Synnikken Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 jeg vil ha en voksen dragegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Yapp, du må få han med deg... *hostbridieblestoresøsterpåtirsdaghost* Så får du han intr i aussie! Hehe, skal prøve på det. Å, hun ble det ja? *valpesyyyk* Men han er fattig student og bor på dum hybel der man ikke får ha dyr, så jeg tror ikke han kommer å få seg hun med det første. Også skal han kanskje flytte til Steinkjer(av alle steder!) til neste år. <_< Meen, vi skal nok få ham intressert i aussie ja! Så lenge ikke Roya spiser opp Bridie iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Hvordan ser mine ut nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 jeg vil ha flere drager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Jeg vil at disse også skal bli voksne så jeg kan få fler egg... får ikke lov til det enda da jeg visstnok har nok med dragebabyene... <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Jeg vil at disse også skal bli voksne så jeg kan få fler egg... får ikke lov til det enda da jeg visstnok har nok med dragebabyene... <_< Jeg heller får ikke fler før noen vokser opp... Hvordan var reglene på hvor mange egg og dragebabyer en kan ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Jeg vil ha flere voksene drager! *Klikke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 De to grønne var visst to store gutter Så da får jeg finne meg et egg til å håpe på en jente, hadde jo spart den plassen til eventuelle egg fra eget oppdrett, men tispa kan ikke parres før om to uker så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Nå håper jeg smådrage vokser opp snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Dette går treig ... Klikkerunde blir tatt senere Voksen fin drage du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Er det bare hos meg dragcave ikke virker ? <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 *KLIPP*men tispa kan ikke parres før om to uker så... Tispen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Er det bare hos meg dragcave ikke virker ? <_< Det er jaggu ikke helt med her heller, nei. Funker litt, og funker litt ikke, og så kommer det ikke opp bilde av noen av dragene mine, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Nå har mange av eggene klekket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Er det bare hos meg dragcave ikke virker ? <_< Har store deler i dag ikke virket eller fjusket...men er mer stabilt igjen nå Har tatt en klikke runde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 har noen klekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Selvsagt ville ikke gutte dragen min være med på å lage drage bebiser <_< Ut å titte etter orange egg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Tispen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 gir om drager .. skjønner ikke dritten likevel Jeg adoptrer bort nesten alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Nytt egg, denne gangen ett svart Var forresten ett papiregg der inne akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Skulle gjerne hatt flere egg jeg... men må få dragebabyene må bli store først. To av dem er godt i gang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 kan jeg ikke forlatte halvoksene drager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 kan jeg ikke forlatte halvoksene drager? En kan forlate noen, men tydeligvis ikke alle. Jeg har ikke skjønt det helt selv ennå, men jeg droppa en av mine kontoer og hadde da 4 halv voksne...Eller det vil si en må "kille" de, men jeg ser at de da etterpå havner på abandon siden. Så da er de tydeligvis ikke helt dø da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Jeg vil ha voksene drageeeeer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. November 2008 Rapporter Share Skrevet 28. November 2008 Jeg kunne fått et sølvegg Men så tenkte jeg hmmm det der er jo bare et grått ett, også var det for sent når det gikk opp for meg. *furte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar