Gå til innhold
Hundesonen.no

Boxer - Arion

iselin.wt

Recommended Posts

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...
Skrevet

Å han er bare såååååååå vakker.

Kjenner jeg blir rimelig valpesyk her. :rolleyes:

Boxeren er verdens fineste rase, trivelig, og fulle av liv og røre.

Kos deg masse med "lille gull". :lol:

• 3 weeks later...
Skrevet

Jada masa! :P Absolutt ikke meningen å være såååå treig i å legge ut bilder :P

Men her kommer det noen nye, og litt ”nedbetaling” for lånet av buret! :P

Og igjen, TUSEN TAKK for alle søte kommentarer om den lille skjønningen min :P

Sånn går det når man har en liten valp og prøver å sette opp kommoder fra IKEA… :)

DSC_2228.jpg

Lille søtnosen sover på fanget til ”pappan” sin

DSC_2317.jpg

Koser seg i skogen

DSC_2372.jpg

Er nydelig på tur

DSC_2436.jpg

Og enda mer nydelig på tur

DSC_2438.jpg

Sååååå flink å gi labb atte!

DSC_2444.jpg

Lille nuddlingen vår

DSC_2457.jpg

*smelt*

DSC_2461.jpg

Slapper av i godstolen sin inntullet i håndkle etter en vår tur ut. :P

DSC_2528.jpg

I fartaaaaaa

DSC_2530.jpg

Enda mer i fartaaaa

DSC_2604.jpg

Og enda litt mer i fartaaaa

DSC_2629.jpg

Og så er han nydelig igjen ;)

DSC_2632.jpg

Ligger på fanget og koser med ”pappan” og følger med på hva han driver med på pc’en

DSC_2644.jpg

Sover litt mer i godstolen sin. Nusslingen

DSC_2652.jpg

Og sånn går det også an å slafe i stolen :P

DSC_2653.jpg

Skrevet

YEAH I KNOW!! veier 16 kg nå! :shocked: ingen tvil om at dette blir en stoooor gutt! ;)

så hvis du skal få se han som valp er det bare å stikke innom før det går over! :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Og bare så dere vet det, rødvin er digg! Hilsen Arion.

Noen hadde sølt (og det var ikke meg, jeg bedriver ikke alkohomisbruk :) ) og da må man jo være med å tørke opp, det er viktig må vite :D

DSC01798.jpg

DSC01799.jpg

Søteste :D

• 1 month later...
Skrevet

Sånn! En sen lørdagskveld innser jeg at det er veeeeldig lenge siden sist jeg la ut bilder av go'gutten som ble et halvt år på tirsdag :ahappy: Sorry Marianne! :hyper: Men her kommer noen av de mange bildene som er tatt siden sist ;)

Liten søtnos ute på tur med Kong'en som følgesvenn :P

DSC_2431-forminsket.jpg

Nuddlingen

DSC_2471-forminsket.jpg

Again with the Kong... ;)

DSC_2495-forminsket.jpg

Flatpakkede IKEAbokhyller kan også brukes som solseng :P

DSC_2521-forminsket.jpg

HØST! LØV! LYKKE! :P

DSC_2569-forminsket-beskåret.jpg

Moro, moro, moro, moro!

DSC_2593-forminsket.jpg

Slapper av i gangen ved siden av mammans gummistøvler

DSC_2675-forminsket.jpg

Ny tur, ny leke. Atter en gang LYKKE! :P

DSC_2705-forminsket.jpg

A picture says more than a thousand words... :P

DSC_2710-forminsket.jpg

Batdog!

DSC_2731-forminsket.jpg

Den aller, aller, ALLER nuddeligste valpisen i HEEEELESTE verden! :lol:

DSC_2738-forminsket.jpg

Poserer så fint foran Monolitten atte :P

DSC_2789-forminsket.jpg

Skrevet

Hehe...godt å se at det er flere enn meg som er her inne en sen lørdagskveld :ahappy:

Tusen takk for koselige ord om go'gutten (som forøvrig har tatt kvelden for leeeenge siden etter en heit playdate med kjæresten sin Chilli i snøstormen i dag).

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det krysser vi også fingrene for. For akkurat nå er vi tidvis ganske slitne her hjemme🤪
    • Jeg er i prinsippet enig i at det er tidlig med løping og sykling, samtidig som jeg som sagt tror det ligger noe i balansen mellom fysisk og mental aktivisering her. Han er definitivt en ekstra utfordring i forhold til normalt, og jeg tipper det vil gå seg til med alderen, men det betyr jo ikke at det ikke bør jobbes med i mellom tiden. Håper dere finner nøkkelen etterhvert!
    • Ja og det prøver vi å jobbe med. Vi bruker langline 10-15 m. Munnkurv har vi trent inn, men ikke brukt mer enn på en tur enda. Venter på en bestilling på munnkurv fra usa som skal sitte bedre. løpe og sykle har vi ikke gjort enda da han kun er 6 måneder. Pleier å vete til de i alle fall er 9-10 måneder før jeg starter med det. vi har både prøvd å kutte ned og øke for å se om det er endring, men ingen forskjell. vi vurderer om det kan være ernæringsmessige årsaker til oppførsel. Men det er vi ikke i mål enda
    • Han trenger ikke å være løs, men jeg lurer på om balansen mellom mental og fysisk trening er riktig for ham. Har dere prøvd å kutte ned på søksarbeidet og løpe eller sykle med ham, eller lengre turer i langline? Bare 5-7 meter langt bånd gir mye mer frihet samtidig som du har kontroll på om han kommer over noe. Hvis han har god nok innkalling så kan jo evt munnkurv være et verktøy mot å spise alt. Det er det eneste jeg kan komme på å ta tak i, hva slags, hvor mye og riktig balanse mellom type aktivitet.
    • Ja det er superlativ rase og en drøm å ha når de fungerer som de skal. Dette er min 3 jakt cocker så rasen er ikke ukjent for meg.   det trenes spesifikk på ro, avslapping på teppe både inne, ute og i bilen. men han blir irritert når han blir fulgt tilbake på plass og ender kun med biting og frustrasjon fra hans side. Han kan å gå på teppet sitt og inn i buret. Men det fungerer ikke når ha blir i modus og han holder ikke mer enn kort tid de gangene han gjør det. Så fortsatt mye igjen å jobbe på.   maten blir brukt til det meste av trening og han fungerer godt når han er i riktig modus. Hovedsakelig skjer dette når han kjeder seg, hvis han får overtenning. Både når han har fått aktivitet og når han ikke får aktivitet. Så han er en liten nøtt og knekke. i aktivitet med voksne hunder fungerer han godt. Tilpasser seg tempo og sinnsstemning. Med valper så går han fort lei etter å10min og begynner heller å bite på oss. Så da må vi ta han bort fra situasjonen. Han får lengre turer i blandt. Men fordi han spiser alt som er på bakken har vi måtte begrense det å være løs etter flere turer til dyrlegen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...