Gå til innhold
Hundesonen.no

Katten/tråden fra postboks

Mirai

Recommended Posts

Helt ærligt så syns jeg denne tråden burde slettes, eller stenges..

Eller er det bare meg som syns det?

Nope! eg e heilt enige med deg!!

Vi kommer ikke lengre i denne diskusjonen uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Nå har jeg lest alt dette.. Og bestemte meg for og åpne temaet igen for og kommentere dette..

Jeg synes det er synd og usmakelig at folk tråkker sånn på hverandre. Gir det en nydelse i kroppen at tråkke sånn på andre folks følelser. Hvis der er noen som har vært etter Cavalita på andre forum hvorfor i all verden da følge etter hende, i stedet for og være glade dere har slippet for hende de andre steder??

Jeg vil ikke se at noen av mine brukere blir lei seg av og være her og især ikke mine "ansatte"..

Og desværre er der flere som har sluttet her på forumet i det sidste fordi folk ikke kan opføre seg. Dette vil der blive en slut på. Gjør man noe dumt får man en advarsel og følger man ikke det vil man blive bannet fra dette forumet for godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det virkelig er slik at dere ØNSKER å ha folk som Cavalita, eller andre som har et slikt forbruk av dyr her, så takker jeg for meg. Jeg ønsker ikke å omgås folk som skifter dyr like ofte som andre skifter sokker. Jeg er nemmelig glad i dyr, og respekterer dem.

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker også for meg men jeg kommer til og se etter en viss person her inne :wink: + mange andre her inne kommer til og se etter henne

Jeg tar det der som en tom trussel. Og sådan noget virker ikke her.. Synes du lyder som en lille unge.. Hvad er du? Dyrepolitiet eller hvad?? Hvis du ikke vil skrive sammen med andre her men man holde øye og dine andre små ting, da skal du slet ikke komme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det der som en tom trussel. Og sådan noget virker ikke her.. Synes du lyder som en lille unge.. Hvad er du? Dyrepolitiet eller hvad?? Hvis du ikke vil skrive sammen med andre her men man holde øye og dine andre små ting, da skal du slet ikke komme her.

Kan ikke se du kan stoppe meg og titte innom her :wink: Jeg har löpenes ip og får brukernavn og passord tl andre brukere om jeg behöver det.

Hvem jeg er ..... hmmm Du kan kalle meg dyrenes engel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg snart kaster opp. Dere har jaget henne fra forumet. Dere klarer ikke å stoppe henne fra å ha dyr, uansett om dere har rett eller ikke.

HVA MER ER DET DERE VIL?!

Forfølger mennesket uansett hvor hun..ARGH!! Samma om hun behandler dyra dårlig; det har ingenting med hvordan jeg syns dyr burde ha det eller ikke. Dere har tydeligvis holdt på med å jage henne en god stund. Er ikke nok nå?

Nå ser jeg grunnen til at dere kom hit på Hundesonen, og det var for å kjeppjage Cavalita, og med den innstilningen om at vi her er dårlige mennesker som vil ha dårlige mennesker på forumet.

Jeg syns det er utrolig synd for dere at dere ikke kan oppleve Hundesonen som det flotte forumet det er! Så dersom dere "takker for dere," skal dere vite at dere går glipp av et flott fellesskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

81.227.9.76 er IP adressen din, kan godt være den bytter men jeg melder fra til hosten din øyeblikket og sier at du misbruker nettet ditt. Så får du et brev fra dem. Ser du har bredbånd fra Skanova.com. Så jeg sender dem en mail nå jeg med en kort forklaring på hva du har gjort. Så blir nok bredbåndet ditt stengt og du kan kontakte abuse avdelingen dems...

Er det dette du vil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men dette er det dummeste jeg har hørt på lenge.. hvem tror du at du er???

Dessuten.. syns jeg ser du truer med å legge ut ipen hennes på div cracker forum..

ja skjønner ikke hvem han er altså, han er jo bare webmaster å er medeier på forumet...

Derfor er det hans plikt å holde orden på forumet...

Dette hadde vært gjort for lenge siden på mitt forum for å si d sånn... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en såkaldt seriøs mann skal true med hacker forum og blande inn ungene hennes osv syntes jeg det er for villt.. en admin kan da ikke sende ut pm hvor han kaller brukerne barnslige snørrunger og blander inn barna dems osv.. tror han må passe seg selv jeg som driver sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blandet ungene inn i bildet nei, jeg sa at en som var så dum som Monica aldri burde hatt unger og den eneste som burde vært meldt - og det til barnevernet. Det mener jeg.

PM har jeg vel fullt lov til og sende i mitt eget forum, og du har gitt meg lov til det når du meldte deg inn forumet.

Jeg har sagt til Monica hva hun skal gjøre for og unngå at jeg tar dette videre, jeg anbefaler sterkt at hun følger mitt råd. Jeg kommer også til og se om andre har brutt noen regler. Og da gjelder det samme dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helst vil vi jo at de ikke skal oppleve noe vondt i det hele tatt, men det er vanskelig. Jeg tenker det viktigste er om hun, og du, kan leve med det ubehaget som blokkeringen gir. Hvis ikke tenker jeg at risikoen ved operasjon kan være verdt det. Det er ikke en sykdom å være gammel, men det gjør jo at alle plager blir verre og mer risikable både å ha og gjøre noe med, som oftest. Jeg håpet selv i det lengste at det skulle enten bli akutt alvorlig eller at de bare skulle sovne hos meg, men til slutt måtte jeg jo ta den vanskelige avgjørelsen for begge to. Likevel er jeg trygg på at det var riktig tidspunkt for begge. Jeg tror at du også har nok innsikt til at du vet når det er på tide, selv om det er en prosess på vei dit. Håper dere får litt mer avklaring denne uken.
    • Tusen takk Dette er første gang jeg har gammel hund, og jeg synes det er kjempevanskelig å vurdere livskvalitet. Hun er jo helt klart ikke den samme hunden hun var som ung, men jeg tror ikke hun har det så forferdelig at hun selv ville valgt døden over det livet hun lever nå. Samtidig er hun jo på et punkt der noe som egentlig bare er en bagatell potensielt kan bli en dødsdom, fordi hun ikke kan dopes ned. Man sitter jo her i en umulig situasjon der ingen av alternativene egentlig er noe alternativ... Vi skal tilbake til veterinæren på torsdag for å ta en ny ultralyd av hjertet, så får vi se hva dommen blir da.
    • Håper det gikk bra. Trist at hunder eldes og får helseplager. De skulle vart evig, sunne og friske. Folk har så ulike syn på hunders ubehag ifbm aldring. Noen mener det er dyremishandling å la en hund ha noen aldersdomsplager i det hele tatt, og avliver tidlig for å la hunden slippe. Andre mener det er grotesk å ikke la det (ofte) kjæreste familiemedlemmet få fullføre livsløpet naturlig. Jeg vet ikke hvor på den skalaen du befinner deg, så jeg vet ikke hva jeg skal si eller ikke si for comfort ang. evt. narkose.  Håper det går bra med dere ❤️
    • Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...