Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er ditt favorittnettsted for dill?


SFX

Recommended Posts

Takk for svar, jeg skjønner jeg må forklare meg tydeligere.

Jeg vil ikke ha lenker, halsbånd, skåler, tepper, shampooer, pelsutstyr, bur, bord og slikt som er til hunden - jeg vil ha klær, vaser, smykker, bilder, dill og dall som er til eieren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://shop.cafepress.com/

Bare å søke på rasen du vil ha. Har ikke bestilt noe derifra, men er redd det blir dyrt hvis jeg først begynner :)

Her var det mye fint, ja... Det blir mange linker herfra for ønskelista neste år, om jeg klarerå holde meg så lenge. Nå har jeg i hvert fall shoppet julegaver her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petshopgirls har masse hvis du har miniatyrhund, hehe :) Er veldig mye dollegreier, men jeg har faktisk lyst på masse av det! Bare synd det meste av det er så sinnsykt dyrt. Er en hundeseng der for 43 tusen. Løp og kjøp den som har penger :) Ellers har jo canis endel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://shop.cafepress.com/

Bare å søke på rasen du vil ha. Har ikke bestilt noe derifra, men er redd det blir dyrt hvis jeg først begynner :)

Oh! Her var det mye kult! Aldri funnet ting med norfolk terrier på, her var det MASSE jo :)

Hvor lang tid tar det før man får varene derfra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, jeg skjønner jeg må forklare meg tydeligere.

Jeg vil ikke ha lenker, halsbånd, skåler, tepper, shampooer, pelsutstyr, bur, bord og slikt som er til hunden - jeg vil ha klær, vaser, smykker, bilder, dill og dall som er til eieren.

Hmm vet ikke om du så at jeg ang. PetSmart og Petco sa at du skulle gå inn på Gifts (det andre er jo lenker osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm vet ikke om du så at jeg ang. PetSmart og Petco sa at du skulle gå inn på Gifts (det andre er jo lenker osv.)

Nå lette jeg ikke mer enn tre-fire minutter, men jeg fant ikke noe som het Gifts. Mulig jeg var sløv, jeg satt med feber og skulle panikkshoppe :) Men nå har jeg i hvert fall bestilt gaver for i år, så skal jeg finne tilbake til denne tråden neste år, men i bedre tid før jul... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lette jeg ikke mer enn tre-fire minutter, men jeg fant ikke noe som het Gifts. Mulig jeg var sløv, jeg satt med feber og skulle panikkshoppe :whistle: Men nå har jeg i hvert fall bestilt gaver for i år, så skal jeg finne tilbake til denne tråden neste år, men i bedre tid før jul... :ahappy:

Ja det var en liten kolonne som det sto i så skjønner at du ikke fant det med en gang... kunne egentlig linket direkte dit, men var litt trøtt da jeg skrev det.

Supert at du har fått handlet gaver da! Får håpe det ble mye fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...
Jeg er selv stor favoritt av Ebay! Finner det aller meste der! og så mange ulike land å prøve seg i :)

Signeres! Jeg bruker bare ebay,no(istede for .com) for da får jeg prisen opp i norske kroner, og jeg får prisen på porto til norge, og slipper å bli fristet av ting som ikke blir sendt til norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...