HildeM Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Nå synes jeg det er på tide at Chiisai Shinetsu og Arigatoo vokser opp ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Lola, det var sikkert tatt likevel. Nå har jeg SEKS freakings hunndrager og EN hanndrage på den ene kontoen, og SJU hanndrager og tre hunndrager på den andre kontoen. Men, jeg vinner likevel! For jeg har skaffa meg steinegg på den kontoen med mange hunndrager, og rosa og lilla egg på den med mange hanner. Så enten får jeg kjempespesielle hunnsteindrager og hannrosa/lilladrager, eller så får jeg det som jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Ja det var jo sikkert tatt da... får trøste meg med det ha ha Håper du får det som du vil Hvis jeg ikke får noen tisper snart, så må jeg ta et rosa eller lilla egg, og drive rovavl på det. Er det slik at hannene også bare kan parre seg like sjeldent som hunnene, eller er de klare (som egg) hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 jeg vil ha noen hanndrager jeg sjekk signaturen min folkens... to av mine drager fikk 2 egg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Ja det var jo sikkert tatt da... får trøste meg med det ha ha Håper du får det som du vil Hvis jeg ikke får noen tisper snart, så må jeg ta et rosa eller lilla egg, og drive rovavl på det. Er det slik at hannene også bare kan parre seg like sjeldent som hunnene, eller er de klare (som egg) hele tiden? Mine har i alle fall måttet ventet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Jeej, nå begynner eggene å klekke her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Hannene må vente like lenge som hunnene, ja. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Phiew nå har jeg trykket på eggene og dragebebiene deres Trykk på mine og da pliz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Phiew nå har jeg trykket på eggene og dragebebiene deres Trykk på mine og da pliz trykket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Så søte de mintdragene er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Så søte de mintdragene er Jaaa satser bare på dem jeg. Og noen få sorte. Er de to typene jeg synes er finest/Søtest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Ååå. Hadde sjanse på både sølvdrage og Dino istad, men var for sen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Ååå. Hadde sjanse på både sølvdrage og Dino istad, men var for sen Ofte sånn ja .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Der hadde jeg sjanse på en sølvdrage igjen, men var for sen denne gangen også.. Grr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Se den lille grønne har vokst opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Se den lille grønne har vokst opp! Så søøøt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Nå har jeg klikka, klikka og klikka...mine trenger også noen klikk...vil ha flere drager før jeg også klikker helt.. (akkurat som jeg ikke allerede har det...lurer på om det følger diagnose med egge mani ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Klikket :=) Jeg vil også at mine grønne skal vokse opp. De er jo søte hele tiden de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Nå har jeg tatt en klikkerunde hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Er det noen som har parret voksne grønne?? tenker bare det at siden det alltid er så sinnsykt mange av de til adopsjon, får de MANGE egg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Jeg hr også klikket en runde.. Klikker i vinkel snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Klikkerunde done Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Hvordan ser sølv egg og drager ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Mitt oppdrett, Ereganto Ryu: Avlsdrager: Hanner Sora Midori Myu Yuukan Ryu Ishi Doragon Ryu Chiisai Shinetsu Ryu Hunner Hiromi Ryu Aki Ryu Togatte Imasu Ryu Fatatsu Ryu Fremtidige avlsdyr: Kiyoi Shiroi Ryu Kashikoi Ryu Har ikke fått navn enda Makka Ryu Har ikke fått navn enda A-kull: Ereganto Ryu's Arigatoo Egg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 29. November 2008 Rapporter Share Skrevet 29. November 2008 Er det noen som har parret voksne grønne?? tenker bare det at siden det alltid er så sinnsykt mange av de til adopsjon, får de MANGE egg? Godt spørsmål ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar