Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil du ha et banner eller to?


LindaM

Recommended Posts

Skrevet

Ja, sorry dere, jeg tok meg litt ferie fra nettet når styret med valpen kom *host*

skal gjøre ting ferdig så fort som mulig :) ^^

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar
  • 1 month later...
Skrevet

Ja, nå har jeg litt kjederid igjen. ;)

Og Leena3, Eira har jo vokst! og fått oppover ører, vil du legge ut nye bilder :D? kanskje du har noe ønske om hva jeg skal skrive? Hvilke farger? Motiv? Tema? Slike ting ;)

Skal også prøve meg på banner til MariaN! :D

Skrevet
Det er klart jeg lager det og ;)

Hva vil du at det skal stå på det?

farger o.l? :D

Hun heter Stina, men blir ofte bare kallt for eventyrhesten, eller drømmehesten, så det kan det jo stå. "Eventyrhesten Stina" eller noe.

Evt "Anja & Drømmehesten"

Vi er veeeeledig glad i rosa. Og grått. Og beige.

Skrevet
ok, skal se hva jeg rekker å gjøre i kveld ;)

Haster ikke. :D

(Men gleder meg til å se, for de andre du har laget var kjempefine!)

Skrevet
Glemte å spørre jeg ;): Er det vanlig banner du vil ha? sånn til å ha i signaturen? eller hva :D?

Jepp! Et sånt signaturbanner. :D

kan godt være litt større de det vi (du og jeg) har her.

  • 3 weeks later...
Skrevet

Du kan godt lage noen til meg og :D

Fragene kan godt være lilla, eller så kan du bare la det være den bakrunden det er.. Også skal det bar estå Gulla. :P

Her er noen bilder :P

liten.jpg

liten2.jpg

liten3.jpg

llliten.jpg

lpieliten.jpg

Hehe, nok og velge i ? :rolleyes: , men hvis du vil ha noen bilder av henne i skogen i stedet, så kan du få det altså, bare og si i fra så legger jeg ut her :P

Skrevet
Ja, nå har jeg litt kjederid igjen. ;)

Og Leena3, Eira har jo vokst! og fått oppover ører, vil du legge ut nye bilder :lol:? kanskje du har noe ønske om hva jeg skal skrive? Hvilke farger? Motiv? Tema? Slike ting :)

Skal også prøve meg på banner til MariaN! ;)

Ja, det kommer da bilder etterhvert...

Jeg har lyst til at det skal stå: Eira

Farge på bakgrunn/motiv/tema: Hmm.. Du kan gjerne lage flere i forskjellige i farger, om det er mulig *føle seg litt kravstor* :rolleyes:

2ch2787.jpg

2vs59mq.jpg

jj37lk.jpg

2sayzq0.jpg

Si ifra hvis det er noe mere, eller du vil ha bilde i en spesiell vinkel eller noe sånn ;)

Skrevet

Jeg vil gjerne ha, om du fortsatt lager! :lol:

Bilder ligger på hjemmesiden min, vil gjerne ha ett bilde også navnet hans på banneret :)

Link til hjemmesiden i signaturen min.

Skrevet

Beklager, virkelig at jeg har vært så treg!

Eirabanner3.jpg

Eirabanner4.jpg

Eirabanner7.jpg

eirabanner5.jpg

eirabanner6.jpg

eirabanner2.jpg

drmmehesten3.jpg

eventyrhestenstina.jpg

drmmehesten5.jpg

drmmehesten4.jpg

diesel_banner.jpg

diesel_banner2.jpg

diesel_banner3.jpg

diesel_banner4.jpg

dieselbanner6.jpg

Det er bare å si ifra om noe skal endres! :)

Da skal jeg lage til Wilma, Christin45 og Maren.

Wilma: Du kan gjerne legge inn flere bilder med litt mer 'naturlig' bakgrunn, om du ønsker det ;)

MariaN: Vil du fortsatt ha det store banneret til hjemmesia? :lol:

Maren: Ja, du kan sende meg bilder på mail (om du går inn på profilen min så står e-mail adressen min helt nederst på venstre side) ;) Gjerne kom med noen ønsker om hvordan banneret skal se ut også!

Skrevet
Beklager, virkelig at jeg har vært så treg!

Eirabanner3.jpg

Eirabanner4.jpg

Eirabanner7.jpg

eirabanner5.jpg

eirabanner6.jpg

eirabanner2.jpg

Åå, de var kjempe fine! :lol: Tusen takk!

Skrevet

Koselig at du likte dem! :lol:

Her er resten..

Jeg merker jeg fikk veldig dårlig fantasi på slutten, men kan heller lage noen flere, om jeg får litt mer kreativ tankegang senere :)

Det er fortsatt bare å si ifra om noe skal endres på bannerne! ;)

Gulla1.jpg

Gulla2.jpg

micko.jpg

micko3.jpg

micko4.jpg

alexogfrida.jpg

alexogfrida2.jpg

alexogfrida3.jpg

alexogfrida6.jpg

Skrevet

Tusen takk, fine var de :-)

Men altså, mulig jeg er litt dum ;) Men hvordan får jeg til å bruke banneret som en link?

Skrevet

Også lurte jeg på om du kunne lage et banner eller to til, som jeg kan bruke på et kaninforum? Jeg kommer med bilder senere. Enten når du har sagt "ok" eller når jeg får tid. Må stikke til et valpekurs nå ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...