Wilma Skrevet 6. Desember 2008 Rapporter Skrevet 6. Desember 2008 Jeg fikk alle tre jeg! Tenkte jeg skulle le meg i hjæl (som sakt) når jeg så den heste tingen
Lola Pagola Skrevet 6. Desember 2008 Rapporter Skrevet 6. Desember 2008 Det er jo mange som ikke har klekket jo? Ser ikke noen pingviner jeg, ser bare de eggene fortsatt?
PsychoLynx Skrevet 6. Desember 2008 Rapporter Skrevet 6. Desember 2008 Jeg fikk alle tre jeg! Tenkte jeg skulle le meg i hjæl (som sakt) når jeg så den heste tingen Ja, er det noe sted man får se det som kommer ut? Prøve å lime inn min kode her også:
Lola Pagola Skrevet 7. Desember 2008 Rapporter Skrevet 7. Desember 2008 Hmm så ustabilt dragcave er da... blitt for populært kanskje Kunne trengt noen klikk iallefall, noen andre som trenger, sitter og venter på maten he he *klikkklikk*:
Com Skrevet 7. Desember 2008 Rapporter Skrevet 7. Desember 2008 Hmm så ustabilt dragcave er da... blitt for populært kanskje Kunne trengt noen klikk iallefall, noen andre som trenger, sitter og venter på maten he he *klikkklikk*: Har klikket Da var høstdragen blitt voksen og dermed var mit første "egen oppdrettet" høstegg i boks
Tore Skrevet 7. Desember 2008 Rapporter Skrevet 7. Desember 2008 OBS alle med egg: Tråd om egg i driftsmeldinger Da er alle signaturer som fortsatt inneholdt egg eller drager blitt redigert om, PM blir ikke sendt ut, da de som fortsatt hadde, hadde god tid på å fjerne egg og drager. Takk til alle som redigerte signaturen i god tid før søndag.
Kennel XO Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Da har jeg tatt en klikkerunde og kunne veldig gjerne trengt en tilbake på disse... xxx/viewdragon/Smtg xxx/viewdragon/vXZ6 xxx/viewdragon/JZy9 xxx/viewdragon/edpq xxx/viewdragon/kWel
Bjørg Eva Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Da har jeg tatt en klikkerunde og kunne veldig gjerne trengt en tilbake på disse... xxx/viewdragon/Smtg xxx/viewdragon/vXZ6 xxx/viewdragon/JZy9 xxx/viewdragon/edpq xxx/viewdragon/kWel De linkene virket vel ikke? Men gikk inn på linken i signaturen og klikket Trenger noen klikk på mine egg også, link i signaturen
Kennel XO Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 De linkene virket vel ikke? Men gikk inn på linken i signaturen og klikket Trenger noen klikk på mine egg også, link i signaturen Takk Klikket tilbake Edit: Hvordan får du forresten eggene dine øverst...blir så lei av å scrolle nedover til mine
Lola Pagola Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 nei de virket visst ikke, men går inn på signaturen din å klikker derfra istedet Mine:
Bjørg Eva Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Takk Klikket tilbake Edit: Hvordan får du forresten eggene dine øverst...blir så lei av å scrolle nedover til mine Inn i Scroll'en din trykker du på account settings, der kan du sortere Sort By. Der har jeg valgt Growth (Egg, Hatchling, adult) Da kommer eggene først Lola Pagola: Har klikket på dine også
Lola Pagola Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Klikket på dere Mixmaster og BCstitc Takk for klikk
mixmaster Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Klikket på dere Mixmaster og BCstitc Takk for klikk Takk!
Papillon Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Dette egget dør snart http://tinyurl.com/5dvvnw
Bjørg Eva Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Dette egget dør snart http://tinyurl.com/5dvvnw Oj... det gjør det... Putt det inn HER Skriv inn koden til egget nederst, kanskje du kan redde det? Har klikket hvertfall Mixmaster: Jeg har klikket på oppdrettsplanene dine
Papillon Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Nå har det klekket! Tusen takk for mange klikk, snille doggiser.
mixmaster Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Oj... det gjør det... Putt det inn HER Skriv inn koden til egget nederst, kanskje du kan redde det? Har klikket hvertfall Mixmaster: Jeg har klikket på oppdrettsplanene dine Takk. *Leter etter BC-stitch' egg*
Synnikken Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Babydrage 1 Babydrage 2 Egg 1 Egg 2 Egg 3 Egg 4 Sånn? Klikk på mine da!
mixmaster Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Trykk på denne fort! Den har bare en og en halv time igjen før den dør eller klekker! Katja-Kai: Klikket
Synnikken Skrevet 8. Desember 2008 Rapporter Skrevet 8. Desember 2008 Trykk på denne fort! Den har bare en og en halv time igjen før den dør eller klekker! Katja-Kai: Klikket Takk! jeg klikket grønningen og!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar