Gå til innhold
Hundesonen.no

Katten/tråden fra postboks

Mirai

Recommended Posts

Helt ærligt så syns jeg denne tråden burde slettes, eller stenges..

Eller er det bare meg som syns det?

Nope! eg e heilt enige med deg!!

Vi kommer ikke lengre i denne diskusjonen uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Nå har jeg lest alt dette.. Og bestemte meg for og åpne temaet igen for og kommentere dette..

Jeg synes det er synd og usmakelig at folk tråkker sånn på hverandre. Gir det en nydelse i kroppen at tråkke sånn på andre folks følelser. Hvis der er noen som har vært etter Cavalita på andre forum hvorfor i all verden da følge etter hende, i stedet for og være glade dere har slippet for hende de andre steder??

Jeg vil ikke se at noen av mine brukere blir lei seg av og være her og især ikke mine "ansatte"..

Og desværre er der flere som har sluttet her på forumet i det sidste fordi folk ikke kan opføre seg. Dette vil der blive en slut på. Gjør man noe dumt får man en advarsel og følger man ikke det vil man blive bannet fra dette forumet for godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det virkelig er slik at dere ØNSKER å ha folk som Cavalita, eller andre som har et slikt forbruk av dyr her, så takker jeg for meg. Jeg ønsker ikke å omgås folk som skifter dyr like ofte som andre skifter sokker. Jeg er nemmelig glad i dyr, og respekterer dem.

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker også for meg men jeg kommer til og se etter en viss person her inne :wink: + mange andre her inne kommer til og se etter henne

Jeg tar det der som en tom trussel. Og sådan noget virker ikke her.. Synes du lyder som en lille unge.. Hvad er du? Dyrepolitiet eller hvad?? Hvis du ikke vil skrive sammen med andre her men man holde øye og dine andre små ting, da skal du slet ikke komme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det der som en tom trussel. Og sådan noget virker ikke her.. Synes du lyder som en lille unge.. Hvad er du? Dyrepolitiet eller hvad?? Hvis du ikke vil skrive sammen med andre her men man holde øye og dine andre små ting, da skal du slet ikke komme her.

Kan ikke se du kan stoppe meg og titte innom her :wink: Jeg har löpenes ip og får brukernavn og passord tl andre brukere om jeg behöver det.

Hvem jeg er ..... hmmm Du kan kalle meg dyrenes engel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg snart kaster opp. Dere har jaget henne fra forumet. Dere klarer ikke å stoppe henne fra å ha dyr, uansett om dere har rett eller ikke.

HVA MER ER DET DERE VIL?!

Forfølger mennesket uansett hvor hun..ARGH!! Samma om hun behandler dyra dårlig; det har ingenting med hvordan jeg syns dyr burde ha det eller ikke. Dere har tydeligvis holdt på med å jage henne en god stund. Er ikke nok nå?

Nå ser jeg grunnen til at dere kom hit på Hundesonen, og det var for å kjeppjage Cavalita, og med den innstilningen om at vi her er dårlige mennesker som vil ha dårlige mennesker på forumet.

Jeg syns det er utrolig synd for dere at dere ikke kan oppleve Hundesonen som det flotte forumet det er! Så dersom dere "takker for dere," skal dere vite at dere går glipp av et flott fellesskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

81.227.9.76 er IP adressen din, kan godt være den bytter men jeg melder fra til hosten din øyeblikket og sier at du misbruker nettet ditt. Så får du et brev fra dem. Ser du har bredbånd fra Skanova.com. Så jeg sender dem en mail nå jeg med en kort forklaring på hva du har gjort. Så blir nok bredbåndet ditt stengt og du kan kontakte abuse avdelingen dems...

Er det dette du vil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men dette er det dummeste jeg har hørt på lenge.. hvem tror du at du er???

Dessuten.. syns jeg ser du truer med å legge ut ipen hennes på div cracker forum..

ja skjønner ikke hvem han er altså, han er jo bare webmaster å er medeier på forumet...

Derfor er det hans plikt å holde orden på forumet...

Dette hadde vært gjort for lenge siden på mitt forum for å si d sånn... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en såkaldt seriøs mann skal true med hacker forum og blande inn ungene hennes osv syntes jeg det er for villt.. en admin kan da ikke sende ut pm hvor han kaller brukerne barnslige snørrunger og blander inn barna dems osv.. tror han må passe seg selv jeg som driver sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blandet ungene inn i bildet nei, jeg sa at en som var så dum som Monica aldri burde hatt unger og den eneste som burde vært meldt - og det til barnevernet. Det mener jeg.

PM har jeg vel fullt lov til og sende i mitt eget forum, og du har gitt meg lov til det når du meldte deg inn forumet.

Jeg har sagt til Monica hva hun skal gjøre for og unngå at jeg tar dette videre, jeg anbefaler sterkt at hun følger mitt råd. Jeg kommer også til og se om andre har brutt noen regler. Og da gjelder det samme dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Lange turer er ikke nødvendigvis veldig stimulerende. Det kan være, men det kan også øke stress, særlig hvis dere går mye i ukjente miljøer eller rundt mye andre folk og hunder. Stress og usikkerhet er i stor grad genetisk, og påvirkes såklart av hormoner. Søksarbeid er ofte god stimuli, og er bevist å øke selvtilliten hos hunder. Meld dere på et kurs i nosework, barn hunt eller annen type søk som dere kan bruke som aktivisering i hverdagen. Tren triks og lydighetsøvelser. Kjøp spill med utfordringer som hun kan løse for å få middag. Generelt vil jeg også skjerme henne mot å bli presset inn i situasjoner der hun føler hun må si fra. Det er ikke alltid mulig, men ikke la fremmede klappe henne, hold avstand til ting eller steder som stresser henne, osv. Hvis hun knurrer er hun for ukomfortabel, og hvis det signalet blir oversett er bitt ofte neste.
    • Har en mittelspitz tispe som har mye stress. Dette spesielt i de to røyteperiodene og under løpetid. Merker dette godt med økende varsling, knurring mot ukjente(hvis de forsøker ta på henne) og slikking av labber. Alt dette begynte etter første løpetid. Vi forsøker å gå lange turer og leke for å stimulere henne, virker noe... Ingen smerter.  Snakket med dyrlegen uten noe særlig gode råd. Har også hatt atferdsanalyse for noen år siden, hvor konklusjonen var mer stimuli og eksponering.   Er det noen med liknende erfaringer? Kan det være hormonelt betinget, eller er det en slags angstlidelse?   
    • Det er ingen grunn til å ikke bruke tørrfôr som godbiter ellers også, det er jo bare mat, så lenge hunden vil ha det. Og vær for all del ekstremt forsiktig med AI. De stiller ikke vesentlige spørsmål som en veterinær vet å spørre før man behandler en hund. Kildekritikk er fint, men det kommer helt an på hvilke kilder man bruker. Og har lov til å bruke. Så enten er AI-en trent på ulovlig materiale, eller så har den et begrenset spenn av kilder. I tillegg er det ekstremt stor forskjell på hundehold i ulike land, så selv forutsetninger for forskning og råd fra profesjonelle vil variere stort.
    • Altså hvorfor har ikke jeg tenkt på dette?!  Så genialt med AI altså👏🏻  Har snakket med vetrinær igjen i går, og vi skal forsøke med Hills sitt allergifor:) Vi startet overgang i går og lillemann ELSKET det og «sorterte» maten i skåla for han skulle spise Hills-bitene først🤣  Det som var et kjempepluss var at foret har godbiter med samme ingredienser, så de kunne han få 4 stk av om dagen, selv om han er på eliminasjonsdiett. Så GJETT om det ble fest hjemme i går. Første godbit på mer enn syv uker.  Fikk også sove natta gjennom uten magetrøbbel og i morres var avføring fast og fin!    Har skikkelig tro på at dette skal bli bra🫶🏻 OG når vi forhåpentligvis starter provokasjonsdiett om noen uker så skal vi starte med VOM fra taste!    Tusen takk for gode råd folkens👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Dere er helt supre som tar dere tid til å svare, og nå er vi såå lykkelige i heimen😍    
    • Takk! 🥰 Jeg glemte at det finnes en verden av små butikker utenom gigantene. Du reddet dagen og uka og måneden, og potensielt hele sommeren min. Nettopp vært på kurstime med råfor klabb og klæss og isj, og så ikke veldig lyst på fremtiden. Får hamstre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...