Gå til innhold
Hundesonen.no

Student?


Wheaten terrier

Er du student? Med hund?  

26 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      21
    • Nei, venter til etter stundettiden
      1
    • Nei, men skal ha hund når jeg flytter ut uansett
      2
    • Nei, tror ikke det går
      0
    • Kanskje? Vet ikke...
      2


Recommended Posts

Nå regnes man jo som student når man går på videregående.. men jeg vet ikke om det var det du tenkte på?

Jeg har hvertfall fast timeplan som jeg må følge.. så Mona er hjemme alene til noen kommer hjem.

Festing gjorde jeg meg ferdig med i fjor :D neste uke har jeg bursdag, og da blir det nok litt liv hos Anders. Men, da får jeg mamma og de til å hjelpe meg med å passe henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student og går andre år på gymnas. Festing gjør jeg megen sjeldent nå...Festa mye mer før når jeg bodde i spania..Syns fester i norge er KIIIPE. Derfor fester jeg ikke så masse lengre.

Pito er alene fra halv åtte til to-tre hver dag og det går smertefritt for seg.

Har igjen masser av tid til å trene med henne. Ingen problem i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er student med hund ja. har hatt buster siden grunnkurs å har nå begynt første året på høgskolen. Har alltid hatt tid å råd til hunden, og har gått kjempefint.

Men har mye med priotitering å gjøre. Litt festing har det blitt, men ikke mye. Hunden kom først uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er student ja. Men fikk hunden da jeg jobbet, og hadde ikke da direkte planer om å studere igjen. Men det går fint det! Tror det blir værre hvis jeg får jobb hvor man blir borte hver dag hele dagen.. Men den tid den sorg.