Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil du ha et banner eller to?


LindaM

Recommended Posts

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar
  • 1 month later...

Gikk litt lei en periode, men har endelig fått litt mer fantasi, så da er jeg klar *ler* :)

Om du har lyst kan du det. Men vil ikke ha med noen hjemmeside adresse. Enten no ala "God jul" eller "Bocca og Chilli"

Siden det ikke akkurat er jul lenger(siden jeg er treg, lover forøvrig at jeg ikke skal bruke så lang tid som jeg har gjort før :)), så dropper jeg "God jul" hehe :)

Chilli_og_Bocca1.jpg

Chilli_og_Bocca2.jpg

Chilli_og_Bocca3.jpg

Chilli_og_Bocca4.jpg

Si i fra om noe skal endres :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler ikke for å fikse et nytt banner til meg da?? Har så lyst til å ha med Posh også, selv om hun ikke er min, bare på lån :ahappy:

Posh:

IMG_9514.jpg

IMG_9524.jpg

IMG_9446.jpg

Ita:

IMG_8387.jpg

IMG_8690.jpg

IMG_8720.jpg

Håper du finner noe du kan bruke her. Vil gjerne ha med navnene deres :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig du ble fornøyd, Anita og Ita :flowers:

Her er bannerne dine, Skybertine:

Kaizercopy.jpg

Kaizer1.jpg

Kaizer2.jpg

Si ifra om noe skal endres! :ahappy:

Tusen takk, kjempebra! Er dere to stykker her inne som lager bannere? Klarer du å lage til hjemmesiden vår også? Hadde vært fint og hatt en banner på toppen av hver side, som en rød tråd, liksom. La ut bilder lenger ned i tråden, eller er det to tråder? Du kan jo ta en titt på dem. Hvis ikke ligger bildene på siden vår under bilder og vinter 2008, vinter 2009 og jula 2008. Si i fra hvis dette ble for dårlig forklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lysst til å lage banner til meg??

størrelse: signatur eller til hjemmeside :whistle:

tekst: laika

bilder:

*klipp*

Kan lage bannere til deg jeg, både til hjemmeside, og signatur :rolleyes2: Men akkurat nå har vi ikke tilgang til nett hjemme, så jeg får ikke lagt det ut her :ermm: men skal legge dem ut så snart jeg får nett igjen :wub: (er på en annen data nå, og her har jeg ikke photoshop :drool:)

Tusen takk, kjempebra! Er dere to stykker her inne som lager bannere? Klarer du å lage til hjemmesiden vår også? Hadde vært fint og hatt en banner på toppen av hver side, som en rød tråd, liksom. La ut bilder lenger ned i tråden, eller er det to tråder? Du kan jo ta en titt på dem. Hvis ikke ligger bildene på siden vår under bilder og vinter 2008, vinter 2009 og jula 2008. Si i fra hvis dette ble for dårlig forklart!

:wub: Det er flere enn 2 stk. også :wub: om du tar en titt her, kan du se at det er flere som gjerne lager :wub: Kan lage hjemmeside-banner også jeg :lol: kan ta en titt på bildene på hjemmesiden din, så kan jeg komme med resultatet så fort jeg har fått tilbeke nettet hjemme :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan lage bannere til deg jeg, både til hjemmeside, og signatur :rolleyes2: Men akkurat nå har vi ikke tilgang til nett hjemme, så jeg får ikke lagt det ut her :whistle: men skal legge dem ut så snart jeg får nett igjen :ermm: (er på en annen data nå, og her har jeg ikke photoshop :wub:)

:wub: Det er flere enn 2 stk. også :drool: om du tar en titt her, kan du se at det er flere som gjerne lager :wub: Kan lage hjemmeside-banner også jeg :wub: kan ta en titt på bildene på hjemmesiden din, så kan jeg komme med resultatet så fort jeg har fått tilbeke nettet hjemme :lol:

He, he, nå skjønner jeg. Jeg har tydeligvis skrevet i to forskjellige tråder, og ble dermed litt forvirra! Flott at du tar en kikk på bildene på hjemmesiden vår. Si i fra hvis du ikke kan bruke noen av bildene, så kan jeg sende deg nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey:D

har forresten ett til bilde :rolleyes2: vet ikke om du kan bruke det, men legger det med så kan du bare se:)

går det ann å ha det i en slik størrelse at jeg kan bruke det som profilbilde, på f.eks MSN ?

hadde vært litt gøy å hatt et banner med alle dyrene på (eller bare begge hundene), hvis ikke det blir for vanskelig?? :whistle:

bilder på www.freewebs.com/laikamor :drool: men det ser du bare om du vil (føler som jeg maser veldig:S)

293didf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey:D

har forresten ett til bilde :rolleyes2: vet ikke om du kan bruke det, men legger det med så kan du bare se:)

går det ann å ha det i en slik størrelse at jeg kan bruke det som profilbilde, på f.eks MSN ?

hadde vært litt gøy å hatt et banner med alle dyrene på (eller bare begge hundene), hvis ikke det blir for vanskelig?? :whistle:

bilder på www.freewebs.com/laikamor :ermm: men det ser du bare om du vil (føler som jeg maser veldig:S)

*klipp*

Vil du ha det bildet du la ut nå, som bilde på msn, så kan jeg fikse det :drool: (forøvrig med andre bilder også, men vil bare vite hvilket bilde du vil ha formisket, spnn at du an bruke det på msn. :wub:

Mener du hjemmeside-banner, eller banner til å ha her på forumet? (som du gjerne ville ha flere av dyra på :wub:)

Hehe, synes ikke du maser :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha det bildet du la ut nå, som bilde på msn, så kan jeg fikse det :rolleyes2: (forøvrig med andre bilder også, men vil bare vite hvilket bilde du vil ha formisket, spnn at du an bruke det på msn. :cry:

Mener du hjemmeside-banner, eller banner til å ha her på forumet? (som du gjerne ville ha flere av dyra på :lol:)

Hehe, synes ikke du maser :D

jeg mener et banner til forumet med fler av dyrene (hvertfall begge hundene)

det med MSN trenger du ikke å tenke på:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, neida.. du maser ikke, er bare jeg som er treg, vettu :icon_confused: Jeg har hatt det litt travelt i det siste, så det har blitt veldig lite av bannerlaging..

Men ser du har et annet bilde, i banneret du har nå, vil du legge ut, f.eks det bildet her? de andre bildene var litt vanskelige å jobbe med :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du lage et banner til siden min? Lag den så stor som du synest passer, med de fargene som er på siden: http://www.norsk-buhund.piczo.com

Bilder:

http://doggis.no/forum/index.php?showtopic=41228

http://doggis.no/forum/index.php?showtopic=2418

Litt nede i denne tråden har jeg noen bilder av Tussi. Du må passe på så du ikke tar feil bilder da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

TogEbanner3.jpg

Får vel mase litt mere jeg, da... Kunne du tenke deg å lage en avatar i samme farge som banneret over? Det kan stå Lena på det med blokkbokstaver og liten skrift. NOE SÅNT SOM DETTE, hvis du skjønner :icon_redface: Avataren skal være 120x120 pixler. Kommer med nyere bilder jeg, da.

1znqzkl.jpg

24l53qg.jpg

1jay5y.jpg

:)

Edit; Du kan jo også bruke de jeg la inn på side 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...