Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Oslo...

Ingvild

Recommended Posts

Skrevet

Å, typisk at jeg dro før Kahlo kom da... Jeg ville jo treffe Krokodille *skuffet*

Bessie, jeg er spent på bildene! :)

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Nå har omsider jeg kommet meg inn også. Jeg løp bare rett ut igjen med de to som ble igjen hjemme, så de fikk seg en drøy halvtimes tur. Utrolig koselig tur/treff alle sammen! Ble så glad for at Silma fungerte med hunder i alle aldre og størrelser, hun har jo ikke sett så mye enda i sitt korte liv :) Håper vi kan gjenta det snart!

Skrevet

Veldig hyggelig å hilse på dere som var igjen. :) Krokodillen sov i hele to timer etterpå. Herlig! Vi får dra i gang en ny tur når krokodillen kan være med på hele turen.

Skrevet

Så du så jeg ble betatt av Bocca ;o) Vet at det er dansk

-svensk jeg vil ha nå :)

Var koselig treff. Bonnie så ut som hun koste seg ;o)

Glemte å si, har funnet alle nummerene på det brettet med statuene...32 er over døra...

Skrevet

Takk for smuleturen vi fikk være med. Lille fres er ikke fres så veldig lenge og var vel egentlig fornøyd med å hilse på alle + inntrykk før vi kom oss inn i lysløypa:) Hun la seg hvertfall som en lang padde rett etter vi "forlot" dere og nektet å gå mer. der skulle hun sove.

Godt for henne å møte så mange forkjellige og hyggerlige hunder på en gang.

Skrevet

Ingen har gitt beskjed om ar de ikke ønsker bilder av seg eller sine hunder på nett, så da legger jeg ut noen bilder.. Ikke verdens beste kvalitet men.... Var ikke så lett å ta bra bilder av hunder som løper når man bare har et vanlig digitalt kamera..

Tussie:

22072008142346wvr1L3BK8x6D.jpg

22072008142346tvTN5GvQdxtD.jpg

Våt og møkkete Blondie:

220720081423467wFFHtCUNjYF.jpg

I lysløypa:

220720081423467wFFHtCUNjYF.jpg

Et forsøk på å ta bilde av lekende hunder.. Sjekk de lysende øynene til Tinka da :)

22072008142346VQbXlTE8wVYN.jpg

Gjengen har satt seg og venter på at grillen skal bli klar:

22072008142346B75GOwto6l78.jpg

Lill og Wesminster:

22072008142346ma9GeP2436vH.jpg

Bessie med Bonnie og Monica med Bocca

22072008142346cyxMwND3sh86.jpg

Charleen med Tussie og Anette med Norma

22072008142346PhIaM37u1K8d.jpg

Emma:

22072008142347o17523uAVLpS.jpg

Blondie og X'en

22072008142347RABeYk6m7m6n.jpg

Bessie med Bonnie og Helene (?)

22072008142347oCMU89VqEX86.jpg

Skrevet

Har noen bilder jeg også :)

Grillgjengen

oslotreff016-1.jpg

Søte Silma

oslotreff015-1.jpg

Anette, Orry og Norma

oslotreff003-1-1.jpg

Gode Tinka

oslotreff002-1-1.jpg

Bocca og Silma

oslotreff018-1.jpg

Den "lille" søte valpen

oslotreff006-1-1.jpg

Blondie som ikke var fullt så blond lengre

oslotreff007-1-1.jpg

Anette, Monica og Helen

oslotreff017-1.jpg

Bonnie har "knekt" øret sitt.

oslotreff012-1.jpg

Skrevet

Så fine bilder dere har tatt!

blondiemamma: måtte le av Norma på et par av bildene dine, hun har både sprettrumpe og lang lese hun *flir*

Skrevet
Så fine bilder dere har tatt!

blondiemamma: måtte le av Norma på et par av bildene dine, hun har både sprettrumpe og lang lese hun *flir*

hehe.. ja det var mye hop, sprett og løp, så var ikke så greit å fange de på linsa uten speilrefleks gitt :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Tispa har nå en jursvult også må fjerne livmor for så minske risikoen for at det blir mer senere tid samt svulsten så klart. Ho hatt innbilt svangerskap og er 10år også 2 måneder så og si akkurat når operasjonen skjer nå pluss veldig sprek for alderen sin. Jeg lurer kun på råd også tips for så gjøre alt best mulig for tispen etter operasjon da jeg også har en valp på 4 mnd og vil gjøre ting best mulig for begge parter. Vurderer la vennen min passe valpen hos seg med 2 andre hunder så får valpen sosiale med andre hunder også får tispen fred fra valpen i kritiske perioden så litt spørsmålet blir dermed hvor lenge bør jeg holde valpen hos vennen min for at tispen skal få ro? Og hvordan bør jeg gjøre gode plasser for tispen som ikke er vært mye i bur før slik at ho får slappet av tiden etter operasjon? 
    • Det kommer an på vekten til hunden, ikke alderen. Men det gir mening, Acana er mer rent kjøtt og mer energieffektivt så hunden får mer næring ut av mindre mengde.
    • Hvor mange gram skal valp på 4 mnd ha på acana? Får ikke 120g til å stemme når han skal ha 160g på andre merker? Vi holder på å bytte fra monster til acana. 
    • Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...