tar med meg de jeg har jeg, så kan vi se hva som passer best på henne :ahappy:

det kjøpte jeg før jeg hentet ho, så både det og halsbånd er i boks :ahappy::) men du må gjerne ta med noen :ahappy:

kanskje jeg stikker bortom dere på stange å sier hei

ja hadde vært koselig det:)

Skrevet
det kjøpte jeg før jeg hentet ho, så både det og halsbånd er i boks :ahappy::icon_confused: men du må gjerne ta med noen :ahappy:

ja hadde vært koselig det:)

hvis ikke mamma er opptatt med frida, så tar jeg med hu

Skrevet

Fant vist noen bilder fra sist helg her nå :ahappy:

Yakita og Sivert er ute og koser seg i det fine været :banana: Yakita er meget opptatt med den pinnen :ahappy: og sivert følger ivrig med på den store valpisen som noen ganger er bittelitt skummel :icon_confused:

Yakita_11_uker_ute_med_Sivert.jpg

Her er Yakita på tur over gjerdet inn til brønnen :shocked: fikk heldigvis tak i ho rett på andre siden :ahappy:

Yakita_11_uker_p__tur_over_gjerdet_til_br_nnen.jpg

Skrevet

Hey, bildene mine igjen jo! :ermm:

Ser jo nesten ikke Sivert oppe i buska der da.... :D og den valpen er litt av ei fjellgeit når ho først setter i gang...:D godt du fikk fort tak i ho...:D brønnen er nok ikke det smarteste alternativet nå som isen smelter.... :D

Skrevet

i ettermiddag har vi vært på kurs med blondiemamma :icon_redface: lærte nyttig ting som å tenke på hva slags klær man skal ha på (i forhold til fargen på hund) noe jeg ikke hadde tenkt på :icon_redface::)

ellers trente vi på hvordan halsbåndet skulle sitte og hvor på halsen det skulle ligge ;) trene også litt på å stille opp, noe som må trenes litt mer på :P

mangler litt før ho står like fint som Blondie :rolleyes: heldigvis har vi noen mnd å ta det igjen på :P:P skal nok se at vi lærer etterhvert;)

Blondiemamma: Tusen takk for tips og råd ;) fikk forresten kjøpt et smalt halsbånd i sverige på 38cm, som jeg synes sitter veldig fint, og et smalt fint svart bånd :P har trena litt i kveld ;) stilt opp, hatt halsbåndet opp bak øra og flytta på bein :P jeg får ta noen treningsøkter med ho HVER dag fram til utstillinga :lol:

skal prøve å få lagt ut noen nye bilder i løpet av helga:) der vi står på teppe (så ho ikke synes det er glatt) oppstilt med utstillingsbånd ;)

Skrevet

hehe prøver i hvertfall få til nok trening, så lille valpis skal føle seg trygg når vi skal stille :icon_redface: da bør det være i boks med å stå pent å flytte bein :icon_redface:

Skrevet

da prøver vi igjen :rolleyes: her med nytt halsbånn og bånn og på teppet :lol: får se om det blir bedre etterhvert :icon_redface:

ser vi må prøve å få nesa litt lenger opp :) så ikke ho "henger" slik i båndet :icon_redface: men vi har ikke trent SÅ mye, så synes ho er flink jeg ;)

Yakita_oppstilt_14._mars.JPG

Skrevet

OJ! Det gjorde seg skikkelig med det båndet ja! Se hvor mye bedre hun står på de to siste bildene! Flinke dere er :icon_redface::lol: Vet nå ikke helt hvor mye nytte dere fikk av treningen i dag, men det ble da noen tips i hvertfall :) Synes Yakita er superflink jeg til å være bare 12 uker... :icon_redface:

Skrevet
OJ! Det gjorde seg skikkelig med det båndet ja! Se hvor mye bedre hun står på de to siste bildene! Flinke dere er :icon_redface: :icon_redface: Vet nå ikke helt hvor mye nytte dere fikk av treningen i dag, men det ble da noen tips i hvertfall :lol: Synes Yakita er superflink jeg til å være bare 12 uker... :)

hehe ja det var snasent det ;) vært og sett på "oppstillingbilde-tråden"??

var til mye nytte for meg i hvertfall, så veit jeg hva som må terpes på :P ja er en tålmodig "lita" jente :P

Skrevet

hehe sant det:) hjelpe mye at folk som har peil kommer med tips og råd :) tipper jeg kommer til å bli dritnærvøs den dag jeg skal stille :) så vi får bare krysse fingra å håpe det beste :P

Skrevet
Takk takk :) vi ligger i hardtrening fram til vår første utstilling :P

Ja de er kjempeflinke begge to :P Me e begynnt å snuse litt på sitt og kom,, ho har no berre vore her i to dagar då, men e kjempeflink..

Yakita og mi er omtrent på samme alder så eg håpar mi vert like flink, men eg kjem nok ikkje til å gå på utstilling då..

Håpe det går fint med treninga fram over og lykke til :)

Skrevet
Ja de er kjempeflinke begge to :) Me e begynnt å snuse litt på sitt og kom,, ho har no berre vore her i to dagar då, men e kjempeflink..

Yakita og mi er omtrent på samme alder så eg håpar mi vert like flink, men eg kjem nok ikkje til å gå på utstilling då..

Håpe det går fint med treninga fram over og lykke til :)

ja det er morro å se når de lærer så fort :P har din valpis egen tråd også??

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...