SFX Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 Jeg fant ingen tråd om denne, så da starter jeg. Fristen er ute, hvem er påmeldt? Jeg hadde ikke tenkt å dra, og er derfor ikke påmeldt lørdag. Men så oppdaget jeg at søndagens dommer hadde gitt X'ens søster i Finland CK for noen uker siden, så da satser jeg på at han liker den norske søstra også, og bråmeldte på et par timer før fristen gikk ut i går...
kakao Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 Fant du ikke tråd om Drammen To tråder ned, så...
SFX Skrevet 5. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2008 Fant du ikke tråd om Drammen To tråder ned, så... ...så finner jeg tråd om NKK Drammen 16.-17. august. Jeg beklager, jeg skulle ha spesifisert at det gjaldt helga etter - Norsk Leonberger Klubb og Klubben for Større Selskapshunder, men da ble tittelen så lang...
Yodel Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 Fant du ikke tråd om Drammen To tråder ned, så... Emma snakker om Drammens utstillingen arrangert av KSS og Leonbergerklubben Vi skal hit. Sambo skal være plassjef, jeg skal stille 3 hunder begge dager. Egentlig FÅR vi hotell, men jeg lurer på om ikke camp. vogn er en bedre løsning pga. hundene.
SFX Skrevet 5. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2008 Emma snakker om Drammens utstillingen arrangert av KSS og Leonbergerklubben Vi skal hit. Sambo skal være plassjef, jeg skal stille 3 hunder begge dager. Egentlig FÅR vi hotell, men jeg lurer på om ikke camp. vogn er en bedre løsning pga. hundene. Da kan vel hundene bo i vogna, og dere på hotell? Nemi skal, men jeg skal ikke. Flinke dyret det, som kan stille seg selv!
kakao Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 Wops, slikt skjer.. dumme meg Beklager!
SFX Skrevet 5. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2008 Wops, slikt skjer.. dumme meg Beklager! Kjempeteit, var du! Den første og eneste som har gjort en slik feil! Det går så bra så, det er litt for mange utstillinger i Drammen den måneden for de av oss som ikke har pugget hele terminlista.
turbogutten Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 Jeg kommer med 2 stk dalmatinere, en 6 mnd valp og en åpen klasse hannhund
SoppenCamilla Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 Flinke dyret det, som kan stille seg selv! Jeg stiller ikke det dyret selv uansett, jeg!
Toya Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 collie får ikke stille, så nei dit skal vi ikke...
TineSimbaNana Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 Kanskje jeg tar turen dit siden det er så nærme på lørdag, noen som vet om papillon/phalene får stille?
SFX Skrevet 5. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2008 Kanskje jeg tar turen dit siden det er så nærme på lørdag, noen som vet om papillon/phalene får stille? Nei, de får ikke stille.
TineSimbaNana Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 Oki, tar nok turen for å se på i og med at det er så nære!
Peers Skrevet 5. August 2008 Rapporter Skrevet 5. August 2008 Springeren er ikke med her dessverre, så vi kommer ikke.
Izziebelle Skrevet 18. August 2008 Rapporter Skrevet 18. August 2008 Noen som vet når finsk lapphund skal stilles opp i hvilken ring? Jeg har ikke meldt på selv, men skal se på. Men finner ikke noe informasjon liggende på leonberger klubben sine sider
Synne N Skrevet 19. August 2008 Rapporter Skrevet 19. August 2008 Noen av søsknene til Mitra skal stilles på søndagen. Jeg hadde vært med hvis det var lørdagen, men det blir litt langt å reise på dagstur..
SFX Skrevet 19. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2008 Noen som vet når finsk lapphund skal stilles opp i hvilken ring? Jeg har ikke meldt på selv, men skal se på. Men finner ikke noe informasjon liggende på leonberger klubben sine sider PM er forsinket pga dommerforfall, men ligger nå på nett. Her er lørdagen. Endelig har berner oppmøte sent på dagen, og vi er ikke påmeldt da... Søndag finner jeg foreløpig ikke noe for. hvor i drammen er dette ? Travbanen.
Izziebelle Skrevet 19. August 2008 Rapporter Skrevet 19. August 2008 Jøss 1 finsk lapphund ja. Hehe, det blir ikke store konkurranse for det certet.. =P
SFX Skrevet 19. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2008 Jøss 1 finsk lapphund ja. Hehe, det blir ikke store konkurranse for det certet.. =P Vel, det deles ikke ut i posten, hunden må jo ha kvalitetene.
Izziebelle Skrevet 19. August 2008 Rapporter Skrevet 19. August 2008 Hehe, det er sant. men enklere er det i hvertfall.
SFX Skrevet 21. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2008 Har noen fått PM for søndag? Synes dette er lovlig sent...
MollyC Skrevet 21. August 2008 Rapporter Skrevet 21. August 2008 Jeg fikk PM både for lørdag og søndag i går (i samme konvolutt) . Vet at de sendte de ut onsdag kveld, så de som ikke har fått noe enda, får det nok i dag.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar