Gå til innhold
Hundesonen.no

ps ;)

Mirai

Recommended Posts

Skrevet

Tenkte jeg skulle nevne for dere at siden tar mer og mer form, pluss at jeg sitter og laster opp den siste av to filmer av Lunah og Mona som leker :)

Skrevet

Så flott det blir!!

Hvordan havner man inn på venne siden da? Full søknad og intervju?

Eller er alle som er med i dansetruppen en selvfølge? :)

Skrevet

Hmmm.. det står at kildefilteret ikke kan lastes... derfor får jeg ikke se filmen..

Hva betyr det da?

Skrevet

Nå står det dette.. :

Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data.

Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere.

Jeg vil og se film!! :)

Skrevet
Nå står det dette.. :

Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data.

Jeg vil og se film!! :D

Det vil jeg og!!! :)

Skrevet

Ok... Men dere kan jo prøve igjen i dag og se om det går? Merkelig at Tina kan se dem og ikke dere.. hva om dere høyreklikker og tar Lagre Som? Og eventuelt spiller av i et annet program? Jeg bruker winamp hjemme for å se dem.

Skrevet
Ja... **** ass..... DRIT!!! Kommer ikke inn selv jeg :) Men..hmm... hva er et bra sted å ha domene da? Domeneshop.no?

Jeg har på www.surftown.nu og er kjempe fornøyd med det.. rask support og veldig lite nedetid...

Skrevet

Er da underligt at jeg kan se dem ja! Men bare for å træde lidt i det, så var de rigtig søde... Mille og Enya kom hen og kiggede meget interesseret da jeg så den første film, de synes det var nogle meeeget spændende lyde Mona og Lunah kom med. :)

Skrevet
Kommer ikke inn på Hjemmesiden heller.. :)

Ikke jeg heller..... Får beskjed om at du har : Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data.

Skrevet

Nå kom jeg inn på siden din! Yippi!! Likte godt linken gode råd. Men.... får ikke sett filmene nå heller...

såg og at du har link awards, skal få laget meg en ny når valpen er kommet og sende det og ny banner link til deg om du vil ha...?

Skrevet

Jeg kommer ikke inn på den... argh.. den er sikkert midlertidig nede! Men hva syns du om det nye designet?

Bare å sende banner og awards :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...