Gå til innhold
Hundesonen.no

Kita og Nanti

armagnac

Recommended Posts

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

jepp, liker ikke å ha syke barn :blink: gikk ikke mer enn 2 dager, så var ho "hostfri" :P så etter litt fram og tilbake og snakk med vet'n var det ikke no problem å stille på Lillestrøm :P:P så blir det Stockholm og Göteborg neste :)

kan ikke sette ord på hvor mye jeg gleder meg til å dra dit, møte oppdretter og få en fin tur=) :P

Skrevet

Jepp, nå har vi mye å se fram til gett!!

Er utrolig glad for at begge "barna" allerede er symptomfri etter en liten omgang med kennehoste...Nå får vi begynne å trene litt igjen...

Skrevet

I ringen i går røyk vi ut på blå, som utrolig mange andre:S i åpenklasse tisper var det 11 av 14 som fikk blått :D så her var det lite knappenålshode får å få rødt :P

fikk brev fra skk med startnr. til hund 2009 i Stockholm i dag :D Kita skal bedømmes som hund nr. 9, av alt 12 juniorer :D i alt er det 97 GD'er :D det er maaaaange :D gleder meg vil til å se så mange GD'er på en plass "yes"

Skrevet

ja var han dag, med Tulla (mantel tispa) som sa det :D så nåløyet hos denne dommeren var bitte lite. Viste tydeligvis veldig godt hva ho ville ha :P og gjett om jeg skal inn på dogweb å sjekke der når resultatene kommer der! se hvor mange alt i alt som fikk, blå eller dårligere :D

3stk er få liksom, i andre ringer var det 8 som fikk CK og liknende :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg elsker ansiktet til Kita, helt vakkert! :whistle: Også ser hun jo bare så stolt og elegant ut på bilde nr 2 og 4.

Skrevet

Jeg elsker ansiktet til Kita, helt vakkert! :whistle: Også ser hun jo bare så stolt og elegant ut på bilde nr 2 og 4.

Tusen takk, eller er vel Kita som skal takke :wub: håper det blir enda stoltere og mer elegant med alderen :) får bort "babyface" for å si det sånn, ganske valpete ennå :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Pene jenta :wub: God jul! Fikk ikke sett henne på dogs4all desverre, var bortom gdringene for å se, men så ikke noen som lignet på deg eller henne, men så en blå hanne da... var vel kanskje enten for sent eller for tidlig ute.

Skrevet

Pene jenta :P God jul! Fikk ikke sett henne på dogs4all desverre, var bortom gdringene for å se, men så ikke noen som lignet på deg eller henne, men så en blå hanne da... var vel kanskje enten for sent eller for tidlig ute.

Tusen takk =) hanner og tisper stilte ikke i samme ring, så ikke rart du ikke så oss :wub:

• 4 weeks later...
Skrevet

Da har endelig Arwen begynt å løpe :lol: Dette er tispen jeg skal ha kull etter hvis parring, drektighet og fødsel går bra :blink:

Egentlig heter ho Nordic Giant's Bushranger og er harlequin av farge :lol:

Noen lurer kanskje siden jeg har sakt jeg skal ha en blå til, men siden valget til denne tispe-eiern heller mot Molosserix Crown Prince (faren til Kita), takket jeg nei. Faren til dette kullet har jeg syntes var helt rålekker siden jeg så han første gang :wub:

Noen bilder av Arwen:

Arwen.jpg

Arwenoppstilt.jpg

Faren er Nordic Giant's Colonel Cody (begge hundene er fra hennes eget oppdrett). Theodor til daglig :blink:

På bildene er han 10mnd

Theodor10mnd.jpg

Majestetisk og maskulint hode

Theodorhode.jpg

Så da er det tre fargemuligheter :hmm: Sort, mantel eller harlequin :D er noen fra Australia, Finland og Sverige (oppdrette alle sammen) som ville ha harlequin tisper, så da passer det jo fint at jeg vil ha en litten gutt :lol: blir spennende å se hvordan det blir framover. Regnet med parring i slutten av uke 5 :blink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...