Gå til innhold
Hundesonen.no

Collien Vita

starlight

Recommended Posts

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Flere bilder? :ahappy: Tenkte jeg skulle prøve å ta imorgen, hvis jeg kommer meg opp mens det er sollys... Selv om vesla her ikke ser ut akkurat nå :flowers: Eller, hun ser veldig morsom ut med andre ord :P Hehe.

Jeg kjenner det sånn selv her med størrelsen, kjenner jeg ser på Ivy og bare "ehm... 6 mnd? VOKS!".. :closedeyes:

Vet du hvor høy Vita var ca når hun var 6 mnd? Tror jeg har en liten tispe :P:D

Hun er nok nydelig tenker jeg :P Hmm.. Vita var vel rundt 50cm kanskje? Jeg har vært elendig til å måle, men hun har ikke vokst så mye i cm siden det..Hun er vel egentlig ikke liten, men jeg kunne godt ha tenkt meg at hun hadde vært i hannhundsize :P

Hun er den peneste collien jeg veit om. :P Synes det er kjempe fint med masse hvitt på dem jeg! :banana:

Tuusen takk :P Varmer en mors hjerte å høre sånt :rolleyes:

Fiiiine Colliefrøkna :D

takk :P

Hvor høy er hun nå? Mulig det er nevnt et annet sted her men...

Tja..i underkant av 55cm muligens? :P Jeg må måle en dag..

Fine collieversjonen av Villa det :P

jaa. De burde virkelig stilt opp på et bilde sammen en gang, sikker på vi hadde fått kommentaren "mor og datter?" :P

bare litt sånn.SUPERDUPERNYDELIIIIG :D;)

Tuusen takk :P

Så utrolig pen hun har blitt! Kjempefint ansikt :P Og nydelige bilder :P

Tusen takk :P

• 5 weeks later...
Skrevet
Så utrolig vakker hun er :)

Takk :rolleyes2:

Så nydelig :icon_redface:

Takk :D

Fineste jenta det! Gud så fort de vokser opp!

Fryktelig fort :D Jeg synes du må komme med nye bilder snart også da :lol:

Lille søtnosen som ikke er så liten lenger, jo! Vakker, vakker, vakker :)

hihi, nei hun begynner å vokse til. Selv om jeg synes at hun er liten

da :)

Så voksen hun ser ut. Nudligen. :(

Snart 10 måneder vettu, begynner jo å bli stoooor jente :rolleyes::(

Så fin hun har blitt! :) Herlig "skakkehode"!

Takk :( Hun skakker så lett på hodet for all ting, såå søt da :(

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Kjære, lille barnet mitt ble 1. år 6. mai, så gratulerer så masse på etterskudd :lol:

Siden sist har vi fullført konkurranselydighetskurs, blodsporkurs og driver nå å forbereder oss for konkurranse :)

P5066661.jpg

P5066660.jpg

P4296443.jpg

P4296447.jpg

P4296448.jpg

P4296453_redigerad-2.jpg

P4296454.jpg

P4296465.jpg

P4296469.jpg

P4296476.jpg

*dele opp pga. mange bilder*

Skrevet
Nydelig :aww:

Går forresten Tessa agiliy2 kurs nå?

Takk :P

Ja, jeg og Tessa startet på kurs forrige uke ja. Vi har jo ikke prøvd oss noe særlig siden det helgekurset vi deltok på :P Tessa er jo kjempeflink hun, verre med meg :whistle:

Skrevet

Ja okei, gøy :whistle:

Spurte Anita (som har dp Garp) og hvem som var på AG2 kurset nemlig og da nevnte hun sheltien Tessa. Tenkte det måtte være dere :aww:

Må hive dere med på mandagstreningene etterhvert da, kjempegøy!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...