Gå til innhold
Hundesonen.no

Tråden for bilderedigering

Mirai

Recommended Posts

• Svar 346
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

lesund053.jpg

Er det mulig å få bort de "boblene" (vet ikke om det er lys eller støv eller vann som har forårsaket de?) i fronten hennes? De skjemmer så.

Edit: Knis, ser at jeg bare har fått klonet bort lenka som lå på muren, det henger en bit fra halsen hennes, det må jeg huske å ta bort etterpå, derfor skriver jeg det her. :)

Skrevet

Olsefrøken: Bildet er alt for lite og dårlig kvalitet til å kunne gjøres noe særlig med. Det eneste man egentlig kan gjøre er å lime på noen andres øyne, og det er jo kanskje å gå litt langt :)

Emma:

Raskt forsøk

xen.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan noen bryne seg litt på dette bildet?

http://farm4.static.flickr.com/3343/363360...82d1a77d2_b.jpg

Først og fremst klone bort så mye som mulig (:)), altså tauet og stokken som stikker opp bak hundens hode, eventuelt kan man også prøve seg på halsbånd og sele - men ikke så mye at det blir stygt og overdrevent.

Annen redigering kan jeg fikse slik jeg ønsker det selv, men kloning suger jeg virkelig på. :P

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Kan noen være snill å endre litt på dette bildet for meg?

Liker dette bildet, men det er så stygg skygge i det ene hjørnet.. :/

post-4943-1246985747_thumb.jpg

Og gjerne dette også:

post-4943-1246986016_thumb.jpg

Hadde noen klart å få til å få vekk skolegården? Sånn at det bare er Tapper, blomsten og gress?

Hadde vært kjempefint hvis noen greide dette :icon_confused:

Skrevet

Vet ikke om denne ble så bra, der jeg fjernet båndet. Men la gå, her har du ett forslag

ihvertfall:

DSC_0267-1.jpg

Skrevet
Vet ikke om denne ble så bra, der jeg fjernet båndet. Men la gå, her har du ett forslag

ihvertfall:

DSC_0267-1.jpg

DSC_0267.jpg

Gjerne tilbakemelding om hvordan dere synes kloninga mi var..

edit:

DSC_0267-1.jpg

det ble to kloninger...

sånn veldig kjapt før jeg tusler til sengs.

Oj, alle var jo kjempe pene jo :)

Skrevet

Noen som vil gjøre dette bildet litt.. finere? :ahappy:

Litt mer kontraster, klarere farger etc.

EDIT: Og kanskje fjerne benet hennes (nederst til høyre :blink:)

IMG_8434_2.jpg

Skrevet

post-5185-1247689526_thumb.jpg

post-5185-1247689549_thumb.jpg

Jeg er svensk, så unnskyld om dere ikke skjønner det jeg skriver :innocent:

Tok noen bilder og retusherte, hvis dere liker dem så er det bare bra. hvis ikke, så sløste jeg nettop litt av min tid :icon_redface:

Guest LeenaM
Skrevet
t_NrVtHWSMC.gif

Oi, her var jo mitt, jo! Tusen takk, ble kjempe fint! Hvilket program bruker du? :icon_redface:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...