Debbie Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Skrevet 10. Januar 2009 Og bare for å være på den sikre siden.. Denne aussien My er ikke hun som har valper hos Hakinos??? For der heter vel moren også My... blir helt forvirret jeg
Peers Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Skrevet 10. Januar 2009 Og bare for å være på den sikre siden.. Denne aussien My er ikke hun som har valper hos Hakinos??? For der heter vel moren også My... blir helt forvirret jeg Nei, det er ikke samme hunden...
Debbie Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Skrevet 10. Januar 2009 takk takk.. ikke like lett å holde følge med alle disse navne som flyr rundt Nydelige var begge okke som..
Marthe Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Skrevet 10. Januar 2009 Veldig flott bilder, og nydelige hunder
Tuskelusken Skrevet 10. Januar 2009 Rapporter Skrevet 10. Januar 2009 Å, får noen nyyyydelige hunder. De var kjempesøte! Og fine bilder er det.
Aussieglis Skrevet 11. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2009 Tusen takk alle sammen! Og nei, My er ikke hakino's My som har valper.. Min My ble nettopp et år gammel, og det hadde vel vært litt tidlig å få boller i ovnen For ja, My ble et år 5 januar! Jeg kan fremdeles ikke TRO det jeg. For meg er hun enda 5mnd gammel og mor sin lille pandabjørn-bebis
Papillon Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Skrevet 11. Januar 2009 Må si du er veldig flink til å ta bilder! My er skikkelig søt! Og Emma da.
Raksha Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Skrevet 11. Januar 2009 My er nydelig - flotte bilder! Grattis med nytt objektiv.
Ida:) Skrevet 11. Januar 2009 Rapporter Skrevet 11. Januar 2009 Herlige hunder! Begge to. Kjempe fine bilder du tar også! Lurer på hvordan linse du har kjøpt jeg da *nysgjerrig* ?
Aussieglis Skrevet 11. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2009 Tamron AF 70-300mm f4-5.6 Di Macro Og takk igjen for alle søte ord!
Aussieglis Skrevet 16. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 My syns det er slemt å kaste pinnene hennes oppi trærne wannabe schæfer-My Mipp! Myff! Søøøte Myen. lykkelig aussiepåssi "Precioussssss..... pappkopp!" KNIS OMFG I have a pappkopp! Emma lever hun og, men hadde ikke tid til noe annet enn speiding denne turen Boink! Pinnenpinnenpinnen Emma i sola Emmus på isen
Aussieglis Skrevet 16. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 *gomle pinne mens man ser på norwegianflyet som fløy over hodet på oss* Piiiiinnen min. Mongo nr. 1 og mongo nr. 2 "feitræv!" Myen in the sun Speidemy Ekkorn-Emmus My ser en fugl *stå ekstra krøkete for fotografen* <_< Aussietrav Møøøøøø....? Gåte: hvilken farge har My på øynene sine tro?
Sissi Skrevet 16. Januar 2009 Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 Så fine dem er! utrolig flotte bilder!
ToneS Skrevet 16. Januar 2009 Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 Fine bilder! Flirte av det bildet der My hoppe-sprang Herlig!
Poter Skrevet 16. Januar 2009 Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 Flotte My! Fortelle meg, har dere ikke snø?? Også sol, da! Misunnelig!!
Aussieglis Skrevet 16. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 De som kjenner My vet at hun hoppe-løper en hel del Hun bruker hoppingen i mange situasjoner, er hun glad på tur så hopper hun like mye som hun løper de første 20min. og hvis man kaster en pinne/ball/uansett et stykke unna løper hun etter mens hun hopper høyt oppi lufta for å se bedre hvor tingen jeg kastet landet henne. Hun er så lur, og folk ler like mye hver gang hun begynner med den hoppinga si Lone: Snøen har kommet og forsvunnet ofte i det siste, nå er det iiiiiiskaldt (type mange minus!) men alikevel har vi nesten ikke snø, for den regna bort for to dager siden eller noe i den duren. Og sola så vi for første gang siden før jul i overigår, men da lå jeg og sov inne på sofaen, så igår MÅTTE jeg bare løpe ut med hunder og kamera når jeg kom hjem fra tannlegen og så sola som lå å lurte bak børvasstindene.
charlotte Skrevet 16. Januar 2009 Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 Dæven, hun har blitt råflott! Skikkelig vakker holdning, snille øyne og mongo tryne, rett og slett my kind of dog
Aussieglis Skrevet 16. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 Dæven, hun har blitt råflott! Skikkelig vakker holdning, snille øyne og mongo tryne, rett og slett my kind of dog Hehehehe så gøy å høre, akkurat det samme syns jeg også Og hun er like god på innsiden som hun er på utsiden, det er det aller beste Hun er kanskje ikke verdens peneste aussie, men hun er garantert verdens peneste My
civga Skrevet 16. Januar 2009 Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 Sier det bare en gang til, hun er nyyyyyyyydelig! Og en av de peneste aussiene jeg vet om, kommer snart å kidnapper henne jo! Og flotte bilder som alltid! Skal dere på nkk harstad i april?
Kristiin Skrevet 16. Januar 2009 Rapporter Skrevet 16. Januar 2009 My er fint men Emma er også søt For ett fint dekken hun hadde
Djervekvinnen Skrevet 17. Januar 2009 Rapporter Skrevet 17. Januar 2009 Herlige bilder av herlige hunder! Kjempefint! Heldige du som får utnytte finværet om dagen. Må snart få komme på sosialiseringstur med deg med lillegutt. Kjenner ikke all verdens hundefolk i byen, så må utnytte dem man har
Aussieglis Skrevet 17. Januar 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2009 Jaaa, så kan vi gå en liten bildetur å ta bilder av skjønningen din med lange bein Jeg tror jeg har blitt en sånn fotofreak som blir i hundre når hun får nye "modeller" å ta bilder av Sånn for å friste litt mer, så bor vi nesten så å si på en haug hvor det ikke er noen hus what so ever og masse stier, bonkerser osv. som man kan gå småturer på. Passer jo fint når du har en liten en som ikke burde gå sååå langt Er fint og veldig variert terreng og jeg bruker å ha mine løse 95% av tiden her. Lillegutt syns sikkert det er kult å løpe i skogen tenker jeg! civga: Harstad i april, hmm, tviler men det fristet litt... Men spørs om ikke vi venter til sommeren før hun stilles, isåffal blir det her (fauske/bodø) eller på leknes (vestvågøya) Kristin: Ja det er genseren til Emma det. Hun syns den er så god å ha på i forhold til alle de svære bobledekkene sine Er ganske greit med den SIGNALRØDE fargen også, da vises den lille prikken litt bedre i terrenget også *ler*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar