LeneG Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 Så nydelig hun er Når kommer pelsen? Er det samme pelsvekstfremgang (dumt ord men vet ikke hva det heter) på Collien som på Sheltien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 Har blisset begynt å bli mørkere???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Izziebelle Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 aww hun er så pen altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 6. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 Så nydelig hun er Når kommer pelsen? Er det samme pelsvekstfremgang (dumt ord men vet ikke hva det heter) på Collien som på Sheltien? Tja, omtrent noe det samme vil jeg tro. Regner med pelsen begynner å komme framover Har blisset begynt å bli mørkere???? Nei aww hun er så pen altså Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 6. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2008 Gratulerer med 5-månedersdagen Kjempefine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 7. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2008 Gratulerer med 5-månedersdagen Kjempefine bilder! Thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 21. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Vitabarnet har fylt 6 måneder (vel for to uker siden), og det er vel på tide med en liten bildespam fra forrige helg på Røros. Vita oppdaget snø for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Fine bilder av nydelige hunder.. Vi har også hytte på Røros, og Maja elsker å være der, og springe rundt om kring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonaqua Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Så nydelige hunder! Så ut som dem koste seg i snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 21. November 2008 Rapporter Share Skrevet 21. November 2008 Så stor og fin hun har blitt, samtidig som hun har et valpete uttrykk Fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 22. November 2008 Rapporter Share Skrevet 22. November 2008 Begynner å bli stor jente jo! Vakker er hun og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 23. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2008 Vita hilser til alle og sier takk (helst ville hun omfavnet alle og enhver ). Hun er bare såå herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 23. November 2008 Rapporter Share Skrevet 23. November 2008 For en nydelig collie og sheltie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 23. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2008 For en nydelig collie og sheltie Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 23. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2009 Må vel oppdatere litt igjen. Vita er straks 9 måneder og fortsatt verdens beste Colliejente Stooor har hun blitt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2009 Næmmen se på henne da, blitt stor jente jo! Nydelig er hun. Hvordan er hun å ha i hus om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 23. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2009 Næmmen se på henne da, blitt stor jente jo! Nydelig er hun. Hvordan er hun å ha i hus om dagen? Hun er herlig og helt uproblematisk Hun sover, spiser, leker, lekesloss med Tessa, følger med på alt som skjer og sover litt til Hun er virkelig drømme-Collien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 23. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2009 Hun både høres og ser herlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 23. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2009 Så søt hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 23. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2009 Så fort tiden går! Så stor og herlig hun har blitt! Elsker bildet nr 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tapper Skrevet 23. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2009 Ååå, så nydelig hun var! Og sheltien var også superskjønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 23. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2009 herregud så nydelig hun har blitt! Fikk virkelig lyst på collie når jeg så de siste bildene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 23. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2009 Oi, hun har vokst Kjempe flotte bilder forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 23. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2009 Hun både høres og ser herlig ut Hun er det også Så søt hun er! Takk Så fort tiden går! Så stor og herlig hun har blitt! Elsker bildet nr 4 Takk takk. Kommer du med flere bilder snart eller? Ååå, så nydelig hun var! Og sheltien var også superskjønn Takktakk, Tessa er nyyydelig hun også ja hihi. herregud så nydelig hun har blitt! Fikk virkelig lyst på collie når jeg så de siste bildene der Takk Det er jo så klart verdens beste rase Oi, hun har vokst Kjempe flotte bilder forresten! Takk Hun har vokst ja..kan ikke huske at hun har vært liten Alle synes hun har blitt kjempestor, men jeg synes egentlig at hun kunne vokst litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 23. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2009 Takk takk. Kommer du med flere bilder snart eller? Alle synes hun har blitt kjempestor, men jeg synes egentlig at hun kunne vokst litt til Flere bilder? Tenkte jeg skulle prøve å ta imorgen, hvis jeg kommer meg opp mens det er sollys... Selv om vesla her ikke ser ut akkurat nå Eller, hun ser veldig morsom ut med andre ord Hehe. Jeg kjenner det sånn selv her med størrelsen, kjenner jeg ser på Ivy og bare "ehm... 6 mnd? VOKS!".. :closedeyes: Vet du hvor høy Vita var ca når hun var 6 mnd? Tror jeg har en liten tispe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar