Guest LeenaM Skrevet 21. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2008 Det er helt greit Fint Jeg får komme med bilder senere.. Jeg prøvde i stad, men så klikka plutselig dataen. Også vil den bare klikke ti tusen millioner ganger, også.. :closedeyes: Ja, så jeg kommer med de en gang! Kanskje jeg kan bruke mamma sin data eller noe sånn!
Kristiin Skrevet 5. November 2008 Rapporter Skrevet 5. November 2008 http://s300.photobucket.com/albums/nn33/Kristinkiiz/Zorba/
mixmaster Skrevet 5. November 2008 Rapporter Skrevet 5. November 2008 Hei! Jeg vil gjerne ha et signaturbilde. Det skal stå Bruno på den. Farger eller bakrunn velger du selv. Hent bilder herfra: http://s153.photobucket.com/albums/s206/McGoldhart/?start=0 Hvis du ikke kan bruke noen av bildene så bare si i fra så skal jeg ta nye, takk på forhånd! PS: Bare kopier linken, virka ikke og komme inn på den ved og trykke.
Guest LeenaM Skrevet 5. November 2008 Rapporter Skrevet 5. November 2008 Yess, here I am! Nå er dataen reinstallert nå, så, da regner jeg med at det går greit. Tornerose: Espiranza: Har litt stort utvalg, ser jeg Si ifra hvis bildene er for små. Da kan jeg ordne de større. EDIT: Det skal stå Tornerose & Espiranza på den. Lag gjerne forskjellige, så jeg kan velge
LindaM Skrevet 5. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2008 Oki! Da skal jeg se hva jeg rekker Leena3, du kan godt legge inn en større verson av det bildet av Tornerose der hun er ute i gresset
Guest LeenaM Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Ja, her er det i større versjon. Regner med at dette er stort nok, eller..? Og ja, jeg vet at hun har hakepose på det bildet der. Det er gammelt
LindaM Skrevet 11. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 11. November 2008 Ok, sorry at det har tatt så lang tid.. Jeg er supertreig.. Til Kristiin: Til Mixmaster: Til Leena3: Bare si ifra om noe skal endres på
mixmaster Skrevet 11. November 2008 Rapporter Skrevet 11. November 2008 Elsket den! Kan du lage en til eksemplar av den med litt mer knæsj farge? Takk på forhånd!
Guest LeenaM Skrevet 12. November 2008 Rapporter Skrevet 12. November 2008 Kjempe fine! Tusen takk, igjen!
SaraS Skrevet 12. November 2008 Rapporter Skrevet 12. November 2008 Hei! Jeg ønsker meg også et sånn signaturbanner (...eller hva det nå heter?) Med bilde av lille Selma og navnet. Kanskje til og med hele navnet, som er The Russell Yards Showwinner. Hun er oppkalt etter en rød tulipan så jeg vil gjerne ha noe med rødt. evt med tulipaner? Noen som vil hjelpe meg med dette?
LindaM Skrevet 13. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. November 2008 Mixmaster: Ja, jeg kan lage i litt knæsjere farger noen spesielle farger du hadde tenkt? Vil du ha ensfarget eller? Saras Dyreverden: Det er klart jeg kan lage et banner eller to Kan prøve å få tak i noen bilder med tulipaner på jeg Skal jeg ta bilder fra bloggen, eller tråden du har laget for henne her inne ? eller skal du lagge inn bilder her ? Har fulgt med i tråden om Selma, hun er jo bare så nydelig!
SaraS Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 Saras Dyreverden: Det er klart jeg kan lage et banner eller to Kan prøve å få tak i noen bilder med tulipaner på jeg Skal jeg ta bilder fra bloggen, eller tråden du har laget for henne her inne ? eller skal du lagge inn bilder her ? Har fulgt med i tråden om Selma, hun er jo bare så nydelig! Så bra! Jeg kan ikke noe om sånt, men ta bilder fra der du vil. De bildene som er på bloggen er lastet fra min maskin, mens bildene i Selmatråden er fra Photobucket. Kjempefint om du finner røde tulipaner ja! Hun er fra et kull som kalles tulipankullet og alle valpene er oppkalt etter en tulipan hver
mixmaster Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 Ja, ensfarget. Grønn, rød, gul? Choose one.
MariaN Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 bra jeg følger med denne ble fin! takk. Har lagt ut alle bannerene på hjemmesiden min. Folk er så flinke altså! Chanti: Jaa.. banner hadde vært SUPERT og de du har laget til meg var flotte!
LindaM Skrevet 29. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2008 Sorry, er treig jeg.. trenger et eller flere spark i rumpa! Mixmaster: Saras Dyreverden: Jeg mener det skal være den type rosen... Showwinner, sant? MariaN: Det er fortsatt bare å si ifra om noe skal endres! Så skal jeg gjøre så godt jeg kan, så lenge fantasien strekker til
mixmaster Skrevet 1. Desember 2008 Rapporter Skrevet 1. Desember 2008 Tusen takk! Skal ikke mase mer nå. :rolleyes2:
Happyface Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Skrevet 2. Desember 2008 Hei Kan du lage julebanner til meg? da blir jeg veldig glad her er bilder: Hun heter Nivea Er en Cairn Terrier
LindaM Skrevet 2. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Desember 2008 Tusen takk! Skal ikke mase mer nå. Du! jeg glemte jo at jeg hadde laget julebanner til deg også! men ser at du allerede har.. Slenger det med like vel jeg Skal lage banner så fort jeg kan Happyface, må bare få tid nok først
Happyface Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Skrevet 2. Desember 2008 du trenger ikke å stresse Å tusen takk
Wanderlust Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Skrevet 2. Desember 2008 Lyst til å lage et julebanner til meg? (til bruk her på sonen). Ligger noen bilder HER! Edit: Kan enten stå Bocca eller www.gaardshund.moo.no
SaraS Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Skrevet 2. Desember 2008 Tusentusentusen TAKK! Jeg er kjempefornøyd med begge! Har lyst å bruke den andre også, men da blir det litt fullt Men takk altså!
Tonje Skrevet 2. Desember 2008 Rapporter Skrevet 2. Desember 2008 Du må gjerne lage et til meg og. Ligger masse bilder på hjemmesiden,men kan legge ut noen her: Vinterfarger eller rene,nøytrale farger hadde vært fint.(ikke råsa å sånn:P) Også må det stå Ike&Felix.
LindaM Skrevet 13. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2008 Hihi Ja, jeg vet.. jeg er fortsatt treg Hadde som vanlig veldig dårlig fantasi... Happyface: Får beklage at det ble så få kan heller lage noen fler om du ønsker det! Monica: Tonje: Fortsatt bare å si ifra om noe skal endres
LindaM Skrevet 17. Desember 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2008 Lyst til å lage et julebanner til meg? (til bruk her på sonen). Ligger noen bilder HER! Edit: Kan enten stå Bocca eller www.gaardshund.moo.no Du, så jo at du hadde fått deg ei litta toller- frøken! Vil du at jeg skal lage noen nye med henne på også?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar