Wheaten terrier Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Hvis din hund var sammen med mange av samme rase, la oss si hundre, hadde du da sett hvilken hund som var din? Hadde hunden kommet når du hadde ropt på den? Hadde den gått bort for å hilse, om det da (ganske usannsynlig, innrømmer d ) hadde vært 100 av samme rase som lekte rundt på et jorde f.eks.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Ja, den hadde gått bort Hmm.. DEt er mange i kullet til Mona som er kliss like henne, så jeg er usikker på om jeg ville sett forskjell før jeg har sett dem nå i levende live :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Jeg skulle nok greid å plukke han ut av en gruppe BCer (om alle var brune også), han har jo tegninger og flekker på enkelte plasser som ikke alle andre har lixom Men litt tid hadde jeg nok brukt på den jobben, hvis det løp 100 brune BC'er rundt på et jorde lixom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 jaaaaaa... for hun har et spesiellt bless som ingen er lik henne! Det kan være noen som er nesten like, men hadde kjent igjen jenta mi med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 20. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Wheaten terriere har jo omtrent samme farge alle sammen, noen lysere noen mørkere, så jeg hadde nok brukt litt tid på å finne henne ja... Og hun hadde nok lukka ørene når jeg hadde ropt, og hun hasdde garantert sprunget bort dit om hun hadde vært løs :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Tror jeg ville ha kjent igjen min hund. Hun er så langbeint og slank iforhold til mange andre, så har hun en hårfri flekk på siden etter fettbyllen og så lyder hun navnet sitt.. Og så kan hun så mange artie triks. hehe så hadde nok funnet ut hvem ho var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Ja har ikke sett NOEN pommer som er veldig lik på Pito til nå så jeg hadde ikke hatt noen problemer med å se hvem som var henne. Hun hadde nok lukket ørene hvis jeg hadde ropt men da hadde jeg bare ropt "nammenamm!!" og da hadde hun komt som et lyn *muhaha* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Jeg har plassert Mala oppi med 30 andre hunder... INGEN problem å se forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Hei!! Ja eg er 100% sikker på at eg ville kjent Bella att, blant 100 andre sheltiar, ikkje noko problem. Men om ho hadde komt når eg ropte er noko anna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 ikke sjans! jeg har problemer med og skill ask og broren caro på hundetref jeg! ebda de er egentlig ikke like..ser det jo visst de står i ro, men visst de løper ser jeg det ikke, har ofte gått bort til caro og sagt, hei ask! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Hvis din hund var sammen med mange av samme rase, la oss si hundre, hadde du da sett hvilken hund som var din? Hadde hunden kommet når du hadde ropt på den? Hadde den gått bort for å hilse, om det da (ganske usannsynlig, innrømmer d ) hadde vært 100 av samme rase som lekte rundt på et jorde f.eks.? Jeg hadde visst hvem som var Odin, ja... -enten hadde han vært den som hadde bjeffet høyest, for å få de andre med seg i lek,eller så hadde jeg vært sikker når det kom et brunt lyn galloperende,for å skrense inn i meg, sjekke at jeg var ok,og så ta sats et sted oppå meg (for jeg får som regel overbalanse av at han kommer mot meg i 190), og fly avgårde igjen... :roll: -hadde så 100 stk vært bundet på rekke og rad, hadde det vært enda lettere....-Odin hadde vært den som hadde slitt seg...lille mammadalten..hihih Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Tinka har overbitt og derfor mye slankere/spissere hode enn mange andre labradorer. Og Tinka hadde nok kommet når jeg hadde ropt, hvis hun bare hadde fått rast fra seg litt før jeg ropte. Men det spørs om ikke alle hundre hadde kommet. Delvis fordi tjue av dem sikkert ville hatt samme navn som Tinka, og delvis fordi de åtti andre er nysgjerrige og har lyst på mat. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Men det spørs om ikke alle hundre hadde kommet. Delvis fordi tjue av dem sikkert ville hatt samme navn som Tinka, og delvis fordi de åtti andre er nysgjerrige og har lyst på mat. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Men det spørs om ikke alle hundre hadde kommet. Delvis fordi tjue av dem sikkert ville hatt samme navn som Tinka, og delvis fordi de åtti andre er nysgjerrige og har lyst på mat. Haha. Hæhæhæ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 hadde greid det, men kunne ha tatt litt tid! Nena er den eneste hunden som kan fly(dumbo ører)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 20. September 2005 Rapporter Share Skrevet 20. September 2005 Jeg hadde helt klart kjent henne igjen ja. O Fordi, 1: Hun er gul 2: Hun er liten og slank Og hun ville kommet på innkalling fordi: 1: Hun kommer på fløytesignal, noe 99% av de andre hundene ikke gjør 2: Hun er Lisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Jeg ville kjent igjen Solo uten problemer. Hun er så ulik alle de andre tollerene jeg har sett, hittil iallefall. Hun er liten, har veldig mørk pels og har veldig rett og fin pels som ikke er så veldig lang(iforhold til mange andre tollere). Og så tror jeg ikke det er så mange som heter Solo heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 jeg liker å tro at jeg hadde klart å se hvem hun var blandt 100 hunder, men er ikke helt sikker.... og om hun hadde komt når jeg ropte, ja det tror jeg faktisk hun hadde gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mina Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Er sikkert på at jeg hadde kjent igjen min hund blandt 100 av samme rase. Vi har ofte treff i hundeklubben min, og der pleier det å være et pent antall av hunder som vi pleier å slippe løs i en stor innhengning, og det har aldri vært noe problem å plukke ut min hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Blant en gruppe BC'er - null problem- han har veldig spesielle tegninger og kroppsform.. blant en gruppe alskan huskies derimot.. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Japp! Romeo hadde nok vært blant de eneste som hadde hatt Afro! Også hadde han gått for seg sjøl i motsatt retning av alle andre. Hvis jeg hadde latt'n løpe i 10 min og hadde godbit og klikker med meg hadde han nok kømmi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Jeg hadde ikke kjent igjen Ero i en gruppe på 1oo sort/sølv dvergschnauzere. Men jeg er ganske sikker på at han hadde kommet når jeg roper på han, bare han har fått sprunget seg sliten først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Jeg tror nok jeg hadde kjent igjen Lunah. Ingen sheepsoger har like tegninger som Lunah. Heller ikke alle har ett brunt og ett blått øye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Heller ikke alle har ett brunt og ett blått øye Hehehe, men du ser jo ikke øynene før du tar bort panneluggen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Jeg hadde nok kjent igjen Chessea, i og med at hun har 4 hvite poter. Men jeg hadde aldri verden fått henne til å komme på innkalling. Det er hun absolutt ikke flink til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar