Debbie Skrevet 3. Januar 2021 Rapporter Skrevet 3. Januar 2021 Kjempelekkert. Og jeg bruker mye sele også, og heldigvis er det flere som selger håndsydde seler:) 1 Siter
MegaMarie Skrevet 4. Januar 2021 Rapporter Skrevet 4. Januar 2021 On 12/30/2020 at 8:17 PM, Rocket said: Åå, den der var dødssøt! ? Siter
Rocket Skrevet 8. Januar 2021 Rapporter Skrevet 8. Januar 2021 On 1/3/2021 at 8:17 PM, Debbie said: Kjempelekkert. Og jeg bruker mye sele også, og heldigvis er det flere som selger håndsydde seler:) Ikke sant!!! ? Jeg fikk tak i en av NonStop sine blå jubileums freemotion seler. Dritpen!!! ? Ikke håndsydd, men my gøyere enn de sorte. ? On 1/4/2021 at 12:25 PM, MegaMarie said: Åå, den der var dødssøt! ? Ja ikke sant!! ? Siter
Wilhelmina Skrevet 9. Januar 2021 Rapporter Skrevet 9. Januar 2021 13 hours ago, Rocket said: Ikke sant!!! ? Jeg fikk tak i en av NonStop sine blå jubileums freemotion seler. Dritpen!!! ? Ikke håndsydd, men my gøyere enn de sorte. ? Enig, den blå er så lekker! Måtte bare ha den til tross for at jeg hadde den sorte fra før av Men kan man egentlig ha for mange trekkseler? 1 Siter
Debbie Skrevet 9. Januar 2021 Rapporter Skrevet 9. Januar 2021 48 minutter siden, Wilhelmina skrev: Enig, den blå er så lekker! Måtte bare ha den til tross for at jeg hadde den sorte fra før av Men kan man egentlig ha for mange trekkseler? Man kan ikke ha for mange halsbånd eller seler Siter
Rocket Skrevet 9. Januar 2021 Rapporter Skrevet 9. Januar 2021 7 hours ago, Wilhelmina said: Enig, den blå er så lekker! Måtte bare ha den til tross for at jeg hadde den sorte fra før av Men kan man egentlig ha for mange trekkseler? 5 hours ago, Debbie said: Man kan ikke ha for mange halsbånd eller seler What she said!! Jeg vurdere å kjøpe enda en bare fordi den er så fin! xD Og da kan man matche når man plutselig har 2. 1 Siter
Recommended Posts