Gå til innhold
Hundesonen.no

Kunne noen ha laget banner til meg også? *englefjes*


Jeampi

Recommended Posts

Kunne noen ha laget et banner til meg også?

Har et knallfint som benedicte har laget men jeg skulle så gjerne hatt et med litt oppdaterte bilder :)

sept.jpg

stoltingen.jpg

vindhund.jpg

det øverste bildet vil ha ha i banneret. Men de to nederste kan dere velge mellom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se hva jeg kan få gjort... Noen fargeønsker? Tekst, plassering av bilder? :?

Nei jeg tror du kan det der bedre enn meg :oops: Men jeg er glad i blåd,rød,svart,lilla og rosa...ja alle farger duger egentlig...kan du ikke bare prøve noe og se? :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kunne vært en engel og laget et banner til meg også??? [-o<

Har prøvd et par ganger selv nå, men ikke like velykket....

Kan maile bilde... Farger som passer til Tjorvens farge.

"Tjorvens side" eller noe sånt, "Wheaten terrieren Tjorven", "Tjorvens verden", e.l.

Bilde til en av sidene, med hodet hennes vendt innover mot banneren seff og ikke utover... Øh...

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at dette er vanskelig når folk ikke har noen spesielle ønsker...hehe... Men her er ÅTTE forslag. Noen av de er dritt kjedelige, men.

Kjedelig

pito1.jpg

Kjedelig

pito2.jpg

Feil farge

pito3.jpg

Merkelig

pito4.jpg

pito5.jpg

pito6.jpg

pito7.jpg

pito8.jpg

Jeg tror kanskje jeg likte ett av de to siste best, selv om jeg ikke liker rosa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...