Gå til innhold
Hundesonen.no

Nivea Always Perfect


Happyface

Recommended Posts

En liten oppdatering :)

Lille Nivea har vert med oss siden igår, å etter det jeg ser så stor koser hun seg her :P Hun sov hele natten, helt til klokken 10, uten ett eneste pip :D Det er jenta mi si det :P

Elles har tante Henriette vert på besøk med kamerae sitt, som dere sikkert ser over her :P

Kommer mer om Nivea når jeg blir mer kjent med henne :P

PS: Jeg var trøtt å ustelt på bilde som Henriette la ut lenger oppe... til mitt forsvar liksom :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivea har nå vert hos oss siden lørdag, å vi bare elsker henne mer å mer! Hun er snill, lager ikke en lyd om natten, og ja, vi bare elsker bartedyret :P

Prøvde meg litt på nappingen idag, å det gikk veldig bra, Hun brydde ikke seg i det hele tatt :) Så dette tror jeg att jeg skal klare. :rolleyes2:

Vi var også på sosialisering idag ;) Alle var veldig imponert over hvor tøff hun var, var ikke redd for noen av hundene der :P så det er jeg veldig gla for.. :P

Her er noen bilder av mitt bartedyr :D

;)

100_0443.jpg

;)

100_0440.jpg

Er jeg søt eller hva? ;)

100_0453.jpg

<_<

100_0466.jpg

Ut på tur aldri sur :D

100_0480.jpg

Emma er LITT større en Nivea ;)

100_0449.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Syns jeg kjenner valpetenner i nesen når jeg ser bilde av dere to.. :P Men hva skal jeg si? Jeg kan ikke trøste deg med at hun vil slutte med det første, men de er ikke så skarpe nå mer i alle fall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Her kommer en liten oppdatering, nå er lille Nive blitt litt større, hun har nå blitt litt over 10 uker gammel :P

Ørene hennes begynner å reise seg, og hun har blitt noen gram tyngre å noen cm høyere :D

Hun stor koser seg her og kan allerede nå springe ute uten band :D hun er så flink :)

Hun er desverre litt syk, vert med vetrinæren og fant ut at det er noe gale med urinen hennes, hva det er vet ikke vi enda, skal tilbake til vet`n på mandag å ta flere prøver... Urinen hennes er tynnere enn vann og at det kanskje kan ha noe med nyrene å gjøre. Vi trodde det bare var urinveisinfeksjon, men der tok vi feil :S Men hun er leken, litt slappere enn vanlig, men dyrlegen sa det virker lovende ;) Så vi håper på det beste :P Så da blir det bare å springe etter henne når hun skal tisse på mandag slik at han før prøver :P hehe

Her er noen bilder av nurket :P

100_0510.jpg

100_0503.jpg

100_0499.jpg

100_0504.jpg

100_0507.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :P

Vi var hos dyrlegen idag :P .. kunne ikke ta blodprøve da, fordi labben er stengt i julen, å så lenge kan ikke blodet stå, men han tok urintest igjen. Hun er kanskje født med ett manglende enzym eller hormon, så vi fikk noen øyedråper som vi skal prøve, virker de må hun mest sannsynlig gå på de resten av livet for å holde tissingen og drikkingen i sjakk. Funker ikke dråpene må vi bare ta flere prøver :) for å se på andre muligheter.

Det han er mest "sjokket" over er at hun er så ung å har ett slikt problem, så han håper dropene funker og at det ikke er noe mer alvorlig, å det håer jeg også. Får bare vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...