Gå til innhold
Hundesonen.no

Nivea Always Perfect


Happyface

Recommended Posts

Her kommer en liten oppdatering :)

Nivea har vert hos svigerfamilien min i julen, å der har hun stor kost seg med hele familien :) Julegaver har hun også fått :P Gavekort på dyrebutikken og godbiter med tante Henriette og Emma, så fikk hun en ball å litt til godbiter med min mor :P Godis var gøy å få!

Dråpene som Nivea skulle ta to ganger daglig for tissingen å drikkingen ser ut til å virke :) Hun har nesten ikke tisset inne siden vi begynte med dråpene, å hun tisser ikke i så store mengder heller :yes: Så dette ser veldig bra ut!

Mamma har fått seg nytt kamera til jul, så hun har tatt helt av med bilder :D:icon_confused:

Her kommer noen:

Nissen jo!

1Juledag012.jpg

Emma

1Juledag006.jpg

Se! Begge ørene er oppe :D

1Juledag021.jpg

Søta!

1Juledag017.jpg

Bamse-Emma :)

1Juledag005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Lenge siden jeg har vert her inne nå jah... internetten har vert nede i mange uker! ***** telenor :)

Men nå er jeg tilbake! ;) Med gode nyheter...

Nivea er frisk meldt! Hun trenger ikke å gå på dråper mer å hun har det bedre enn noen sinne :o Og vi blir bare mer og mer forelsket i den lille valpen! Nå er hun 4mnd og blir bare søter og større for hver dag.. :)

Vi har også vert på vår første utstilling og det gikk over alle forventninger :) Hun fikk BIR og BIG 1, men ingen plassering i BIS, men jeg er stor fornøyd! Hun var kjempe flink og rolig, jeg tenkte at når hun kom til en stor hall med mange hunder kom hun til å klikke, men hun lå å sov i buret sitt hun, og gikk nokså bra i ringen. På kritikken sto det beveger seg enda mye valpete, men hva skal man forvente av en 4mnd. gammel valp? :);) Ellers var kritikken bare positiv, jeg kan legge den inn senere når jeg kommer hjem, er på skolen nå.

Så et lite spørsmål til alle: Kan noen lage et banner til meg? Er ikke jul nå vet dere :)

Skal legge inn nye bilder når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kritikken å et bilde av søta :D

4mnd. Herlig hode og uttrykk. Mørke øyne. Korr. ører. G.hals og overlinje. Norm. vinklet. godt utv. for alder. Bev. enda meget valpete. Godt gemytt.

P1000261.jpg

P1000259.jpg

Å vil noen lage banner kan dere bruke de bildene der :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh begge to er såå nydelige:-D

Hvordan går det å ha 1 hunder med så stor størrelse forskjell?? vi har jo også golden og har litt lyst på en litt mindre hund som nr 2!

Grattis så masse med premiering:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nivea har nå blitt litt større, og blir 5mnd på mandag :icon_redface: Dagene våre har vert fylt med mye fart og morro siden vi fikk henne og jeg har helt forelsket meg i henne og rasen Cairn Terrier.. så om noen år blir det vell fler enn bare en, å kanskje ett lite oppdrett? :closedeyes:

Nivea er kjempe flink med lille søstern min på 6år og tantebarnet mitt på 2år, hun leker forsiktig, å prøver ikke å ta maten deres når de går rundt om på gulvet med noe i handen, så det er jeg kjempe glad for! Hun er rett og slett en hærlig hund! Kunne ikke tenkt meg noen andre enn henne :)

På søndag skal vi til Fræna på valpeshow, og det gleder jeg meg veldig til :D der er 4 cairn terriere totalt, så det skal bli spennende :D Skal selfølgelig legge inn resultatene når jeg kommer hjem.

Her er noen bilder av jenta mi:

Nivea og lille søstern min Stine :)

P1000292.jpg

Nivea, Stine og tanteungen min Kristian :D

P1000316.jpg

P1000323.jpg

P1000327.jpg

P1000333.jpg

P1000334.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg er ikke så veldig flink å oppdatere her inne, så jeg vil oppfordre de som vil vite mer om hva vi driver med om dagene til å gå inn på vår blogg :icon_redface: Trykk på banneren for å komme inn på siden :)

Å så ett lite spørsmål: Noen som er kjent med wordpress og som vet om jeg kan lage meg layout selv? med bilde og sånn liksom...

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig flink å oppdatere her inne, så jeg vil oppfordre de som vil vite mer om hva vi driver med om dagene til å gå inn på vår blogg :icon_redface: Trykk på banneren for å komme inn på siden :)

Å så ett lite spørsmål: Noen som er kjent med wordpress og som vet om jeg kan lage meg layout selv? med bilde og sånn liksom...

Takk :)

Vanlig wordpress har du desverre bare de tilgjengelige malene som allerede ligger på plass. Men du har maler hvor du kan legge inn "tilpasset toppbilde" som det heter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...