Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva galt har hunden din gjort?


StineG

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Jaily har (bank i bordet) vært ganske flink til å ikke tygge på ting, men noen "casulties" har det vært. Blant annet:

- 4 lypsyler

- 2-4 doruller

- 1 pute

- Et hjørne på et skap

Hun har også hatt noen runder med mobilen min, men så langt har den heldigvis overlevd! :ahappy:

Mikey tror jeg ikke jeg kan huske at ødela noe, men så var ikke han valp lenger når han kom hit, da.

Ella, første hunden min, fikk vi da hun var rundt 9 måneder gammel. Hun hadde før hun kom til oss stjålet utallige skiftenøkler og annet verktøy og maltraktert en haug arbeidshansker. :rolleyes: Når hun hadde kommet i hus hos oss fikk det meste være i fred, men jeg husker veldig godt at hun spiste opp ryggen på og endel sider i min mors engelskbok samme dag som hun hadde engelskeksamen. God timing! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Spist opp en blonde string truse, og passet på å kaste den opp igjen rett foran masse bygningsarbeidere da vi gikk forbi dem...smått flaut...

:icon_cry:

:D;):P Hysterisk morsomt

Tro om hun EGENTLIG prøvde å sjekke opp en byggningsarbeider for deg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser jo litt morsom ut da :closedeyes:

070.jpg

Hahaha, knallsøt :D

Luno spiser ellers ALT om han får sjansen (vel bedre nå, men han har tendenser fremdeles). Ikke altfor mye som har blitt ødelagt siden jeg har vært flink å stuffe leker inn i kjeften på trollet, men noe har han jo greid å destruere:

-Ca. tre hundesenger

-Flere kleshengere

-En del sokker

-Flere bøker

-Et databord (platen nederst, namnam)

-To gulvmatter

-Ørtenhundre leker (har til nå kun funnet ett merke han ikke greier å ødelegge, stod noe om at de var testet på tigre ;))

-Vet ikke om dette teller, men han er en flink gartner så halve hagen er enten oppgravd, opptygget eller har fått løkene flyttet litt på

-En hagehanske eller to

-Litt småhull i div. vinterjakker

-Og det som gjorde meg mest forbannet (og lei meg): en hundebok fra mine oldeforeldre fra rund 30-tallet (da ble en del selvbeherskelse nødvendig for ikke å klikke i vinkel for å si det mildt)

Nja tror vel det er det meste, er det noe mer er det nok fortrengt :icon_cry:

Gamlemor var ganske grei som valp, kanskje stort sett fordi hun hadde dachsen å tygge på? *kremt* Med henne gikk det "bare" med ett spisebord, plus rund ett kilo italienske kjøttboller x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hunder:

Jølle: brukte som valp å tygge istykker hundeteppene sine og leke med dem etterpå (: Også har han spist på noen bøker, makkulert noen ting på mamma sitt kontor og stjelt en banan i samme slengen. Men det er lenge siden (: Også ødelagt noen hundemadrasser+spist litt på veggene i bilen.

Embla: Tygd på hundemadrasser. Tror det var det :icon_cry:

Så det var ikke så mye galt (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldar har gnaska ganske bra på stolen min, ødla valpekurven sin , tygd hverfall to sandaler i stykker og tatt bamser som ikke var sine.

Titus og dexter: Ødlagt sofaen (rivd av stoffet) , biti istykker fargeblyantene til unga +div

og alle har de klart å fiske opp bleie av bleiebøtta og dratt i filler over hele huset :whistle:

Eldars verk:

utpturvren0t81222693vx5.jpg

Små gutta:

tutpturvren081222694iv0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Ser jo nå at Zeppelin ikke er ille i det hele tatt!

Alle lekene sine, selv de hardeste gummilekene jeg trodde det gikk an å ødelegge

Alle bamsene sine

Dro ut en hel søpplepose en gang

Det over er jo bare helt vanlige greier, men verst var det den gang han lå under bordet jeg satt ved. Jeg var sikker på at han gnagde på leken sin, men etter en stund titter jeg ned for å se den ene av et splitter nytt par pumps totalt maltrakert. Felte en liten tåre da gett! :whistle:

Ellers er han rimelig snill og grei. Han prøvde seg på en internettkabel i 3-4 mnd alder (rakk ikke gnage ordentlig hull) og etter dette har han ikke rørt ledninger :(

Selv om han er ferdig med tannfellinga si, så klør han mye i tennene virker det som, men så lenge han har en eller fler av lekene sine tilgjengelig, er det kun de han går på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hera har ikke gjort spesiellt mye galt egentlig.. kanskje mest pga at hun sjeldent har vært alene hjemme.. Men hun har stjålet en hel tørrfisk bak ryggen vår og slukt den regelrett hel mens hun hele tiden stakk unna meg når jeg prøvde å få tak i henne. *drapstanker deluxe ja :) * Tror jeg aldri har vært så sint før.

Og så har hun stukket av etter fulger og katter. Og funnet råttne fiskeskjelletter som hun har gjort på samme vis som med tørrfisken, stukket av og hoppet unna når vi har prøvd å få tak i henne mens hun sluker det.. <_<

Ellers ikke noen større ting som jeg kommer på. Sikkert fortrengt det hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marvin har tygd på vinduskarmen, pulten min, og ene listen på kontoret. Samt brukt tennene til å "slipe ned" områder av tregulvet...

Så har han på mystisk vis klart å få tak i et par internettkabler, ledning til musikkanlegget mitt og et par hodetelefoner. Selv om jeg trodde det var gjemt godt unna. (Disse er nå fjernet helt!)

Noen regninger har også gått dukken :)

Tregulvet på verandaen er heller ikke like lekkert som det en gang var.. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en søndag. Jeg og typen skulle prøve å lage litt god mat av det lille som var igjen. Endelig finner vi noe kylling og saus og ris som vi da lager til. Det luktet heerlig og utenom den maten var det bare noe tørt brød og pålegg som kunne spises til middag.

Så setter jeg alt på bordet og går bort til trappen for å rope på kjæresten min (som var nede i kjelleren). Og vips er den ene kyllingfileten "magisk" forsvunnet. Og ved siden av bordet sitter en ganske så mistenkelig flau hund.

Var ganske sur da, men han kunne ikke noe for at det luktet så godt. Men det ble middagen hans den dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stitch:

HAHAHA, jeg lo høyt ;)

Det gjorde jeg også........ Første gangen :closedeyes:

Forrige belger'n knekte nøtter, han. Vi var på romjulsbesøk og da vi kom hjem var hele senga hans full av nøtteskall og nøttebollen var tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chico (Sheltie) hadde en fetisj for truser. Han tygde istykker de han fikk tak i, og det var faktisk å foretrekke fremfor den andre favorittleken hans, nemlig å rappe mine truser å løpe rundt på plena med den i munnen, så alle naboene kunne iaktta mitt undertøy :wub: En gang i påsken vi var på hytta og hytta var full av folk kom han på stuen for å vise frem sin fangst, nemlig mamma sin truse, så strålende fornøyd selvfølgelig til mammas store glede. Han spiste opp hele hundesengen han hadde som liten. Han bet først istykker trekket, og pulveriserte innholdet til minste detalj.

Casper (Collie) gjorde ikke så mye galt. Men en gang fikk han tak i en barberhøvel fra dusjen og tygde den istykker, takk og lov for at han ikke skar seg eller svelgte den. Han tygde istykker tauet han var bundet i utenfor huset og tok seg en tur på egenhånd. Heldigvis møtte han en person som bandt han fast i en lyktestolpe (??) sånn at jeg fant han ved siden av hovedveien...

Dina har tygd litt på gulvteppet på kjøkkenet, hun tisset nettopp i sofaen :P ellers har hun ikke gjort mye galt... enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at min hund er jo en engel i forhold til deres :)

Tapper har ikke gjort så mye galt egentlig, han spise litt på potteplanter når man var valp, har ødelagt maskaraen min, stjålet vafler og sprunget avgårde med de, holdt på å ødelegge brillene mine til verdi av 6.000,-, har laget masse riper i bordflaten etter mange vandreturer på bordet når vi er borte, og tygd øynene av noen hestetøfler jeg har.

Og siden det er snakk om hva galt hundene har gjort, og ikke hva de har ødelagt, så kan jeg jo nevne da han har slengt levende lemen han kommer over i lufta, og smaker litt på de. (ingen har dødd, jeg har klart å redde de).

Og da han har bæsja og spydd i senga min!

Men han har ikke gjort alt dette men han har vært valp, da, da var det egentlig ikke så mye ugagn han gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...