Gå til innhold
Hundesonen.no

Katten/tråden fra postboks

Mirai

Recommended Posts

Helt ærligt så syns jeg denne tråden burde slettes, eller stenges..

Eller er det bare meg som syns det?

Nope! eg e heilt enige med deg!!

Vi kommer ikke lengre i denne diskusjonen uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Nå har jeg lest alt dette.. Og bestemte meg for og åpne temaet igen for og kommentere dette..

Jeg synes det er synd og usmakelig at folk tråkker sånn på hverandre. Gir det en nydelse i kroppen at tråkke sånn på andre folks følelser. Hvis der er noen som har vært etter Cavalita på andre forum hvorfor i all verden da følge etter hende, i stedet for og være glade dere har slippet for hende de andre steder??

Jeg vil ikke se at noen av mine brukere blir lei seg av og være her og især ikke mine "ansatte"..

Og desværre er der flere som har sluttet her på forumet i det sidste fordi folk ikke kan opføre seg. Dette vil der blive en slut på. Gjør man noe dumt får man en advarsel og følger man ikke det vil man blive bannet fra dette forumet for godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det virkelig er slik at dere ØNSKER å ha folk som Cavalita, eller andre som har et slikt forbruk av dyr her, så takker jeg for meg. Jeg ønsker ikke å omgås folk som skifter dyr like ofte som andre skifter sokker. Jeg er nemmelig glad i dyr, og respekterer dem.

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker også for meg men jeg kommer til og se etter en viss person her inne :wink: + mange andre her inne kommer til og se etter henne

Jeg tar det der som en tom trussel. Og sådan noget virker ikke her.. Synes du lyder som en lille unge.. Hvad er du? Dyrepolitiet eller hvad?? Hvis du ikke vil skrive sammen med andre her men man holde øye og dine andre små ting, da skal du slet ikke komme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det der som en tom trussel. Og sådan noget virker ikke her.. Synes du lyder som en lille unge.. Hvad er du? Dyrepolitiet eller hvad?? Hvis du ikke vil skrive sammen med andre her men man holde øye og dine andre små ting, da skal du slet ikke komme her.

Kan ikke se du kan stoppe meg og titte innom her :wink: Jeg har löpenes ip og får brukernavn og passord tl andre brukere om jeg behöver det.

Hvem jeg er ..... hmmm Du kan kalle meg dyrenes engel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg snart kaster opp. Dere har jaget henne fra forumet. Dere klarer ikke å stoppe henne fra å ha dyr, uansett om dere har rett eller ikke.

HVA MER ER DET DERE VIL?!

Forfølger mennesket uansett hvor hun..ARGH!! Samma om hun behandler dyra dårlig; det har ingenting med hvordan jeg syns dyr burde ha det eller ikke. Dere har tydeligvis holdt på med å jage henne en god stund. Er ikke nok nå?

Nå ser jeg grunnen til at dere kom hit på Hundesonen, og det var for å kjeppjage Cavalita, og med den innstilningen om at vi her er dårlige mennesker som vil ha dårlige mennesker på forumet.

Jeg syns det er utrolig synd for dere at dere ikke kan oppleve Hundesonen som det flotte forumet det er! Så dersom dere "takker for dere," skal dere vite at dere går glipp av et flott fellesskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

81.227.9.76 er IP adressen din, kan godt være den bytter men jeg melder fra til hosten din øyeblikket og sier at du misbruker nettet ditt. Så får du et brev fra dem. Ser du har bredbånd fra Skanova.com. Så jeg sender dem en mail nå jeg med en kort forklaring på hva du har gjort. Så blir nok bredbåndet ditt stengt og du kan kontakte abuse avdelingen dems...

Er det dette du vil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men dette er det dummeste jeg har hørt på lenge.. hvem tror du at du er???

Dessuten.. syns jeg ser du truer med å legge ut ipen hennes på div cracker forum..

ja skjønner ikke hvem han er altså, han er jo bare webmaster å er medeier på forumet...

Derfor er det hans plikt å holde orden på forumet...

Dette hadde vært gjort for lenge siden på mitt forum for å si d sånn... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en såkaldt seriøs mann skal true med hacker forum og blande inn ungene hennes osv syntes jeg det er for villt.. en admin kan da ikke sende ut pm hvor han kaller brukerne barnslige snørrunger og blander inn barna dems osv.. tror han må passe seg selv jeg som driver sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blandet ungene inn i bildet nei, jeg sa at en som var så dum som Monica aldri burde hatt unger og den eneste som burde vært meldt - og det til barnevernet. Det mener jeg.

PM har jeg vel fullt lov til og sende i mitt eget forum, og du har gitt meg lov til det når du meldte deg inn forumet.

Jeg har sagt til Monica hva hun skal gjøre for og unngå at jeg tar dette videre, jeg anbefaler sterkt at hun følger mitt råd. Jeg kommer også til og se om andre har brutt noen regler. Og da gjelder det samme dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
    • Som jeg nevnte så er alle rasene i blandingen kjente for å ha sterkt jaktinstinkt. Noe av denne kunnskapen kommer for min del fra Linn som har hatt ambull i mange år, og vi kjenner begge både oppdrettere og aktive hundesportsfolk med alle disse rasene og er aktive i sine respektive raseklubber. Det betyr ikke at det er umulig, men definitivt en langt større utfordring enn om du hadde kjøpt en labrador eller en cocker spaniel. Og det synes jeg oppdretter burde visst om med en slik kombinasjon, men tiltroen min til oppdrettere som blander slike raser er heller ikke veldig stor.  Det er jo uansett bra om det går fint, og så lenge man er bevisst på hva slags hund man har så er det bedre.
    • Hvor har du det fra??? Mage hunder blir feilaktig kalt for kattedrepere, uten at det er noe hold i det. Ja, hundene våre, uansett rase, har jaktinstinkt i større eller mindre grad, men at ambull er så mye verre enn mange andre hunder, har jeg vanskelig for å tro.  Nå kan jeg uansett fortelle at det gjøres store fremskritt her i huset. Hunden har lært seg å sitte når kattene passerer, og han viser en mye lavere interesse for de nå enn i begynnelsen. Han kan fint ligge rolig i ene enden av sofaen og en av kattene ligger i den andre delen uten at de gjør noe stort nummer av hverandre. Så jeg syns vi er på rett vei 🙂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...