Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Rogaland


Barooo

Recommended Posts

Line vant LP klasse 2 når hun debuterte med Penny! Selv med en 0 på fremadsending (som var lang med mye mindre kjegle enn det Penny har sett før...) Masse 10'ere ble det! Hurra!

Oi, så utrolig bra! Gratulerer så mye til dem :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der med oppdretteren i dag :sint_01:

Kaysea da Pedra da Anixa - importtispen hennes - har endelig begynt å trives ringen. Det resulterte i BIM, CERT og CACIB på henne. Det første. Så det var kjempemoro.

BIR ble INT UCH Unistars Brave Heart, som kun manglet et norsk storcert for også å bli NUCH. Han er 7 år men ser ut som en unghund - meget pen. Kjempemorsom dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der med oppdretteren i dag :sint_01:

Kaysea da Pedra da Anixa - importtispen hennes - har endelig begynt å trives ringen. Det resulterte i BIM, CERT og CACIB på henne. Det første. Så det var kjempemoro.

BIR ble INT UCH Unistars Brave Heart, som kun manglet et norsk storcert for også å bli NUCH. Han er 7 år men ser ut som en unghund - meget pen. Kjempemorsom dag.

Var det den som vant gruppa, tro? Det var i hvert fall en pen hund som sugde til seg blikket mitt i gruppe 8, og jeg mener den vant gruppa. Men jeg var da så solbrent og sliten, at jeg ikke fikk med meg alt...

Men jeg fikk med meg at fineste pappa'n til "valpen" min ble BIG2! Han er suveren, og kler slike grupperinger. Han har fantastiske bevegelser! Dagen før ble han BIS på spesial for berner og nuffe, så det ble en god - men lang - tur for oppdretteren.

Da jeg så katalogen, angret jeg enda mer på at vi ikke stilte, tror dommeren hadde likt henne ut fra hva han gjorde og hvor dårlig konkurranse det var i de yngste klassene. Jaja, gjort er gjort, og jeg har i hvert fall lært mye om chow chow, collie, flat og labrador i helga.

Gratulerer til alle som er fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weeee dere er så flinke, Kath:D:D:D

Gratulerer så mye HHC, dere må jo være fornøyd med det :wub: Certet tar dere neste gang!

Tusen takk!

Emma: Beklager - jeg glemte meg helt og sa hei før det hadde startet i ringen. Men jeg tror (og håper) at dommern ikke hadde dukket opp innen den tid :sint_01: Så vel ikke ut som noen utstiller i det antrekket heller :brr:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Emma: Beklager - jeg glemte meg helt og sa hei før det hadde startet i ringen. Men jeg tror (og håper) at dommern ikke hadde dukket opp innen den tid :sint_01: Så vel ikke ut som noen utstiller i det antrekket heller :brr:

Hehe, det går bra - det er jo forskjell på et "hei", og klemmer og lange samtaler og blablabla - også er det forskjell på om ringen har begynt bedømmelsen eller ei. Det blir for dumt om jeg demonstrativt skulle snudd ryggen og ignorert deg :wub:

Men, dommeren var i ringen... :)

Fant du skyssen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi var i ring 5 - men jeg stod og titta på dere når du ble tatt ut til finalen og derette så jeg dere inne i finaleringe.

Jeg hilste såvidt på deg og den overlykkelige flatten din ute :wub:

det var du som sto der med annika? *vims jeg neida* hehe

Ivo , overlyykkeli haha tror aldri den hunden noen gang slutter og være glad... han er glad uanett hva det er, til og med når han får kjeft :sint_01:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en usedvanlig vellykket utstillingsdag i hvertfall..

BIR og BIG.2 med han "far" Moby, Cacib og BIM på tispen min Milla (hennes siste for Int. tittelen! Jippi!) og NKK-certet på lille Moses.

Bløtekake og burdagsfeiring for meg selv på fredagen, champagne og Moses/Milla-feiring på lørdagen - og så en rolig og bedagelig hjemtur på søndagen.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en usedvanlig vellykket utstillingsdag i hvertfall..

BIR og BIG.2 med han "far" Moby, Cacib og BIM på tispen min Milla (hennes siste for Int. tittelen! Jippi!) og NKK-certet på lille Moses.

Bløtekake og burdagsfeiring for meg selv på fredagen, champagne og Moses/Milla-feiring på lørdagen - og så en rolig og bedagelig hjemtur på søndagen.

Susanne

Grattis med supre resultater Susanne! Tenk at lille Mosesgutt har blitt så stor og flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Men "stor" er nok å ta i litt, da.. (Bitte-bitte liten, men "deilig fordet" er vel kanskje mer riktig å si.)

Utrolig heldig med været var vi også. Dog hadde vi ring innendørs (kjempestor ring) - men når man camper utenfor en hall på den måten er det utrolig deilig å slippe alt som heter regn i hvertfall!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en usedvanlig vellykket utstillingsdag i hvertfall..

BIR og BIG.2 med han "far" Moby, Cacib og BIM på tispen min Milla (hennes siste for Int. tittelen! Jippi!) og NKK-certet på lille Moses.

Bløtekake og burdagsfeiring for meg selv på fredagen, champagne og Moses/Milla-feiring på lørdagen - og så en rolig og bedagelig hjemtur på søndagen.

Susanne

Jeg så både deg og hundene. Jeg satt rundt samme ring :wub: Makan til flotte hunder, og den pelsen :sint_01: Uten at jeg har peiling på rasen, så tror jeg dine hunder fortjente resultatene :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var 9 juniortisper påmeldt, og Prada ble nr 2 av dem. Fikk CK.

Er egentlig fornøyd med det.

Søndagen var vi på myndeklubbens Open Show. Der vant hun Barn og Hund. Hun var for anledningen en Miniatyr Afghaner. Hihihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en usedvanlig vellykket utstillingsdag i hvertfall..

BIR og BIG.2 med han "far" Moby, Cacib og BIM på tispen min Milla (hennes siste for Int. tittelen! Jippi!) og NKK-certet på lille Moses.

Bløtekake og burdagsfeiring for meg selv på fredagen, champagne og Moses/Milla-feiring på lørdagen - og så en rolig og bedagelig hjemtur på søndagen.

Susanne

Ja, det får'n si!

Grattis (nok en gang) med knall- resultater, Susanne :sint_01: !

Synes moses lille er nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en usedvanlig vellykket utstillingsdag i hvertfall..

BIR og BIG.2 med han "far" Moby, Cacib og BIM på tispen min Milla (hennes siste for Int. tittelen! Jippi!) og NKK-certet på lille Moses.

Bløtekake og burdagsfeiring for meg selv på fredagen, champagne og Moses/Milla-feiring på lørdagen - og så en rolig og bedagelig hjemtur på søndagen.

Susanne

Gratulerer så mye, snakk om å raske med seg det meste! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjonene.

Ja, det er ekstra moro når det går sånn spesielt bra, og spesielt når det er noe man faktisk "trenger" (sånn sett tittelmessig).

Søkte den int. tittelen til Milla i dag, og fikk mail fra NKK at de skulle sende det til FCI neste uke. Så kanskje dèt kan gå litt unna også.. (Måtte rydde opp i litt andre titler på dyrene mine som ikke lå inne på DogWeb)

Gratulerer så masse til alle andre som også var fornøyde med helgen!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en usedvanlig vellykket utstillingsdag i hvertfall..

BIR og BIG.2 med han "far" Moby, Cacib og BIM på tispen min Milla (hennes siste for Int. tittelen! Jippi!) og NKK-certet på lille Moses.

Bløtekake og burdagsfeiring for meg selv på fredagen, champagne og Moses/Milla-feiring på lørdagen - og så en rolig og bedagelig hjemtur på søndagen.

Susanne

Gratulerer til deg også ja :P Kjempe flotte resultarer! Hundene dine var kjempe vakre, å Moses :ahappy:

Hyggelig og treffe deg også :)

Og gratulerer igjen til alle sammen. Får jo nesten lyst på hund som jeg kan stille når jeg har sett alle i helgen . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det den som vant gruppa, tro? Det var i hvert fall en pen hund som sugde til seg blikket mitt i gruppe 8, og jeg mener den vant gruppa. Men jeg var da så solbrent og sliten, at jeg ikke fikk med meg alt...

Det stemmer at Brave Heart vant gruppa :ahappy: Han var i vårt reisefølge, så det var moro at han både ble BIG og BIR. Oppdretteren min eier sønnen til denne hunden - far og sønn ble 1BHK og 2BHK. De er typelike, men det var gøy at "gamlefar" tok det hele. Hehe. Han har noe skikkelig showete over seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...