-Vilde- Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Vampyrdrage var kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Denne var jo liiitt søt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Min første drage *stolt* *Klikekrunde påbegynt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Denne sida var også litt kul... for de som er like hekta som meg :rolleyes2: http://dragoneggs.leadhoster.com/ Det kan sikkert funke, kanskje verre å finne veterinæren som utfører det Oh, oh, kult, jeg tror jeg får kul drage! Trykktrykktrykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Oi, oi, oi! Nå er det snart På den lilla og grønne! :rolleyes2: Håper virkelig jeg får hull før det blir natt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Nå har jeg trykka som en gærning på alle eggene deres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Jeg trykker å trykker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Fant ikke vampyrdragen likevel jeg? hvor er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Fant ikke vampyrdragen likevel jeg? hvor er den? http://dragoneggs.leadhoster.com/index.php...amp;ucat=3& Sånn ser vampyr egg og drage ut. Du finner alle typer egg og drager på denne sida - http://dragoneggs.leadhoster.com/ Har hatt en klikkerunde jeg også... kanskje jeg får nye babyer i morra... Edit: Synes det tar laaaaaang tid før disse babyene blir voksne altså.... ikke lett å planlegge avl med så trege babyer :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 papirdrager kan ikke avles på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Jeg har lyst på vampyregg! Men nå er jo alle plassene tatt opp da, max fire... orker ikke lage en til konto. Den lille dragen var en jente Så nå har jeg en sort voksen hanne, og en liten jente (Som heter Lola Pagola, min første avlshun) Jeg vil at de grønne skal klekke nåååå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 kan du ikke få et egg til når den ene er voksen da? Du kan ha max 4 egg eller 5 babydrager, såvidt jeg har forstått, tror jeg. når de er voksne kan du få flere. *edit: nå har jeg 4 egg og 3 babydrager, + 6 voksne på profilen min. Så du kan ha 4 egg uansett, visst. :rolleyes2: Den ene dragen min fikk 2 egg når jeg avla på den, da fikk jeg bare beholde ett. meen, går fint det, for jeg kan jo holde øye med det andre egget ved å gå inn på avkommene til dragene mine. Håper den overlever, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Ja det er slik jeg har forstått det og, at man kan beholde ett egg. Men forsinner den når den blir voksen da? Og hvis jeg beholder det egget kan jeg jo ikke beholde noen neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Hva er vitsen med drager som ikke kan avles på da? Jeg selger'n! (adopterer den vekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennel XO Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Hvor lenge går de drektige disse dyra...eller plopper det ut egg straks etter parring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørg Eva Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Min la egg med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Hva er vitsen med drager som ikke kan avles på da? Jeg selger'n! (adopterer den vekk) Åh, jeg vil ha'n! Prøv å finn ut åssen jeg kan få'n da? :rolleyes2: Fant ny morsom side(tror jeg): www.huehorse.com Næh, den var ikke så gøy likkavel. Men www.howrse.com er morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 24. November 2008 Rapporter Share Skrevet 24. November 2008 Isj prøvde så vidt den siste linken der, kjeeedelig da! Må kjøpe poeng osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Woho! Drage bebis. *håper det er en gutt-håper det er en gutt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 *Klikkerunde* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 OJ! sjekk ut papirdragen min da før jeg fjerner den.. ! Aaj! kryss fingrene for meg om at nye egget er en gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Klikkklikk Edit: Hjeelp På det grønne egget mitt så står det: "The shell of the egg seems soft, as though there's something wrong with it." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Klikkklikk Edit: Hjeelp På det grønne egget mitt så står det: "The shell of the egg seems soft, as though there's something wrong with it." Da må du gå inn på actions også Hide en liten stund! :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Da må du gå inn på actions også Hide en liten stund! Åja! Hvorfor det? :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. November 2008 Rapporter Share Skrevet 25. November 2008 Åja! Hvorfor det? Mitt ene døde når jeg ikke gjorde det. :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar