Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

jepp, liker ikke å ha syke barn :blink: gikk ikke mer enn 2 dager, så var ho "hostfri" :P så etter litt fram og tilbake og snakk med vet'n var det ikke no problem å stille på Lillestrøm :P:P så blir det Stockholm og Göteborg neste :)

kan ikke sette ord på hvor mye jeg gleder meg til å dra dit, møte oppdretter og få en fin tur=) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ringen i går røyk vi ut på blå, som utrolig mange andre:S i åpenklasse tisper var det 11 av 14 som fikk blått :D så her var det lite knappenålshode får å få rødt :P

fikk brev fra skk med startnr. til hund 2009 i Stockholm i dag :D Kita skal bedømmes som hund nr. 9, av alt 12 juniorer :D i alt er det 97 GD'er :D det er maaaaange :D gleder meg vil til å se så mange GD'er på en plass "yes"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja var han dag, med Tulla (mantel tispa) som sa det :D så nåløyet hos denne dommeren var bitte lite. Viste tydeligvis veldig godt hva ho ville ha :P og gjett om jeg skal inn på dogweb å sjekke der når resultatene kommer der! se hvor mange alt i alt som fikk, blå eller dårligere :D

3stk er få liksom, i andre ringer var det 8 som fikk CK og liknende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg elsker ansiktet til Kita, helt vakkert! :whistle: Også ser hun jo bare så stolt og elegant ut på bilde nr 2 og 4.

Tusen takk, eller er vel Kita som skal takke :wub: håper det blir enda stoltere og mer elegant med alderen :) får bort "babyface" for å si det sånn, ganske valpete ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Pene jenta :P God jul! Fikk ikke sett henne på dogs4all desverre, var bortom gdringene for å se, men så ikke noen som lignet på deg eller henne, men så en blå hanne da... var vel kanskje enten for sent eller for tidlig ute.

Tusen takk =) hanner og tisper stilte ikke i samme ring, så ikke rart du ikke så oss :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Da har endelig Arwen begynt å løpe :lol: Dette er tispen jeg skal ha kull etter hvis parring, drektighet og fødsel går bra :blink:

Egentlig heter ho Nordic Giant's Bushranger og er harlequin av farge :lol:

Noen lurer kanskje siden jeg har sakt jeg skal ha en blå til, men siden valget til denne tispe-eiern heller mot Molosserix Crown Prince (faren til Kita), takket jeg nei. Faren til dette kullet har jeg syntes var helt rålekker siden jeg så han første gang :wub:

Noen bilder av Arwen:

Arwen.jpg

Arwenoppstilt.jpg

Faren er Nordic Giant's Colonel Cody (begge hundene er fra hennes eget oppdrett). Theodor til daglig :blink:

På bildene er han 10mnd

Theodor10mnd.jpg

Majestetisk og maskulint hode

Theodorhode.jpg

Så da er det tre fargemuligheter :hmm: Sort, mantel eller harlequin :D er noen fra Australia, Finland og Sverige (oppdrette alle sammen) som ville ha harlequin tisper, så da passer det jo fint at jeg vil ha en litten gutt :lol: blir spennende å se hvordan det blir framover. Regnet med parring i slutten av uke 5 :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...