Gå til innhold
Hundesonen.no

Heisann!


lebello

Recommended Posts

Hei!

Jeg heter Mariann og kommer fra Os utenfor Bergen. Har akkurat bestilt meg en liten toypuddel tispe, som ble født for to dager siden! :D Så får henne først om syv uker. Eller så har jeg (eller, hele familien da) to schæfere fra før. Men puddelen blir BARE min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Ja har mange bilder av schæferene, men er ikke helt sikker på hvordan jeg får lagt de innpå her? De ligger nemlig ikke på nettet..

Takk til alle som har ønsket meg velkommen! :)

Photobucket og imageshack er veldig gode og enkle, på photobucket lager du deg et album du selv bestemmer om andre vil se og imageshack kan du bare laste opp et bilde fra din egen maskin så får du url - adressa og setter (url her)...

Hvis ikke du skjønte det (noe jeg kan forstå siden jeg ikke er så god i å forklare) så står det beskrevet et annet sted her på forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI :P:P:):D;) ENDELIG NOEN FLER MED PUDDEL :P:P =D> =D> =D> =D> :P YEAH!!! Jeg har i hvertfall en liten dvergpuddel hann på 5 1/2 mnd! Gleder meg til å høre mer om den lille.. Hvor er det du kjøper fra? Gjøper du fra Gro Bjørndalen eller Anne Katrin Hellberg (eller noe sånnt)?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI :P:):D;):P ENDELIG NOEN FLER MED PUDDEL :P:P =D> =D> =D> =D> :P YEAH!!! Jeg har i hvertfall en liten dvergpuddel hann på 5 1/2 mnd! Gleder meg til å høre mer om den lille.. Hvor er det du kjøper fra? Gjøper du fra Gro Bjørndalen eller Anne Katrin Hellberg (eller noe sånnt)?? :P

Nei, kjøper fra Svanhild Kjenner, bor i Bergen :P Når hun er 4 uker skal eg få hilse på babyen min! Gleder meg kjempemasse! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photobucket og imageshack er veldig gode og enkle, på photobucket lager du deg et album du selv bestemmer om andre vil se og imageshack kan du bare laste opp et bilde fra din egen maskin så får du url - adressa og setter (url her)...

Hvis ikke du skjønte det (noe jeg kan forstå siden jeg ikke er så god i å forklare) så står det beskrevet et annet sted her på forumet

Takk takk! Skal prøve det en dag eg har tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...