Gå til innhold
Hundesonen.no

Trusegale hunder :p


Stinebolset

Recommended Posts

Sheltien og valpen min bare digger trusene mine :rolleyes2:

Eg må passe på å ikke la de ligge på gulvet, for da kommer valpen med de i munnen og så begynner han og sheltien og leke drakamp med de :shocked:

Så eg måtte dedikere en gammel slitt truse til de. Rein altså :D haha

Eg finner alltid valpen på trusejakt på badet ;) Og lure meg har ikke lært meg å legge de direkte i skittentøy kurven ennå ;):P

Hehe, rare greier at det skal være så intressant med disse trusene altså :) hmmm

Er det noen andre som har truse gale hunder der ute? Eg kan da vel ikke være den enste.... ;)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Yngstehunden her har sansen for å makulere truser. Forsåvidt er det egentlig litt praktisk, jeg har blitt flinkere til å rydde bort nyvaskede klær, i tillegg har undertøysgarderoben blitt fornyet ofte *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaaaaa, hun spiser dem på lik linje med alt annet hun kommer over. Så det er ikke KUN truser. Mao. vil jeg påstå jeg har enda bedre grunnlag for å si at bikkja mi mangler smaksceller. Så lenge det bare er noe å tygge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.... Basenjiene er bare dronningene (og kongene, selvom jeg innbiller meg at tispene er hakket mer dronninger enn hannhundene er konger) over ALL trusespising. Her estimerer vi med et månedlig "trusebudsjett" og skittentøyskurvene når stadig sikrere sikkerhetsinnstillinger.

For å illustrere håper jeg at TonjeM og Amy tillater meg å quote et av deres tidligere innlegg:

Det var om den gangen gubben og jeg holdt nesten på å få et par nye venner. Når vi var ute på tur med lille basenji og schäferblandingen som vi hadde den gangen, møtte vi rett som det var, et par som var så inderlig begeistret for biskene våre - og sånt er jo alltid trivelig! Vi møtte dem ganske ofte - og en dag så inviterte de oss hjem til seg - og vi måtte endelig ta med biskene!

Så vi troppet opp. Hundene fikk lov å gå løse rundt etter jeg hadde tatt en rask inspeksjon og alt så greit ut. Vi satt på stua og drakk kaffe og praten gikk lett og ledig og alt var så hyggelig så. Så begynte elendigheten, Pippen, schäferblandingen, kom valsende inn med noe som viste seg å være en sort, tynn og nett blondetruse i kjeften. Pippen var så stolt så stolt så, viste frem trusa som var det årtusenets største skatt noensinne. Trusens eier forsøkte å ta trusa fra henne, men det syntes Pippen var en kjempeinvitasjon til jaktlek - så det ble en storstilt voldsom galopp som veltet et av de små pyntebordene i hjørnet. Jeg fikk Pippen til å avlevere trusa til meg, og dypt beskjemmet ga jeg den slimete trusa tilbake til fruen i huset (og neida, jeg har da ingenting imot å håndtere andres skitne undertøy dekket av hundesikkel..). Hun var litt stram i maska og praten hadde stilnet helt av nå. Jeg så meg rundt - hvor var lille basenji? Hvorfor var ikke hun med på moroa? Hva drev hun på med?

En kort leteaksjon lokaliserte lille basenji på badet. Det ble åpenbart hvor Pippen hadde funnet sin lekre truse - skittentøykurven var veltet. Oppi herlighetene lå lille basenji og la inn "ventilasjon" i trusene, effektiv hadde hun vært også - så ut som det var hull i hver eneste en.. Dette var helt på kanten av hva mitt repetoar av sosiale konvensjoner inneholdt, og jeg beynte å hakke og stotre om at dette skulle vi selvfølgelig erstatte, og unnskyld osv osv. Det var da min kjære ektemann beseglet hele episoden med de bevingede og spontane ord "Jeg skjønner ikke at de kan ha gjort sånt, de gjør ikke slikt, de tar jo bare sånt som lukter ekstremt vondt.." Ja, vi pakket sammen og flyktet. Vi skylder fremdeles en masse truser, men vi har ikke sett de folka siden - og godt er det - jeg rødmer av skam enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min kunne fint også spise opp trusene han stjal når han var valp. Var ikke uvanlig å finne truse rester i avføringen :wub:.

Enten skikkelig skitne eller gjerne de dyreste nye trusene MED lappen på fortsatt.

Men med den nye valpen, så skal ingen truser ligge på gulvet. Jeg har allerde begynte å trene på å rydde opp etter meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjeleglad for at truseperioden er over. Det var et rent ******* da krølledyret var liten valp og unghund. Hun fant truser over alt, hun hentet til og med truser ut av skittentøyskurven. Helt ekstremt. Hadde du slengt fra deg skittentøy på gulvet kunne du regne med at krølle hadde sørget for å makulere et par truser før du i det hele tatt rakk å tenke over hva hun dreiv med.

Det "beste" var jo da Chessea 3 mnder skulle vise seg på sitt søteste en kveld vi satt i sofaen. Hun la en truse med luftehull i fanget mitt og var svært fornøyd over å ha fått tak i noe så digg. Stolteste valpen.

Det skal hun ha - etter at krølle kom i hus, har jeg blitt kjempeflink på å i alle fall rydde unna truser. At jeg fortsatt slenger tøy på gulvet skal jeg innrømme, men trusene går alltid i skittentøyskurven, som hun heldig vis ikke bryr seg om lenger. Hun har vel egentlig sluttet helt med trusejakta si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda..

Gamle hunden min (rottweiler/irsk setter mix) ELSKET de.. Helst de med blonder..

Så en dag når jeg hadde hengt ett par rosa temmelig blondete og pene opp til tørk å hadde glemt å lukke tørkeromsdøren..

Joda! Han spiste den! Men jeg merket jo ingenting å skulle rett innom jobben til min far.. Dagfinn (hunden) klarte da og spy den opp foran pappas kolleger..

De jeg har nå skal bare lukte INTENST på ALT rent tøy.. Ellers er de flinkeflinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en med ekstrem trusefetisj.. Gjerne brukte! Han går også på soverommet å drar ut klær. Bher biter han i to(jeg har sikkert fire stk som er sydd sammen). Bare i høst har han ødelagt over halvparten av alle trusene mine, og jeg har/hadde en god del!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...