Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettleser


Aussieglis

Bruker du Internet Explorer?  

79 stemmer

  1. 1. Bruker du Internet Explorer?

    • HELL NO
      47
    • Ja.
      32


Recommended Posts

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar
Jeg er nysgjerrig bare. :console: Fant ut at hjemmesiden min ser ut som en dass i IE, men er det virkelig noen som bruker IE enda - sånn bortsett fra oppdretteren min? :)

signerer, selv om nåværende ikke blir så ille (bortsett fra skrifta som blir schvææær) i forhold til gamle. Sverge til firefox :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Firefox. Det burde være en selvfølge for alle som er interesserte i at nettleseren tåler å være oppe lenger enn et kvarter før den bryter sammen (i motsetning til Explorer), eller for de som syns det er hyggelig å ha en nettleser som er såpass mye brukt at folk faktisk tar hensyn til den når de koder sider (i motsetning til Safari og Opera). :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det annet og kan man bytte??? :):) hehe

Neida, har vel hørt at det finnes andre.. Har hørt om både Opera og FF... Men hva er poenget med å bytte?? Hva er forskjellen liksom? :console: :closedeyes:

Både Opera og FF er mye raskere enn IE. Test på raskhet. 

Og mye, mye mer, men jeg har ikke satt meg inn i detaljene.

Jeg vil anbefale deg å bytte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg sponk bare av å åpne IE. Det går såååååååå treigt!! Er jo helt sykt. Og dessuten er det så ikke-brukervennlig, syns jeg. Alt er så "velplassert" og enkelt i FF, mens alt blir så komplisert og treigt i IE.

Kunne aldri tenkt meg til å bytte tilbake!! Tror ikke jeg hadde gjort det for betaling engang.

Leser på nett at det er vanlig at wordpress-sider ser fucked ut i IE... Så der har man enda et poeng: Bytt til firefox så dere kan komme inn på siden min :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte IE før, byttet til Opera for litt over et år siden og så til Firefox rett før jul, tror jeg. På skolen må vi bruke IE og jeg irriterer meg sånn over at jeg ikke kan velge det bort! Er så vant til å bruke FF nå og tror neppe jeg hadde greid å gå tilbake til IE :console: Er veldig glad i Opera også og bruker det innimellom, bare på gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...