simira Skrevet 20. September 2010 Rapporter Share Skrevet 20. September 2010 Sånne ribbeinshunder er ikke min greie, men han der var jo skjønn! Likte moren også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 20. September 2010 Rapporter Share Skrevet 20. September 2010 Hehe.. Synes han var kjempepen jeg! Salukier er stilige hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 20. September 2010 Rapporter Share Skrevet 20. September 2010 Nææææh så stas Herlige valpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 20. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2010 Takk for skryt av både valp og navn. Han har virkelig krabbet inn under huden min. Like forelska i han som jeg var i Kasko da han kom, og det trodde jeg ikke gikk an. Og bare enda mer nyforelska i Snusern og Jodlern når jeg ser hvor flinke de er med han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nano Skrevet 20. September 2010 Rapporter Share Skrevet 20. September 2010 Salukier er fine hunder! Pleide å passe en som ligner på moren, mye liv og moro i han sammen med hunden min, han hadde vel ikke så mye valg stakkar. Valpen er jo nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 20. September 2010 Rapporter Share Skrevet 20. September 2010 Pøh, den hunden der får jeg vel ikke ut derfra om jeg så svinebinder forstermor, hun bryter seg løs og kommer etter hun Salukier er fine hunder! Pleide å passe en som ligner på moren, mye liv og moro i han sammen med hunden min, han hadde vel ikke så mye valg stakkar. Valpen er jo nydelig! Hvem, hvem, hvem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 20. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2010 Pøh, den hunden der får jeg vel ikke ut derfra om jeg så svinebinder forstermor, hun bryter seg løs og kommer etter hun Skjønner ikke hva du snakker om... Men han er en særdeles veloppdragen valp. Sutrer når han må noe, sover hele natta, leker med de to andre, kjefter på hestene, spiser hønsemat, hopper i høyet og er bare rett og slett tvers gjennom sukkersøt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nano Skrevet 20. September 2010 Rapporter Share Skrevet 20. September 2010 Hvem, hvem, hvem... Han har jo ikke helt samme pelstype, men fargene og formen tenkte jeg på Vet ikke helt hva jeg skal svare angående "hvem". Den ene fra Majorstua Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 20. September 2010 Rapporter Share Skrevet 20. September 2010 Han var nydelig! Men atte... Sånn passe-på-for-en-periode-hunder, de har en tendens til å krype under huden ens og bli igjen... Særlig valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 20. September 2010 Rapporter Share Skrevet 20. September 2010 Min favoritt i det kullet der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 20. September 2010 Rapporter Share Skrevet 20. September 2010 Herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 20. September 2010 Rapporter Share Skrevet 20. September 2010 Send han videre når du er ferdig med å låne, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2010 Send han videre når du er ferdig med å låne, da! ikke hold pusten... Men tror han har en søster som fremdeles trenger et hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 21. September 2010 Rapporter Share Skrevet 21. September 2010 Ååh, jeg har sååå lyst på en saluki (tispe). Han er bare heelt nydelig han der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 21. September 2010 Rapporter Share Skrevet 21. September 2010 ikke hold pusten... Men tror han har en søster som fremdeles trenger et hjem. Hadde bare bosituasjonen og situasjonen ellers vært noe annet, så skulle jeg gladelig skaffet meg en salukivalp... Du får glede deg, du som kan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 22. September 2010 Rapporter Share Skrevet 22. September 2010 Gratulerer så mye med lille Lupin! Vakker er han! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 22. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2010 Hadde bare bosituasjonen og situasjonen ellers vært noe annet, så skulle jeg gladelig skaffet meg en salukivalp... Du får glede deg, du som kan! Det der sa jeg og... Likevel så ligger han bak meg og varmer skuldrene mine nå. Gratulerer så mye med lille Lupin! Vakker er han! Takk! Jeg er selvsagt helt enig. Og det beste er at Kahlo og Kasko også syns at han er innmari kul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 22. September 2010 Rapporter Share Skrevet 22. September 2010 Jeg får vel egentlig si grattis. Jeg tror'n blir der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 22. September 2010 Rapporter Share Skrevet 22. September 2010 Det er bare til si grattis med lånevalpen, jeg trur han blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 22. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2010 Han blir nok her, ja. De som følger med på sidene til oppdretter har vel sett det alt. Så lenge var han på låns. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 22. September 2010 Rapporter Share Skrevet 22. September 2010 Hehe, gratulerer hvertfall! Nydelig gutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 22. September 2010 Rapporter Share Skrevet 22. September 2010 Jeg er IKKE misunnelig, neeeida... For en herlig krabat, skulle ønske det gikk an å "låne" sånne salukivalpiser her oppe i trøndelag også.. Det hadde forresten vært en genial måte å "smugle" inn en "sånn derre ribbeinshund" i huset på, tviler dessverre på at Nökken er så hypp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. September 2010 Rapporter Share Skrevet 23. September 2010 Gratuler med lukis, Raksha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. September 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. September 2010 Takk takk! Skal prøve å få kommet med noen nye bilder snart, han vokser så fort at jeg får helt noia. Snart er han ikke liten bebis lenger men en lanbein skranglesak. Huldra: Lettere å få tilgivelse enn tillatelse? Men nå er vel hele kullet solgt om jeg har forstått det riktig, så da må dere vente litt på neste lånemulighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litz Skrevet 23. September 2010 Rapporter Share Skrevet 23. September 2010 Og en liten julehilsen fra Budal: Ok, jeg vet dette er ett gammelt innlegg men... Budal? Budal hvor? Også må jeg legge til at jeg digger bikkjene dine. Kahlo er herlig gal, og de to andre er bare nydelige. Saluki Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts